انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای از نظر نحوه و سیستم باز و بسته شدن‌، متفاوت می باشند. اما هر یک از انواع درب اتوماتیک شیشه ای، کاربری و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. که بسته به نیاز و سلیقه مشتری گزینش می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

یک ساختمان داخلی مدرن را نشان می دهد، احتمالاً یک لابی یا محوطه ورودی است. نقطه کانونی یک درب شیشه ای اتوماتیک بزرگ کامادر با پانل های متعدد و قاب های فلزی قابل مشاهده است که به یک دهلیز بزرگ و پر نور منتهی می شود. در داخل دهلیز، پلکانی با نرده های فلزی و پله های سفید وجود دارد که به سطح بالایی بالا می روند. کف صیقلی و انعکاسی است. در سمت چپ راه پله مبل هایی با رنگ تیره برای نشستن چیده شده است.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای چگونه کنترل می شوند؟

انواع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای معمولاً با استفاده از سیستم‌ های کنترل خاص به صورت اتوماتیک و یا از طریق کنترل از راه دور قابل کنترل هستند. این سیستم‌های کنترل می‌ توانند شامل موارد زیر باشند :

کلید های دستی : برخی از درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ ای دارای کلید های دستی یا دکمه‌ های فشاری در نزدیکی درب هستند که به کاربران اجازه می‌ دهد تا در اثر فشار یا دستور دادن به کلید، درب را باز و بسته کنند.

سنسور های حرکت : سنسور های حرکت، تشخیص حضور افراد یا اشیاء را در نزدیکی درب فراهم می‌ کنند. هنگامی که سنسور حرکت فعال شود، درب به صورت خودکار باز می‌ شود و به کسانی که در محدوده سنسور هستند اجازه ورود یا خروج را می‌ دهد.

کنترل از راه دور : سیستم کنترل از راه دور به کاربران این امکان را می‌ دهد تا به وسیله یک کنترل از راه دور بتوانند درب را کنترل کرده و باز و بسته کنند.

یک فضای داخلی با یک درب اتوماتیک شیشه ای گردان در ورودی را نشان می دهد. درب اتوماتیک کامادر از پانل های شیشه ای و قاب فلزی ساخته شده است که امکان دید به قسمت بیرونی که درختان و آسمان صاف وجود دارد را می دهد. کفپوش داخل آن چوبی است، در حالی که درست بیرون درب به نظر می رسد یک حصیر خاکستری یا قسمت فرش وجود دارد که به یک فضای سنگ فرش شده در فضای باز منتهی می شود. در سمت چپ درب گردان، داخل ساختمان، یک فهرست یا تابلوی راهنما با متن و احتمالاً نقشه‌ ها یا جهت‌ ها نصب شده است.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه‌ ای گردان یا درب اتوماتیک شیشه‌ ای چرخشی، نوعی درب اتوماتیک است. که برای باز و بسته‌ شدن، به صورت گردان یا چرخشی به دور محور خود، حرکت می‌ کند. درب های اتوماتیک گردان به دلیل سیستم باز و بسته شدن آن ها، که نسبت سایر درب های اتوماتیک متنوع و خاص هستند، یکی از مدرن ترین مدل ها در انواع درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می روند. این درب ها از سنسور ها یا کنترل از راه دور برای تشخیص حرکت کاربران و باز و بسته شدن اتوماتیک استفاده می‌ کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با استفاده از سیستم های الکترومکانیکی و سنسورهای مختلف کنترل می‌ شود. نحوه کارکرد این سیستم به گونه ای است که پس از تشخیص سنسور درب تاشو شده و جمع می شود و پس از عبور افراد، توسط سیستم حرکتی از حالت جمع شده خارج می شود. و به حالت اولیه و بسته خود نیز باز می گردد.

مجموعه ای از درب های شیشه ای مدرن را نشان می دهد که به داخل ساختمان منتهی می شوند. درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو توسط شرکا کامادر تولید و نصب شده اند که با ساختاری به رنگ روشن، احتمالاً فلزی یا چوبی رنگ شده، با یک دیوار بژ در یک طرف قاب شده اند. کفپوش جلوی درب ها با کاشی یا سنگ های کوچک بافت شده است. سایه هایی که توسط یک منبع نامرئی ایجاد می شود، الگوهایی را روی زمین و دیوار ایجاد می کند که نور روشن روز را نشان می دهد. انعکاس روی درب های شیشه ای به فضای داخلی با مبلمان اشاره دارد، هرچند جزئیات نامشخص است.
یک منطقه لابی با مجموعه ای از درب های شیشه ای تلسکوپی را نشان می دهد که به بیرون راه دارند. درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی کامادر توسط شرکت کامادر نصب شده است. بالای درب ها یک تابلوی خروجی سبز رنگ است. در سمت چپ، یک تابلوی اعلانات و جزوات روی یک پایه چوبی کوچک وجود دارد. در سمت راست قسمتی از یک راه پله با پله های سفید و نرده های مشکی به همراه گلدانی از گل های بلند نمایان است. کف آن کاشی کاری شده است و نور طبیعی از درب های شیشه ای اتوماتیک، وارد می شود و فضا را روشن می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

سیستم باز و بسته شدن درب های اتوماتیک تلسکوپی، به صورت افقی می باشد. در واقع به واسطه طراحی تکنولوژیک پیچیده‌ ای که دارند، به صورت اتوماتیک و با حرکت‌ های مختلف، می‌ توانند باز و بسته شوند. به طور کلی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، شامل دو نوع یک طرفه و دو طرفه می باشند. در مدل یک طرفه درب اتوماتیک تلسکوپی، پانل های شیشه ای متحرک به صورت افقی فقط در یک جهت حرکت می کنند. اما در نوع دو طرفه درب اتوماتیک تلسکوپی، پانل های شیشه ای متحرک در خلاف جهت یکدیگر، حرکت می کنند و روی پانل های ثابت قرار می گیرند.

درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس

درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای است که فاقد فریم می باشد. این نوع درب‌ ها با استفاده از شیشه‌ های بدون فریم و روکش‌ های نازکی که در اطراف آن ها قرار می‌ گیرد، ظاهری زیبا و شیک دارند. درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس اغلب در محیط‌ هایی که به زیبایی و ظاهر اهمیت می دهند مانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها و ساختمان‌ های تجاری استفاده می‌ شوند.

یک اتاق پذیرایی اداری مدرن را نشان می دهد. در سمت چپ، یک قسمت نشیمن با یک مبل خاکستری و یک صندلی وجود دارد. در مرکز، درب های شیشه ای اتوماتیک فریم لس کامادر وجود دارد که به اتاق دیگری منتهی می شود. درب های شیشه ای مقداری متن دارند، اما کاملاً خوانا نیستند. در سمت راست، یک دیوار برجسته با تخته های چوبی و طرحی هنری وجود دارد. در مجاورت این دیوار یک میز پذیرش قرار دارد. کف با تخته های چوب روشن پوشیده شده است که به طراحی معاصر فضا می افزاید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.