نصب آلاچیق شیشه ای، ایجاد محیطی دنج و آرامش بخش برای گذراندن اوقات فراغت !!

با نصب آلاچیق شیشه ای، اوقات فراغت خود را در محیط آرام و دنج آلاچیق به همراه خانواده یا دوستان سپری کنید. برای نصب و انجام تمامی خدمات آلاچیق شیشه ای می توانید با مشاورین شرکت کامادر تماس حاصل کنید.

نصب آلاچیق شیشه ای توسط شرکت کامادر

شرکت کامادر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه نصب آلاچیق شیشه ای و انجام تمامی خدمات آن، توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب کند. همچنین شرکت کامادر با بهره مندی از کارشناسان با تجربه و متخصص می تواند تمامی خدمات نصب آلاچیق شیشه ای را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. در صورت نیاز به نصب آلاچیق شیشه ای، می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان از مشاورین کامادر، زمان نصب را رزرو نمایید.

پخش ویدیو

آلاچیق شیشه ای چیست؟

آلاچیق شیشه‌ ای یک ساختمان یا سازه‌ ای است که دارای سقف و دیواره‌ هایی از شیشه می باشد. ستون های آلاچیق نیز از آهن ساخته می شوند. این نوع سازه‌ ها معمولاً برای ایجاد یک فضای باز و روشن و بهره‌ ور از نور طبیعی در محیطی باز مورد استفاده قرار می گیرند. آلاچیق‌ های شیشه‌ ای معمولاً در فضا های خارجی مانند باغ‌ ها، تراس‌ ها یا فضا های عمومی استفاده می‌ شوند. تا افراد بتوانند از چشم‌ انداز های خارجی لذت ببرند و در همان حین از حفاظت در برابر عوامل جوی نیز برخوردار باشند.

نمونه کار آلاچیق شیشه ای

آیا آلاچیق شیشه ای می تواند در تمام فصول سال استفاده شود؟

بله، آلاچیق های شیشه ای به طور کلی برای استفاده در تمام فصول سال مناسب هستند. زیرا طراحی کلی این سیستم به گونه ای است که از مواد اولیه مقاوم در برابر عوامل جوی ساخته می شوند. همچنین به دلیل استفاده از شیشه های با کیفیت و مقاوم، و همچنین یراق آلات آلومینیومی برای نصب شیشه ها، دیگر هیچ نگرانی برای محافظت آلاچیق ها در برابر آب و هوا باقی نمی ماند.

آلاچیق های شیشه ای از نظر مدل شیشه سقف، به چند دسته تقسیم می شوند؟

آلاچیق های شیشه از از نظر مدل شیشه استفاده شده برای طراحی و دیزاین سقف، به سه دسته تقسیم می شوند :

آلاچیق-شیشه-ای-پشت-بام

آلاچیق شیشه ای با سقف ثابت

آلاچیق های شیشه ای با سقف ثابت به آلاچیق هایی گفته می شود که سقف شیشه ای آن ها توسط شیشه های ثابت طراحی و نصب شده باشد. سقف های شیشه ای ثابت، قابل حرکت نیستند. سقف های شیشه ای قابت از شیشه های مقاوم و با کیفیتی ساخته می شوند. بنابراین در برابر عوامل جوی یا آب و هوا مقاوم هستند.

آلاچیق شیشه ای با سقف متحرک

برای نصب سقف این نوع آلاچیق های شیشه ای از شیشه های متحرک استفاده می شوند. بنابراین سقف قابل حرکت است و به آسانی باز و بسته می شود. آلاچیق های شیشه ای با سقف متحرک این امکان را برای کاربران فراهم می کنند که در هر زمانی که می توانند سقف را باز کرده و از فضای باز لذیت ببرند. یا در صورت نیاز با بستن سقف، از تغییرات آب و هوایی محافظت کنند.

آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای در مشهد

آلاچیق شیشه ای با سقف دودی

برای نصب سقف شیشه ای این آلاچیق ها، از شیشه هایی به رنگ دودی استفاده می شود. آلاچیق شیشه ای با سقف شیشه ای دودی، از تابش مستقیم نور به محیط داخل آلاچیق جلوگیری می کند.

نحوه نصب الاچیق شیشه ای

نقشه برداری و پایه گذاری ستون : برای نصب آلاچیق شیشه ای، ابتدا باید نقشه برداری فضای موجود انجام شود. با نقشه برداری مشخص می شود که ستون کار در کدام قسمت ها باید اجرا شود. سپس ستون ها در مکان های مشخص شده پایه گذاری می شوند. اغلب از ستون های ده در ده ینی ده سانت در ده سانت برای آلاچیق استفاده می شود.

آهن کشی ستون ها و رنگ : ستون های آلاچیق شیشه ای، پس از پایه گذاری شدن باید با لایه ای از آهن، فرآیند آهن کشی شدن را طی کنند. بعد از آهن کشی ستون ها به رنگ دلخواه، رنگ زده می شوند.

نصب شیشه های سقف : بعد از کار گذاشتن ستون ها و آهن کشی اول باید شیشه های سقف نصب شوند.

نصب شیشه های اطراف آلاچیق : پس از نصب سقف شیشه ای شیشه های دور تا دور آلاچیق را نصب می کنند. برای شیشه های اطراف آلاچیق، اکثرا از شیشه های اسلایدینگ یا بالکنی استفاده می شود. زیرا وقتی این شیشه ها جمع می شوند فضای کمی را اشغال می کنند. بنابراین در صورت استفاده از آلاچیق، می توان بیشترین فضای ورودی را استفاده کرد.

نصب آلاچیق شیشه ای چه مزایایی را به دنبال دارد؟

مقاومت در برابر عوامل جوی

همانطور که می دانید شیشه در مقابل هوای سرد و گرم، مقاومت خاص خودش را دارد. همچنین شرکت کامادر با استفاده از یراق آلات آلومینیومی سبب شده تا آلاچیق شیشه ای، در برابر سرما و گرما مقاوم باشد.

قابلیت سفارشی سازی

آلاچیق های شیشه ای، بسته به سلیقه مشتری و انتخاب متریال مورد نظر بر حسب نیاز، به صورت سفارشی ساخته می شوند. به طور مثال می توان برای آلاچیق های شیشه ای از سقف شیشه ای متحرک یا سقف شیشه ای دودی برای عبور نور کمتر در مکان های پر نور، استفاده کرد.

تنوع بالا

آلاچیق های شیشه ای در هر قسمت از سازه شامل تنوع زیادی هستند. این تنوع شامل نوع شیشه اطراف آلاچیق، مدل سقف ( ثابت و متحرک )، رنگ شیشه و کف آلاچیق شیشه ای ( چمن مصنوعی یا چوب ترمووال ) می باشد.

نصب سریع و آسان

نصب آلاچیق های شیشه ای، نیاز به تخریب زیادی ندارد و به راحتی می تواند روی کار نصب شود. زمان نصب این سیستم حدودا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد و خیلی سریع اجرا می شود.

قابل اجرا شدن در هر فضا

مواد اولیه مورد نیاز برای آلاچیق های شیشه ای، اغلب شیشه و آلومینیوم می باشد. به طور کلی فقط ستون های آلاچیق آهنی هستند. بنابراین در هر فضایی قابل اجرا شدن می باشند.

آیا نگهداری و تمیزکاری آلاچیق شیشه‌ ای دشوار است؟

خیر، نگهداری و تمیزکاری آلاچیق شیشه‌ ای به طور کلی دشوار نیست. اما برخی نکات برای نگهداری بهتر و طولانی‌ تر عمر آلاچیق شیشه‌ ای وجود دارند که رعایت آن ها الزامی است.