انواع شیشه بالکنی

هر کدام از انواع شیشه بالکنی ویژگی های بخصوصی دارند که وجود این ویژگی ها، سبب شده در محیط های مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرند. به طور مثال هر یک انواع شیشه بالکنی همچون شیشه بالکنی تاشو، شیشه بالکنی پنجره ای و…، برای یک نیاز خاص و در محیط خاص استفاده می شوند. بنابراین تولید انواع شیشه بالکنی، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که در صورت نیاز، از شیشه بالکنی مناسب برای فضای خود استفاده کنند و بتوانند تمامی نیاز های خود را برطرف نمایند.

یک بالکن شیشه ای مدرن را نشان می دهد که منظره ای بدون مانع از منطقه اطراف را ارائه می دهد که شامل درختان سبز و یک ساختمان در سرتاسر راه است. این شیشه بالکنی توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. به نظر می رسد کف بالکن چوبی است و مبلمانی در فضای باز وجود دارد که از یک میز کوچک و حداقل یک صندلی تشکیل شده است. یک چراغ کف سفید نیز قابل مشاهده است. آسمان نیمه ابری است که نشان می دهد ممکن است یک روز خوش در بیرون باشد.

انواع شیشه بالکنی چگونه در برابر آسیب‌ های جوی و شرایط محیطی، مقاومت می‌ کنند؟

انواع شیشه بالکنی اغلب از متریال مقاوم ساخته می‌ شوند که توانایی مقاومت در برابر باد و باران را دارند.

همچنین فریم و سیستم نصب شیشه بالکنی معمولاً از موادی مانند استیل یا آلومینیوم ساخته می‌ شوند. بنابراین مانع ایجاد خوردگی و زنگ زدگی در قطعات شیشه بالکنی می شود.

اغلب از شیشه های مقاوم در برابر حرارت و سرمای شدید ساخته می‌ شوند تا از تغییر شکل یا خرابی در شرایط محیطی سخت جلوگیری کنند.

مواد و تکنولوژی‌ های خاصی که در تولید شیشه بالکنی استفاده می‌ شود، از تأثیر مستقیم نور خورشید بر روی شیشه جلوگیری می‌ کند. در نتیجه مانع تغییر شکل یا تغییر رنگ شیشه به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن نور خورشید، می‌ شود.

یک بالکن بزرگ با کف چوبی و شیشه بالکنی پنجره ای بزرگ را نشان می‌دهد که نمای وسیعی از بیرون را ارائه می‌ دهد. این شیشه بالکنی پنجره ای توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. یک میز ناهار خوری با صندلی وجود دارد و چندین گیاه گلدانی سبزی را به فضا می بخشد. منظره از میان پنجره‌ ها مجموعه‌ ای آرام از آب و ساختمان‌ های دوردست را نشان می‌ دهد و پس‌ زمینه شهری آرام را ایجاد می‌ کند. این محیط آسایش داخل خانه را با منظره بیرونی ترکیب می کند و محیط زندگی آرام را در یک محیط شهری نشان می دهد.

شیشه بالکنی پنجره ای

شیشه بالکنی پنجره ای همانطور که از نامش پیداست اغلب به شکل پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه بالکنی پنجره ای بیشتر در سیستم‌ های پنجره‌ های بازشو یا جابجایی پنجره نصب می‌ شود. و به منظور افزایش راحتی و ایمنی در استفاده از بالکن یا تراس‌ ها طراحی شده است.

شیشه بالکن پنجره ای از شیشه‌ های ایمن یا لمینت ساخته می‌ شود که مقاومت بالایی در برابر ضربات و شکستگی دارند. همچنین می توانند با قابلیت تاشو بودن بر روی سیستم پنجره نصب شوند و امکان دسترسی آسان به بالکن یا تراس را فراهم کنند.

شیشه بالکنی نرده ای

شیشه بالکنی نرده ای یک نوع سیستم حفاظتی است که با استفاده از شیشه به جای سازه‌ های فلزی، برای حفاظت از بالکن‌ ها یا تراس‌ ها استفاده می‌ شود. این سیستم‌ به منظور افزایش ایمنی و بهبود زیبایی بالکن‌ ها و تراس‌ ها طراحی شده‌ است.

برای ساخت شیشه بالکنی نرده ای اغلب از شیشه‌ های تحت استاندارد استفاده می شود که مقاومت مناسبی در برابر ضربات و شکستن دارند. این شیشه‌ ها به وسیله سیستم‌ های نرده ای مناسبی که از جنس فلزی یا دیگر مواد سازگار با محیط خارجی تشکیل شده‌ اند، نصب می‌ شوند. و به عنوان یک پوشش شفاف برای حفاظت از افراد در برابر سقوط یا ورود حیوانات و فضای باز به کار می‌ روند.

یک بالکن پر از آرامش را در فضای باز با نرده‌ های شیشه‌ ای با فریم فلزی، نشان می‌ دهد. شیشه های بالکنی نرده ای جلوه خاصی به محیط بالکن بخشیده اند. بالکن مشرف به یک پارک سرسبز مملو از درختان و مناطق چمن کاری شده است. آسمان اکثرا صاف است که حکایت از یک روز خوش دارد. کف بالکن از کاشی های بزرگ و با رنگ روشن ساخته شده است.
بالکن مدرن با شیشه های بالکنی فریم لس را نشان می دهد که منظره ای بدون مانع از یک باغ به خوبی نگهداری شده با چمن سرسبز ارائه می دهد. شیشه بالکنی فریم لس، توسط شرکت کامادر نصب شده است. به نظر می رسد کف بالکن از تخته های چوبی ساخته شده است و سازه به ساختمانی با دیوارهای بیرونی تیره متصل شده است. این باغ دارای انواع گیاهان و درختان است و یک ساختمان مسکونی در پس زمینه وجود دارد.

شیشه بالکنی فریم لس

شیشه بالکنی فریم لس یک سیستم بالکنی شیشه ای بدون فریم است. در واقع می توان گفت این سیستم تماما از شیشه تشکیل شده است. و توسط پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل های دیگر با جنس های متفاوت، نگهداری می شود. که از طریق روش های مختلفی به دیوار یا سازه ای متصل می شود‌. سیستم شیشه بالکنی فریم لس، به دلیل لدم وجود فریم، مانع دید افراد نمی شود. همچنین به زیبایی، شفافیت و مدرنیته بودن فضا نیز می افزاید.

شیشه بالکنی ریلی

شیشه بالکنی ریلی یک نوع سیستم حفاظتی برای بالکن‌ ها و تراس‌ ها است که دارای ریل‌ها یی برای نصب و نگهداری پانل های شیشه ای می باشد. در این سیستم، پانل های شیشه ای به کمک ریل‌ ها نصب می‌ شوند. سیستم ریلی که برای نصب شیشه بالکنی ریلی استفاده می‌ شود، از مواد مقاومی همچون استیل یا آلومینیوم ساخته می شود که دوام و استحکام بالایی دارند. علاوه بر این ها، استفاده از سیستم ریلی سبب می شود تا شیشه های بالکنی، به راحتی باز و بسته شوند.

یک بالکن مدرن را با منظره ای واضح از یک منظره بیرونی نشان می دهد. به نظر می رسد کف بالکن چوبی است و شیشه بالکنی ریلی کامادر وجود دارد که منظره ای بدون مانع از اطراف را فراهم می کند. در پیش زمینه، دو گلدان مستطیلی مشکی با گیاهان و درختچه های سبز مختلف وجود دارد. یک میز گرد کوچک با حداقل یک صندلی قابل مشاهده است که فضایی را برای استراحت یا صرف غذا پیشنهاد می کند. فراتر از بالکن، می توان ساختمان های مسکونی دیگر و یک ردیف درخت انبوه را در دوردست زیر آسمان آبی با ابرهای کم دید. این محیط آرام به نظر می رسد و احتمالاً برای لذت بردن از مناظر بیرونی طراحی شده است.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.