راهنمای انتخاب بهترین پنجره

آیا شما هم به دنبال راهنمای انتخاب بهترین پنجره هستید؟ راهنمای انتخاب بهترین پنجره چیست؟ آیا تصمیم به بازسازی خانه خود و یا چیدمان خانه جدید خود هستید؟ شرکت کامادر یکی از  در ادامه این متن راهنمای انتخاب بهترین پنجره را برای شما ارائه می دهد. تا انتهای این متن همراه ما شوید.

معمولاً هنگام خرید یک خانه جدید، لازم نیست نگران چیزهایی مانند پنجره باشید زیرا سازنده خانه، تمام این موارد را لحاظ می کند.

با این حال، اگر طراحی و ساخت یک خانه جدید را خودتان انجام می دهید، ممکن است متوجه شوید که خرید پنجره های جدید کاری بسیار بزرگتر و پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

بهترین پنجره برای ساخت و ساز جدید چیست؟

خبر خوب این است که در مورد پنجره های ساخت و ساز جدید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد. همچنین برخی از مارک ها و طرح های عالی موجود است.

آنچه شما واقعاً می خواهید در پنجره های ساختمان جدید به دنبال آن باشید، گزینه هایی هستند که تعمیر و نگهداری پایینی دارند و از نظر انرژی کارآمد هستند. اولین مورد، تضمین می‌کند که هر چند سال یک بار برای نگهداری از پنجره‌های خود وقت و هزینه صرف نمی‌کنید، و دومین مورد تضمین می‌کند که در قبض‌های آب و برق خود صرفه‌جویی می‌کنید.

تصویر-راهنمای-انتخاب-بهترین-پنجره--8978

راهنمای انتخاب بهترین نوع پنجره

نوع پنجره عامل مهمی در انتخاب پنجره های ساختمانی جدید است و سبک ها و انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برخی برای انواع خاصی از طراحی خانه مناسب تر هستند و برخی در مناطق خاصی از خانه بهتر عمل می کنند. برخی از رایج ترین انواع پنجره که ممکن است در نظر بگیرید عبارتند از:

استفاده از پنجره‌های بزرگ، این پنجره ها بزرگ و ثابت هستند که باز نمی‌شوند. برای مناطقی که نور زیادی می‌خواهید اما به پنجره‌هایتان برای ارائه تهویه نیاز ندارید، عالی هستند.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از انواع شیشه های ساختمانی به این لینک بروید.

پنجره‌های سه ‌بعدی، پنجره هایی هستند که به بیرون از خانه امتداد می‌یابند و اغلب برای ایجاد گوشه‌هایی برای ناهارخوری یا صبحانه یا برای صندلی‌های پنجره در اتاق‌های نشیمن یا فضاهای کتابخانه استفاده می‌شوند.

پنجره‌های محفظه‌ای، یکی از رایج‌ترین سبک‌های پنجره باز هستند که ممکن است برای خانه جدید خود در نظر بگیرید. از آنجا که آنها باز می شوند، زمانی که به تهویه نیاز دارید عالی هستند.

پنجره های دوجداره نیز سبک های رایج پنجره هستند که گزینه های متنوعی از اندازه و سبک را ارائه می دهند.

راهنمای انتخاب بهترین نوع شیشه پنجره

خوشبختانه در این مورد نیز گزینه های زیادی وجود دارد، که شما می توانید بر اساس شرایط خود از هر کدام از آن ها استفاده کنید. شیشه های معمولی، شیشه سکوریت و شیشه لمینت از رایج ترین نوع شیشه هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای انتخاب بهترین پنجره همین حالا با شرکت کامادر تماس بگیرید تا مشاورات لازم را دریافت کنید.

راهنمای انتخاب بهترین متریال پنجره

هنگامی که اندازه و سبک پنجره های جدید خود را انتخاب کردید، وقت آن است که متریال پنجره را در نظر بگیرید. بار دیگر، شما انتخاب های زیادی دارید.

وینیل

وینیل، یا همان پی وی سی که در دنیای ساخت و ساز نیز شناخته می شود، این روزها یک انتخاب بسیار محبوب برای مصالح ساختمانی است.

این پنجره ها را می توان در رنگ های بسیار متنوعی تولید کرد و هرگز نیاز به رنگ آمیزی و لکه گیری ندارند. برای پروژه خود به دنبال پنجره های وینیل تثبیت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش باشید، زیرا در برابر محو شدن و فرسودگی در برابر نور خورشید مقاومت می کنند.

پنجره ای با قاب چوب

چوب یک انتخاب کلاسیک برای قاب های پنجره ساختمانی جدید شما است و گرم و شیک به نظر می رسد. پنجره های چوبی با کیفیت خوب برای مدت طولانی دوام می آورند، اما باید در طول عمر آنها مقدار زیادی تعمیر و نگهداری انجام دهید. چوب همچنین ممکن است بهترین انتخاب برای آب و هوای بسیار خشک یا بسیار مرطوب نباشد.

شما می توانید برای اطلاع از مقایسه شیشه سکوریت و لمینت همین حالا به این صفحه بروید.

فایبرگلاس

فایبرگلاس یک انتخاب جدیدتر برای متریال پنجره است و مانند وینیل در طیف رنگی موجود است. پنجره های فایبرگلاس نیز سبک وزن و بسیار مستحکم هستند، اما می توانند کمی گران تر از برخی از گزینه های دیگر در این لیست باشند.

آلومینیوم

آخرین ماده پنجره در لیست ما (اگرچه آخرین مورد موجود نیست!) آلومینیوم سبک وزن و بادوام است. همانطور که می توانید از این فلز سخت تصور کنید، قاب پنجره های آلومینیومی بسیار قوی و بادوام هستند. با این حال، آن‌ها ارزان ‌ترین گزینه نیستند و نسبت به سایر گزینه‌های موجود در این فهرست به نگهداری بیشتری نیاز دارند.

اندازه های استاندارد پنجره

یکی از بهترین راه ها برای پایین نگه داشتن بودجه پنجره ساختمانی جدید، انتخاب اندازه های استاندارد پنجره است. اینها از سازنده ای به سازنده دیگر و سبکی به سبک دیگر متفاوت است، اما اگر اندازه های استاندارد را از کاتالوگ پنجره انتخاب کنید، نیازی به نجاری یا ساخت خاصی برای کارایی انتخاب پنجره شما نخواهد بود. همچنین ابعاد شیشه پنجره ای که انتخاب می کنید به مراتب کمتر است و همین مورد می تواند تا حد قابل توجه ای باعث صرفه جویی در هزینه شود.