برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

درب دودبند چیست؟

درب دودبند یا دوربند به دربی اطلاق می شود که در ورودی راه پله های ساختمان ها و برج ها نصب می شود تا مانع از ورود حریق در صورت آتش سوزی به داخل ساختمان شود.

جنس درب دودبند از چیست؟

درب دودبند معمولا از جنس فلز، چوب و عمدتا از جنس شیشه سکوریت ساخته می شود که در برابر حریق و حرارت زیاد مقاوم می باشد. این شیشه ها آزمایش شده و در برابر حرارتی تا 1000 درجه مقاومت دارد. حالا راحت تر می دانیم که درب شیشه سکوریت دودبند چیست؟ این مسئله به ما کمک می کند بتوانیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

درب دودبند شیشه سکوریت

شیشه سکوریت برای درب های دودبند ساختمان بهترین گزینه می باشد زیرا علاوه بر اینکه در برابر حریق و آتش سوزی مقاوم است از نظر طراحی زیبایی خاصی به فضای ساختمان می بخشد. شیشه هایی که بدین منظور استفاده می شود از جنس سکوریت نشکن بوده و به رنگ دودی می باشد.

این شیشه ها طی فرآیند سرما و گرما سکوریت می شود و در برابر شکستن مقاوم می شوند. مزیت این شیشه ها این است که در هنگام آتش سوزی با هجوم افراد به این درب نمی شکند یا در صورت شکستن آسیبی به افراد وارد نمی شود. همچنین این شیشه مانعی در برابر آتش می باشد و باعث می شود که آتش به داخل ساختمان نفوذ نکند.

حالا که می دانیم درب شیشه سکوریت دودبند چیست بهتر می توانیم بدانیم که بهترین گزینه برای ساختمان ها می تواند استفاده از این نوع درب ها باشد. درب شیشه سکوریت یکی از مهم ترین درب هایی هست که دارای استقامت بالایی است. همچنین درب شیشه سکوریت دودبند برای افزایش ایمنی ساکنین در ساختمان ها در حین آتش سوزی می تواند کاربرد های بسیار بیشتری را نیز داشته باشد. بنا ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

اگر بخواهیم بدانیم که درب شیشه سکوریت دودبند چیست؟ باید بدانیم که درب شیشه سکوریت دودبند دارای چه مزایای کاربردی و چه ویژگی های متمایز کننده ای می باشد. اگر قصد خرید داشته باشیم باید بدانیم که این کار ممکن نیست مگر با دانستن این سوال مهم که درب شیشه سکوریت دودبند چیست؟ همچنین اینکه درب شیشه سکوریت دودبند دارای چه کاربرد هایی می باشد. به همین دلیل در قسمت بعدی این مطلب قصد داریم این موضوع را برای شما شرح دهیم.

درب شیشه سکوریت دودبند در کجا نصب می شود؟

این درب ها حدفاصل راه پله طبقات و درب ورودی ساختمان و درب آسانسور نصب می شود.

درب شیشه ای دودبند

مزایای شیشه سکوریت دودبند

مقاومت بالا : با همان ضخامت، مقاومتی 6-12 برابر شیشه معمولی دارد.

ضد آتش سوزی و حریق : می توان آن را در شعله 1050 درجه سانتی گراد به مدت 90 دقیقه بدون ترکیدن و شکستن نگه داشت  از این شیشه برای جلوگیری از انتشار شعله های آتش و دود، در برج ها و مجتمع های مسکونی استفاده می شود تا در زمان آتش سوزی افراد زمان کافی برای فرار و زمان کافی تا رسیدن امداد و نجات وجود داشته باشد.

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی : برای استفاده در شرایط جوی متفاوت طبیعی مناسب می باشد. همچنین در فضاهایی که در معرض نور آفتاب به صورت طولانی مدت قرار دارد استفاده می شود.

عمر طولانی : ماندگاری این نوع شیشه ها دو برابر شیشه های معمولی است.

درب نصب راحت و سریع : این نوع شیشه ها حداکثر در 40 دقیقه نصب می شود. چسب ها و نوارهای نسوز باید در اطراف شیشه نصب شوند.

با این شیشه ها نه تنها در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نمی گیرید بلکه، حریم خصوصی منزل شما حفظ می شود. همچنین از اتلاف انرژی از درون خانه به خارج از منزل جلوگیری می شود.

مانع از نفوذ گرد و غبار، دود خودروها به داخل محیط می شود.

از ورود اشعه UV به داخل محیط جلوگیری می کند.

درب-شیشه-ای-دودبند

استفاده از درب دودبند راه پله ها اجباری است!

در سال 1388 قانونی در قوانین ملی ساختمان یا قوانین آتش نشانی وضع شد که اجرا و نصب درب دودبند برای برج ها و ساختمان های بلند مرتبه اجباری است. در صورتی که این قانون رعایت نشود تخلف ساختمانی محسوب شده و در نهایت پایان کار ارائه نمی شود. 

استفاده از این شیشه در درب ورودی راه پله آپارتمان باعث ایمنی ساکنین آن آپارتمان می شود. زیرا نه تنها از انتشار آتش سوزی در حین حادثه به سایر واحدها جلوگیری می کند بلکه مانع از ورود گاز سمی و دود به آپارتمان می شود.

برا اینکه بهتر درک کنیم درب شیشه سکوریت دودبند چیست باید این را بدانیم که در ساختمان های جدید استفاده از این درب ها به دلایل امنیتی کاملا توصیه شده است. در واقع اجبار شده است که از این محصولات استفاده شود و شما می توانید بر این اساس فعالیت خودتان را به گونه ای در ساختمان سازی برنامه ریزی کنید که از این محصولات باید استفاده کنید پس در شروع کار باید به این فکر کنید که حتما این کار اجباری است و به فکر پیدا کردن شرکت های ارائه دهنده باشید.

قیمت درب شیشه سکوریت دودبند

قیمت این نوع شیشه بر اساس ابعاد درب ورودی، یراق آلات و کیفیت شیشه سکوریت دودبند تعیین می گردد. زمانی که فهمیدیم درب شیشه سکوریت دودبند چیست و چه کاربردی دارد یک سوال مهم برای ما این است که قیمت این محصولات چند است. خوب مشخص است که قیمت این محصولات با توجه به شرایط اقتصادی به صورت لحظه ای اعلام می شود.

متراژ شیشه مبنای محاسبه اصلی می باشد. اما برخی از عوامل هستند که بر روی تعیین قیمت نهایی می توانند موثر باشند. یکی از این موارد مربوط می شود به اجرت نصب. بسیاری از شرکت ها اجرت نصب را در دل قیمت قرار می دهند.
برخی از شرکت ها نیز اجرت نصب و راه اندازی را به صورت جداگانه محاسبه می کنند. معمولا در هر دو حالت شما قیمت یکسانی را پرداخت می کنید.

خوب شما تا به این قسمت از مقاله می دانید که درب شیشه سکوریت دودبند چیست و می دانید که مبنای محاسبه آن نیز بر حسب متراژ بوده و اجرت نصب و راه اندازی نیز می تواند بر روی قیمت نهایی موثر باشد و تاثیر شگرفی بر روی قیمت داشته باشد. با توجه بهاینکه می تواند بخاطر شرایط اقتصادی نوسانات به صورت غیر قابل پیش بینی باشد.

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش و نصب شیشه سکوریت با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

نحوه سفارش تا نصب درب شیشه ای دودبند

همه درب های دودبند شیشه ای به صورت لولایی نصب می شود. برای نصب این درب ها نیاز به یراق آلات، دستگیره می باشد.

ابتدا باید ابعاد فضا برای نصب درب اندازه گیری شود. کارشناسی و بازدید از محل توسط شرکت کامادر رایگان می باشد.

شیشه ها با توجه به سلیقه مشتری رنگ و طرح آن سفارش داده می شود.

از آماده شدن شیشه ها از کارخانه به محل نصب ارسال می شود.

شیشه ها به همراه یراق آلات توسط کارشناس شرکت نصب و اجرا می شود.

رنگ ها و طرح های درب دودبند شیشه ای

از آنجاییکه درب دودبند از شیشه سکوریت ساخته می شود، دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. برخی از طرح های شیشه سکوریت سندبلاست به صورت آماده وجود دارد و برخی را می توان با توجه به سلیقه مشتری سفارش داد. رنگ های موجود برای این شیشه ها نیز سفید، دودی، بزنزی، شامپاینی می باشد.

خوب حالا ما به خوبی می دانیم که درب شیشه سکوریت دودبند چیست؟ به همین دلیل اکر قصد خرید درب شیشه سکوریت دودبند را داریم می توانیم برای سفارش این محصول اقدام کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه درب شیشه سکوریت دودبند چیست و همچنین برای اقدام ثبت سفارشات خرید می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید و اطلاعات مورد نیاز را در این زمینه کسب کنید.

ما در تمامی مراحل خرید همراه شما هستیم. با ارائه مشاوره های کاملا رایگان به شما کمک می کنیم که بتوانید خدمات خود را به شکلی صحیح دریافت کنید و بتوانید از این خدمات استفاده صحیح داشته باشید. شرکت کامادر ارائه دهنده انواع درب شیشه سکوریت دودبند و نصاب و اجرا کننده انواع پروژه های ساختمانی به شما توصیه می کند حتما برای خرید ابتدا مشاوره های رایگان را انجام دریافت کنید تا به این واسطه بتوانید اطلاعات مفیدی را به دست آورید و خریدی مناسب را داشته باشید.

پروژه اجرایی درب شیشه ای دودبند در میرداماد

شیشه-دودبند با فریم استیل طلایی
شیشه سکوریت دودبند
شیشه سکوریت دودبند
شیشه-دودبند-سندبلاست
شیشه-دودبند-سندبلاست
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]