برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

خرید شیشه لاکوبل : لاکوبل ها نوع خاصی  از شیشه های سکوریت با سطح صاف هستند که از یک طرف با رنگ مخصوص، رنگ شده اند. از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آنها می توان به براق بودنشان اشاره کرد، از این رو شیشه های لاکوبل تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین شیشه ها برای دکوراسیون داخلی و انواع دیزاین ها  شده است .
لاکوبل واژه ای بلژیکی است،چرا که برای اولین بار یک شرکت بلژیکی این شیشه های رنگی را وارد کرد. از آنجایی که می توان شیشه های لاکوبل را به صورت لمینت و یا سکوریت تولید کرد ،در نتیجه این شیشه ها می توانند شیشه های بسیار مقاومی باشند.
1- خرید شیشه لاکوبل
2- کاربرد های شیشه لاکوبل
3- مزایای شیشه لاکوبل
در ادامه ی این مقله همراه ما باشید تا در مورد خرید شیشه لاکوبل برای شما عزیزان توضیحات بیشتری را ارائه دهیم .

خرید شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : لاکوبل ها نوع خاصی  از شیشه های سکوریت با سطح صاف هستند که از یک طرف با رنگ مخصوص، رنگ شده اند.
از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آنها می توان به براق بودنشان اشاره کرد، از این رو شیشه های لاکوبل تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین شیشه ها برای دکوراسیون داخلی و انواع دیزاین ها  شده است .
لاکوبل واژه ای بلژیکی است،چرا که برای اولین بار یک شرکت بلژیکی این شیشه های رنگی را وارد کرد.
از آنجایی که می توان شیشه های لاکوبل را به صورت لمینت و یا سکوریت تولید کرد ،در نتیجه این شیشه ها می توانند شیشه های بسیار مقاومی باشند.
شیشه های لاکوبل از آنجایی که به سادگی قابل تمیز شدن هستند به کاهش آلودگی ها و باکتری های آشپزخانه بسیار کمک کرده و مانند شیشه های آنتی باکتریال عمل می کنند.
شیشه های لاکوبل و یا متلوکس از نظر معنی به شیشه هایی گفته می شود که طی فرایند رنگ شدن ،تنها از یک سمت تبدیل به یک شیشه ی رنگی می شوند.
شیشه های لاکوبل بعد از پروسه ی رنگ شدن با یک لای ورق پی وی سی ،لمینت می شود که این عمر موجب حفاظت از رنگ شیشه می شود.
شیشه های لاکوبل در صورتی که لمینت و سکوریت شده باشند،از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در صورت شکسته شدن و ضرب دیدن ،قطعات دچار ریزش و سقوط نمی شوند و خطرات جانی به صفر می رسد.
ضخامت شیشه های لاکوبل با توجه به موارد استفاده از ان ها و بسته به میزان هزینه از 4 تا 20 میلی متر متفاوت است . این محصولات کاربردی و بسیار جذاب در دو نوع و یا به اصطلاح در دو سطح از نظر امنیتی به بازار ارائه می شوند. یکی از این سطوح به عنوان سطح ایمن و دیگری به عنوان سطح ایمن پلاس می باشد.
یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه لاکوبل این است که به عنوان شیشه های آنتی باکتریال کار می کند و این موضوعی بسیار جذاب است. در واقع لاکوبل نام برند این کارخانه است اما در ایران این شیشه ها به نام های تجاری لاکوبل و متلوکس شناخته می شوند.
این محصولات بسیار محبوب و پشت رنگی در سه نوع مختلف به بازار ارائه می شوند. همان طور که بیان کردیم این محصولات در 25 رنگ مختلف ارائه می شوند اما از سه مدل مختلف تشکیل می شوند که کامادر در این مقاله قصد دارد به بررسی ای سه مدل بپردازد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مورد بررسی قرار دهید و با انواع این محصولات آشنا شوید.

کاربرد های شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : شیشه های لاکوبل از جمله متریال های پر استفاده برای دکوراسیون داخلی می باشد و از انجا که تنوع رنگ و طرح در این نوع شیشه ها بسیار بالا است  می توانند پاسخگوعه هر سلیقه ای باشند و در دسته ی محصولات دکوراتیو پرطرفدار قرار بگیرند.
در دنیای مدرن امروز شیشه های لاکوبل با تنوع طرح و رنگ و راحتی استفاده و مقاومت بالا کم کم جایگزین کاشی ها شدند.
شیهشه های لاکوبل این قابلیت را دارند تا با متریال های دیگر از جمله چوب،سنگ و… ترکیب شوند و نمای زیبای دو چندانی را ایجاد کنند.
به طور کلی شیشه ی لاکوبل را می توان به عنوان درب های کشویی و لولایی،قفسه بندی ،شیشه های هنری،درپوش و … استفاده کرد.
این نوع از شیشه ها جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری ها هستند و از آن جایی که قابلیت ضد خش بودن دارند اغلب در اماکنی مانند مهد کودک ها مورد استفاده قرار میگیرند.
به طور کلی:
-در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب ها
-پوشش های سطحی ساختمان ها
-در اشپزخانه ها
-میزهایی که رویه های شیشه ای دارند
-شیشه ی حمام های شیشه ای و …
کاربرد دارند.

مزایای شیشه لاکوبل چیست ؟

 خرید شیشه لاکوبل : به دلیل داشتن ظاهری صاف و براق، نصب و نگهداری آنها اسان است.
-از انجا که این شیشه ها در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند در نتیجه برای استفاده در مکان هایی با شوک حرارتی بالا گزینه ی مناسبی هستند.
-جلوه و نمایی که شیشه های لاکوبل ایجاد می کنند با هیچ متریال دیگری قابل قیاس نیست.
-این شیشه ها در مقابل اشعه ماورای بنفش مقاوم هستند در نتیجه میتوان از آن ها در نمای خارجی استفاده کرد.
-استفاده از شیشه لاکوبل به جای رنگ کردن دیوارها،کاغذ دیواری و…باعث می شود که فضا بسیار نورانی تر،دلبازتر و محیط بزرگتر جلوه داده شود.

نصب شیشه های لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : برای نصب این گونه شیشه ها ابتدا کارشناس باید محل نصب را بررسی کند،تا به درستی تشخیص دهد که برای نصب و اجرای شیشه ،مکان مورد نظر به چه نوع زیر سازی نیاز دارد.
اغلب این شیشه ها با چسب و یا بست فیکس پوینت نصب می شوند.

انواع شیشه ی لاکوبل

شیشه های لاکوبل بسیار متنوع هستند اما انواع عمده ی آن ها به دو دسته ی زیر تسیم میشود :
-شیشه ی لاکوبل مات که قادر به عبور نور نمی باشند .
-شیشه ی لاکوبل ترنسپرنت که می توانند نور را از خود عبور دهند.
-نوع خاصی از شیشه های لاکوبل متلوس و متلاک نیز هست که به سه حالت رنگی ساده ،رنگی مات و متالیک با ضخامت 2 تا 20 میل عرضه می شود.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

ایمنی شیشه لاکوبل چقدر است ؟

خرید شیشه لاکوبل : یک سوال مهم برای تمامی کسانی که قصد خرید و استفاده از شیشه لاکوبل را دارند ایمنی و امنیت این محصولات است. در مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد قصد داریم به این سوال در این قسمت پاسخ دهیم.
خوب مشخص است که شیشه های خام و معمولی که از استحکام بالایی برخوردار نیستند و به راحتی می شکنند و تبدیل به قطعات بسیار خطرناکی هم می شوند معمولا توانایی تحمل فرایند لاکوبل شدن را ندارند. بنابراین مجبور و ناچار به استفاده از شیشه های مستحکم تری برای این محصولات هستیم.
این به آن معنا می باشد که ابتدا شیشه باید دارای استحکام و همچنین قدرت بسیار بالایی باشد تا بتوانیم طی فرایند مخصوص آنها را تبدیل به شیشه لاکوبل کنیم. زمانی هم که شیشه دارای استحکام و قدرت بالایی باشد به راحتی شکسته نمی شود.
عدم شکسته شدن به راحتی می تواند ضمانت کننده ایمنی بالای محصولی باشد که تولید شده است. به این ترتیب می توانیم در پاسخ به این سوال به شما بگوییم بله این محصولات کاملا ایمن هستند و از امنیت بالایی برخوردار می باشند. ما در ادامه مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد همراهی کنید.
معمولا این شیشه های لاکوبل برای استحکام بالا و همچنین استحکام بیشتر از جنس شیشه سکوریت ساخته می شوند. شیشه هایی به مراتب مستحکم تر و مقاوم تر نسبت به شیشه های خام و معمولی که هم طی فرایند لاکوبل شدن دوام می آورند و هم می توانند در برابر ضربه و شکسته شدن مقاوت بالایی را از خود نشان دهند.

نحوه تولید شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : ما این مطلب را با عنوان شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد فراهم آورده ایم. اما نمی توانیم از یکی از مهم ترین سوالات مطرح در این زمینه بگذریم. اون سوال هم این است که شیشه های لاکوبل چگونه تولید می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب تا برای شما به طور کامل این موضوع را شرح دهیم.
ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظ از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]