اندازه‌ گیری درب اتوماتیک شیشه ای

اندازه گیری درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین مراحل برای نصب صحیح و دقیق آن است. این اهمیت به دلیل ساختار و عملکرد حساس این درب‌ ها است. اگر اندازه‌ ها اشتباه گرفته شوند، مشکلاتی در نصب و عملکرد درب به وجود می‌ آید. که این مشکلات ممکن است منجر به هزینه‌ های اضافی و کاهش عمر مفید درب شود. بنابراین آگاهی از روش صحیح اندازه‌ گیری، می‌ تواند از بسیاری از مشکلات آینده جلوگیری کند.

یک لابی هتل مدرن با طراحی شیک را نشان می دهد. میز پذیرش برجسته است و دارای سنگ مرمر تیره با رگه های سفید و کلمه "هتل" در جلوی آن نورانی شده است. در بالا، وسایل روشنایی دایره‌ ای از سقفی آویزان شده‌ اند که با تخته‌ های چوبی تزئین شده‌اند و فضایی زیبا ایجاد می‌ کنند. کف آینه طراحی مرمری میز است و درب های اتوماتیک نصب شده توسط کامادر اجازه می دهد نور طبیعی فضا را پر کند. در سمت چپ، یک قسمت نشیمن با مبل های مخملی و صندلی های راحتی در رنگ های خنثی وجود دارد. گیاهان گلدانی رنگ سبزی را به اتاق اضافه می کنند.

آیا برای اندازه گیری درب اتوماتیک شیشه ای، به آماده سازی نیاز است؟

بله، قبل از شروع به اندازه‌ گیری، باید مطمئن شد که فضای مورد نظر، برای نصب درب اتوماتیک آماده است. اولین گام، بررسی سطح کف و بررسی ناترازی‌ های احتمالی است. معمولاً کف فضا های ساختمانی ممکن است دارای پستی و بلندی‌ های کوچکی باشد که می‌ تواند بر دقت اندازه‌ گیری تأثیر بگذارد. بهتر است از ابزارهای دقیق مانند تراز لیزری استفاده کنید. تا مطمئن شوید که کف فضا به طور کامل هم‌ سطح است. این مرحله ابتدایی، اساسی‌ ترین بخش در فرآیند اندازه‌ گیری است درب اتوماتیک شیشه ای است. و تأثیر مستقیمی بر دقت نهایی کار خواهد داشت.

اندازه گیری ارتفاع درب اتوماتیک شیشه ای

پس از آماده‌ سازی محیط، باید ارتفاع درب اتوماتیک شیشه ای اندازه‌ گیری شود. نکته‌ ای که باید به آن توجه شود، اندازه‌ گیری کوچک ترین ارتفاع از کف تا زیر قوطی آهنی است که درب بر روی آن نصب می‌ شود. به دلیل وجود ناترازی‌ های احتمالی در کف، ممکن است ارتفاع در نقاط مختلف کمی متفاوت باشد. در این مرحله، انتخاب کوچک ترین ارتفاع، کمک می‌ کند تا از مشکلات نصب جلوگیری شود. اگر اندازه‌ گیری بزرگ تر از واقعیت باشد، ممکن است درب به درستی نصب نشود و برای جبران آن هزینه و زمان زیادی نیاز باشد.

اندازه‌ گیری عرض درب اتوماتیک شیشه ای

علاوه بر ارتفاع، اندازه‌ گیری عرض درب نیز بسیار مهم است. عرض درب باید بر اساس کوچک ترین عرض ممکن در فضای مورد نظر اندازه‌ گیری شود. این کار به دلیل امکان وجود ناترازی‌ ها و تفاوت‌ های جزئی در عرض دیوار ها است. اگر عرض درب بزرگ تر از فضای موجود باشد، مشکلاتی نظیر گیر کردن درب در هنگام باز و بسته شدن پیش خواهد آمد. اما اگر عرض کوچک تر انتخاب شود، می‌ توان آن را تا حدی اصلاح کرد. با این حال، دقت در اندازه گیری درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک درب اتوماتیک شیشه ای گردان مدرن را در ورودی یک ساختمان نشان می دهد. درب اتوماتیک کامادر از پانل های شیشه ای با فریم فلزی ساخته شده و دارای دستگیره های قرمز رنگ است. دارای یک سقف منحنی با نورپردازی فرورفته است که سایه های ملایمی را روی زمین می اندازد. به نظر می رسد که کفپوش سنگ یا کاشی صیقلی است که مقداری نور را منعکس می کند و به تمیزی و زیبایی معاصر کلی فضا کمک می کند. فراتر از درب گردان، می‌توان مجموعه دیگری از درها را دید که به داخل ساختمان می‌ روند و لایه‌ های متعددی از ورود را برای کنترل امنیتی یا محیطی نشان می‌ دهند.

ارسال ابعاد و هماهنگی برای نصب

برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای، باید پس از اندازه‌ گیری دقیق ارتفاع و عرض، ابعاد اندازه گیری شده را برای نصاب منتخب، ارسال کنید. تا تکنسین مورد نظر، درب اتوماتیک مناسب را برای شما آماده و ارسال کند. این فرآیند به ویژه برای مشتریانی که از شهرستان‌ ها یا شهر های دیگر قصد خرید دارند، بسیار حائز اهمیت است. اگر اندازه‌ گیری‌ ها به درستی انجام شود، نصب درب با دقت و بدون مشکل انجام خواهد شد. در نهایت، داشتن اطلاعات دقیق از ابعاد می‌ تواند فرآیند خرید و نصب را سریع‌ تر و ساده‌ تر کند. همچنین از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.