یک سیستم فولدینگ تجاری یا نمایشگاهی است که کمی تاشده و قطعات شیشه ای آن به هم نزدیک شده اند و از طراحی شیک و مدرنی برخوردار می باشد. رنگ غالب سفید است که زیبایی و تمیزی و مینیمالیستی ایجاد می کند. این سیستم تجاری دارای یک فریم آلومینیومی به رنگ نقره ای است که پنج پانل بزرگ از جنس شیشه های شفاف را در خود جای می دهد و به نور طبیعی اجازه می دهد فضا را فرا بگیرد. در مرکز، یک درب به رنگ مشکی با قطعاتی از شیشه با دستگیره نقره ای دیده می شود. کف از کاشی های خاکستری تیره تشکیل شده است که کنتراست را به دیوارهای روشن و ایجاد عمق در اتاق اضافه می کند. سقف نیز بلند و سفید است و حسی باز و مطبوع به فضا می بخشد. روی دیوار سمت چپ نیز نشانه هایی از رنگ های قرمز و طوسی دیده می شود. در یک طرف اتاق، یک درب سیاه رنگ با یک دستگیره نقره ای دیگر وجود دارد که به قسمت دیگری منتهی می شود.

با انتخاب شیشه فولدینگ، نمایی جذاب به سازه خود ببخشید !!

با استفاده از شیشه فولدینگ می توانید به ساختمان ها زیبایی و شکوه بیشتری ببخشید و از نمای جذاب و مدرن سازه ی خود لذت ببرید. جهت ثبت سفارش و خرید شیشه های فولدینگ همین حالا با شرکت کامادر تماس حاصل کنید.

خرید شیشه فولدینگ

ما در شرکت کامادر با در اختیار داشتن کارشناسان و تیم نصب و منتاژ مجرب، اماده ی انجام خدمات در زمینه ی شیشه فولدینگ در انواع مدل های بروز هستیم.

درصورت تمایل به خرید و یا مشاوره ی رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

یک سیستم فولدینگ نشان داده شده که در حالت نیمه باز قرار دارد و فریم هایی به رنگ سفید در بالا و پایین این سیستم فولدینگ تعبیه شده است. از پشت این سیستم فولدینگ باغی سرسبز دیده می شود که حسی سرشار از سرسبزی و آرامش را ایجاد می کند. کف این باغچه با چمن های سرسبزی پوشیده شده است و بسیاری از درختاح کوتاه و بلند در داخل باغچه روییده اند. آسمان به رنگی آبی است و بنظر می رسد که آفتابی است و اثری از باران نیست.

شیشه فولدینگ چیست؟

شیشه فولدینگ از چندین لایه شیشه تشکیل شده است که به وسیله یک سیستم قابل تا شدن به یکدیگر متصل شده اند. این لایه ها به وسیله یک سیستم مکانیکی قابل کنترل هستند که به آن ها امکان تا شدن و جمع شدن در هم را می دهد. ویژگی های منحصر به فرد این فناوری، به ساختمان ها این امکان را می دهد تا در هنگام نیاز به حفظ حرارت و یا جلوگیری از نفوذ صدا و نور، شیشه ها را به حالت بسته درآورند. بنابراین در مواقع دیگر، مانند زمان های آفتابی و یا دیدن چشم انداز های زیبا، می توانند آن ها را باز کنند.

انواع شیشه فولدینگ

شیشه های فولدینگ یکی از ابتکارات جدید در زمینه مهندسی ساختمان می باشند که به طور گسترده ای در ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن این نوع از شیشه ها، در انواع مختلفی نیز تولید می شوند :

Previous slide
Next slide

شیشه فولدینگ اسلایدینگ

شیشه فولدینگ اسلایدینگ یک نوع سیستم درب و پنجره است که به گونه ای طراحی شده که قابل تا شدن و جمع شدن باشد. این سیستم شامل چند قطعه شیشه ای است که به صورت افقی جمع شده و در اطراف یک قاب قرار می‌ گیرند. هنگامی که نیاز به باز کردن درب یا پنجره است، قطعه های شیشه ای فولدینگ اسلایدینگ به صورت تاشو باز می شوند. درنتیجه اجازه می دهند تا نور و هوا به داخل فضا بیاید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید…

شیشه فولدینگ تجاری

شیشه تجاری یکی از انواع سیستم فولدینگ است که برای استفاده در محیط های تجاری یا نمایشگاهی طراحی شده است. این سیستم شامل قطعات شیشه ای می باشد که به صورت تاشو درب یا پنجره را باز می کنند. شیشه نمایشگاهی به دلیل طراحی انعطاف پذیر و قابلیت تاشو بودن، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی درب یا پنجره را باز کنند. این سیستم شیشه عموما در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و سایر مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم به دلیل استفاده نکردن از ریل در پایین کار، جذابیت بالایی را برای کاربران به ویژه صاحبان نمایشگاه های ماشین ایجاد می کند. این سیستم در اسامی مختلف شناخته شده است. در واقع نام اصلی این سیستم، سیستم تجاری و نام عامیانه آن، سیستم نمایشگاهی و نام دیگر آن سیستم پروانه ای می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید…

Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

شیشه فولدینگ بالکنی

شیشه فولدینگ بالکنی یک نوع سیستم درب و پنجره است که برای استفاده در بالکن‌ و تراس‌ طراحی شده است. این سیستم شیشه اجازه می‌دهد تا درب یا پنجره باز شود و برگه های شیشه به صورت تاشو باز شده و به یک طرف جمع شوند. این سیستم شیشه های فولدینگ بالکنی به کاربران امکان می‌ دهد تا به طور آسان از فضای بیرون به فضای داخل بالکن یا تراس دسترسی داشته باشند و نور و هوای طبیعی را به داخل فضا بیاورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید…

ویژگی های شیشه فولدینگ

شیشه فولدینگ یک فناوری پیشرفته در صنعت ساختمان می باشد که از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار است :

ایمنی و امنیت

شیشه های فولدینگ می‌توانند به عنوان یک شیشه ایمن عمل کنند. بنابراین در صورت وقوع حوادث اضطراری مانند زلزله یا حریق، این نوع شیشه می‌تواند از ورود آسیب به داخل ساختمان جلوگیری کند.

انعطاف پذیری

یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه فولدینگ، انعطاف پذیری می باشد. شیشه های فولدینگ قابلیت انطباق با شرایط مختلف هواشناسی و نیازهای ساختمانی را دارند و می‌تواند به آسانی باز یا بسته شود.

کنترل حرارت و نور

شیشه های فولدینگ می‌توانند به صورت الکترونیکی کنترل شوند تا میزان نفوذ نور و حرارت به داخل ساختمان را تنظیم کنند. این ویژگی می‌تواند به بهبود کارایی انرژی و کاهش مصرف انرژی کمک کند.

کنترل صدا

شیشه های فولدینگ به عنوان یک عایق صوتی عمل می کنند و از نفوذ صداهای محیط بیرون به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. با استفاده از شیشه های فولدینگ می توانید از آرامش خاصی بهره مند شوید.

زیبایی و طراحی

طراحی منحصر به فرد شیشه های فولدینگ، سبب افزایش زیبایی ظاهری و شکوه ساختمان‌ ها شده بنابراین ارزش افزوده ساختمان نیز افزایش می یابد. این نوع شیشه در طراحی‌ های معماری مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نکات مهم خرید شیشه فولدینگ

شیشه فولدینگ چگونه حرارت و نور را کنترل می کند؟

شیشه فولدینگ به دلیل استفاده از فناوری هایی مانند لایه های مختلف از جمله لایه های نانو، پوشش های معدنی، پوشش های رنگی و سایر فناوری های پیشرفته، می تواند حرارت و نور را کنترل کند. بنابراین این امکان را به شیشه فولدینگ می دهد که در فصل تابستان حرارت را کاهش دهد. علاوه بر آن شیشه های فولدینگ، در فصل زمستان می توانند گرما را حفظ کنند. همچنین، شیشه فولدینگ می تواند نور خورشید را کاهش داده و از بیش از حد نور خورشیدی که وارد ساختمان می شود جلوگیری کند.

در کل شیشه فولدینگ با کنترل حرارت و نور، انرژی بیشتری را در ساختمان صرفه جویی می کند و می تواند به افزایش راحتی و کیفیت زندگی در داخل ساختمان کمک کند.

آیا شیشه های فولدینگ ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت بله، شیشه فولدینگ نسبت به شیشه معمولی ایمنی بیشتری دارد. این نوع شیشه قدرت کشش و مقاومت بالاتری نسبت به شیشه معمولی دارد بنابراین از شیشه فولدینگ در سیستم‌ های درب و پنجره بازشو استفاده می‌شود. معمولا برای افزایش امنیت این سیستم‌ها، از شیشه‌ های لمینت یا شیشه‌ های ایمنی استفاده می‌ شود. شیشه های فولدینگ به دلیل استفاده از لایه‌های پلی وینیل بوتیرال (PVB) دارای خصوصیات ایمنی بیشتری هستند. در نتیجه می‌توانند در صورت شکستن، قطعات شیشه‌ ها را در هم بچینند و از ایجاد آسیب جدی به افراد جلوگیری کنند.