طرح های کابین دوش شیشه ای

طرح های کابین دوش شیشه ای برای هر سلیقه ای در بازار موجود هستند. یعنی با توجه به هر نیازی می توانید سبک دلخواه از کابین دوش شیشه ای را پیدا کنید و از کاربری آن بهره مند شوید. به طور مثال در صورتی که نیاز به ایجاد حریم خصوصی داشته باشید می توانید طرح ساده و مات کابین دوش شیشه ای سندبلاست را انتخاب کنید. همچنین اگر علاقه دارید تصویر خاصی را روی کابین دوش خود ایجاد کنید با روش چاپ به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

پارتیشن شیشه ای سندبلاست شده با طرح شکوفه های درشت

آیا طرح های کابین دوش شیشه ای دوام و مقاومت خوبی دارند؟

بله، طرح های کابین دوش شیشه ای با استفاده از پوششی خاص، از دوام و مقاومت خوبی در مقابل رطوبت، حرارت و تمیز کردن برخوردارند. این پوشش ها معمولا به صورت خاصی بر روی شیشه چاپ می‌ شوند که باعث می‌ شود طرح های کابین دوش شیشه ای مقاومت خوبی نسبت به فرسایش، پوسیدگی و اثرات محیطی داشته باشند. با رعایت دستورالعمل های مناسب در مراقبت و نگهداری، طرح های کابین دوش شیشه ای می‌ توانند برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشند و جلوه زیبای خود را حفظ کنند.

پارتیکابین دوش شیشه ای سندبلاست شده کامادر که با طرحی از گل ها در کنار همدیگر طراحی شده است.

کابین دوش شیشه ای سندبلاست

کابین دوش شیشه ای سندبلاست دارای پوشش شیشه ای خاصی می باشد که با استفاده از فناوری سندبلاست تهیه شده است. این فناوری از یک ماده خاص برای جلوگیری از افشانه نور و افزایش حریم خصوصی در داخل کابین دوش استفاده می‌ کند. کابین دوش شیشه ای سندبلاست دارای طراحی زیبا و مدرن است و توانایی ایجاد یک حس لوکس و شیک در حمام را دارا می‌ باشد. علاوه بر این طرح های سندبلاست از تنوع بالایی برخوردارند.

کابین دوش شیشه ای ساتینا

کابین دوش شیشه ای ساتینا یک نوع کابین دوش است که دارای شیشه‌ های ساتینا یا مات می‌ باشد. این نوع شیشه‌ ها بر روی سطح داخلی یا خارجی کابین دوش لایه‌ ای خاص از پوشش مات دارند. بنابراین به افزایش حریم خصوصی کمک می کنند. کابین دوش های شیشه ای ساتینا اغلب دارای ظاهری زیبا و شیک هستند و می‌ توانند به طراحی داخلی حمام شما زیبایی و لطافت بیفزایند.

کابین دوش شیشه ای ساتینا کامادر که برای افزایش حریم خصوصی کمی مات شده است.
کابین دوش شیشه ای چاپی کامادر با طرحی از فصل پاییز را نشان می دهد.

کابین دوش شیشه ای چاپی

کابین دوش شیشه ای چاپی، دارای شیشه هایی با طرح و الگوی چاپ شده است. به طور کلی طراحی آن ها به گونه ای است از شیشه های شفاف یا مات استفاده می شود و روی آن ها طرح ها، تصاویر یا الگو های مختلفی چاپ شده است. این طرح ها می توانند مختلف باشند. از جمله طرح های جذاب می توان به گل و گلدان، اشکال هندسی یا حتی تصاویر سفر و مناظر طبیعی اشاره کرد.

کابین دوش شیشه ای چاپی می تواند یک انتخاب جذاب برای کسانی باشد که به دنبال یک حمام شیک و شخصی‌ سازی شده هستند. طرح های چاپ شده بر روی شیشه به حمام شما زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشند و فضا را متنوع تر و جذاب تر کنند.

کابین دوش شیشه ای رنگی

کابین دوش شیشه ای رنگی یکی از انواع طرح های کابین دوش شیشه ای است که دارای شیشه هایی با رنگ های مختلف می‌ باشد. از رنگ های رایج برای شیشه های کابین دوش می‌توان به رنگ‌ های آبی، دودی، قهوه‌ ای، خاکستری و حتی رنگ‌ های روشن و جذاب مانند زرد یا قرمز اشاره کرد.

استفاده از کابین دوش شیشه ای رنگی می تواند به حمام شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد و فضا را زنده و پویا کند. کابین دوش شیشه ای رنگی می‌ تواند با دیگر عناصر داخلی حمام مانند کاشی‌ ها، مبلمان و پوشش‌ های دیواری مطابقت داشته باشد و تناسب و هماهنگی بین اجزای مختلف حمام را فراهم کند.

کابین دوش شیشه ای رنگی کامادر که با دو رنگ صورتی و آبی ترکیب شده است. از بالا به پایین به ترتیب رنگ صورتی کمرنگ شده و رنگ‌ آبی قالب شده است.

چه طرح‌ هایی برای کابین دوش شیشه ای موجود است؟

طرح های گل و گلدان : این طرح ها شامل گل ها، برگ ها و گلدان های زیبا هستند که به فضای حمام شما زیبایی و زندگی می بخشند.

طرح های هندسی : طرح های هندسی شامل الگوها و اشکال هندسی مختلف مانند خطوط، مثلثات، دایره ها و مستطیل ها می‌ باشند که به فضای حمام شما شکوه و زیبایی اضافه می‌ کنند.

تصاویر مناظر طبیعی : این طرح که در کابین دوش های شیشه ای چاپی هستند شامل تصاویر مناظر طبیعی مانند دریا، کوهستان، جنگل، آسمان و غروب و طلوع خورشید می شوند.

طرح های انتزاعی و هنری : این طرح ها شامل طرح های هنری، انتزاعی و خلاقانه هستند که به فضای حمام شما ابتکار و روحیه خلاقانه می‌ بخشند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نمونه ای از طرح های کابین دوش شیشه ای