شیشه حمام چیست؟

در پاسخ به سوال شیشه حمام چیست؟، می توان گفت شیشه حمام یک نوع شیشه شفاف و مقاوم است. شیشه های حمامی برای جدا کردن محیط استحمام از سایر محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از شیشه حمام به دلیل زیبایی، نورپذیری بهتر فضا و افزایش حس فضای بزرگ تر، بسیار محبوب است. شرکت کامادر به عنوان ارائه دهنده با کیفیت ترین انواع شیشه های حمامی، و برخورداری از سابقه درخشان می تواند مرغوب ترین شیشه های حمامی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

یک حمام طراحی شده با شیشه های حمامی مدرن را به تصویر می کشد. در سمت چپ، یک شیشه حمامی شفاف کامادر برای دوش قرار دارد. در وسط، یک سینک سفید و در سمت راست، توالت قرار دارد. دیوارها با کاشی‌ های خاکستری رنگ پوشیده شده‌ اند، به جز یک دیوار که به رنگ آبی تیره رنگ شده است. نور طبیعی از یک پنجره با قاب‌ های سفید در اتاق می‌ تابد و کف‌ پوشی با درخشندگی در سراسر اتاق پخش شده است. یک عکس سیاه و سفید با قاب بر روی دیوار بالای توالت قرار دارد و انواع لوازم حمام نیز در اطراف دیده می‌ شود، از جمله حوله‌ ها و بطری‌ ها روی قفسه شیشه‌ ای کنار دوش.

آیا شیشه حمام ایمن است؟

بله، شیشه های حمامی معمولاً از شیشه های ایمنی ساخته می شوند که به عنوان شیشه حمام مقاومت کند. شیشه حمام ایمنی باید با استاندارد های مشخصی منطبق باشد. تا در صورت شکستن، تکه های کوچک و بدون تیغه ایجاد شود و از آسیب به افراد جلوگیری کند. بنابراین، شیشه حمام به طور کلی ایمن است. اما لازم به دکر است استفاده از شیشه‌ های مرغوب و با کیفیت نیز بر افزایش ایمنی موثر است.

کاربرد های شیشه حمام

شیشه‌ های حمامی به عنوان یک تفکیک کننده در فضای حمام استفاده می‌ شوند تا فضا را به قسمت‌ های مختلفی تقسیم کنند. به عنوان مثال، یک شیشه حمامی می‌ تواند جدا کننده‌ ای بین وان حمام و دوش باشد.

همچنین برای جلوگیری از پراکندگی آب خارج از حوض حمام، از شیشه حمام به عنوان حفاظ استفاده می‌ شود.

شیشه حمام به عنوان یک عنصر دکوراتیو، برای اضافه کردن جلالت و زیبایی به دکور حمام نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. تزیین دکوراسیون فضای داخلی حمام، توسط شیشه های حمامی انجام می شود.

آیا شیشه حمام قابل تعویض است؟

بله، شیشه حمام از قابلیت تعویض برخوردار است. در صورت آسیب دیدن یا نیاز به تعویض، می‌ توانید شیشه های حمامی را تعویض کنید. برای تغییر شیشه حمام، بهتر است از تیم حرفه‌ای و ماهر شرکت کامادر که در این زمینه بیشتر از ۲۰ سال سابقه دارند، کمک بگیرید. تا از نصب صحیح و ایمن اطمینان حاصل کنید. انتخاب شیشه مطابق با ابعاد و نیازهای حمام شما نیز اهمیت دارد. از طرف دیگر، ممکن است بسته به طراحی حمام و نحوه نصب، تعویض شیشه حمام هزینه های متفاوتی داشته باشد.

مزایا استفاده از شیشه حمام

زیبایی و شیکی : شیشه حمام برای افزایش زیبایی و شیکی در حمام استفاده می شود. شیشه های حمامی به شفافیت اتاق حمام می افزایند و حس فضای بزرگ تری به آن می بخشند.

سهولت در تمیز کردن : شیشه حمام به دلیل برخورداری از سطح صیقلی و صاف، به راحتی تمیز می شود. همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی گرد و خاک را پاک کرده و حمام را تمیز نگه دارند.

دوام بالا : شیشه حمام با توجه به پوشش های جدیدی که به آن اعمال می شود، مقاومت مطلوبی در برابر آب و رطوبت دارد. این ویژگی باعث می شود تا شیشه حمام به مدت طولانی تری دوام داشته باشد.

فضای داخلی یک حمام مدرن را نشان می‌ دهد. در این حمام، یک آینه بزرگ بالای یک میز آرایش دوگانه با کابینت‌ های تیره قرار دارد. سطح میز آرایش احتمالاً از مرمر ساخته شده است و دو شیر آب وجود دارد. در سمت راست، یک محوطه حمام با شیشه حمامی شفاف کامادر دیده می‌ شود که دارای سرشور و کنترل‌ های دوش است. دیوار ها با کاشی‌ های رنگی روشن پوشیده شده‌ اند که با طراحی مدرن کلی حمام سازگار هستند.

برای انتخاب و خرید شیشه حمام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چه تعمیراتی ممکن است برای شیشه حمام نیاز باشد؟

تعویض قطعات اتصال : قطعات اتصال، قطعاتی هستند که در اتصال شیشه حمام به مکانیزم‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. و در صورت خرابی، نیاز به تعویض دارند.

جا به‌ جایی مکانیزم‌ های پنهان : مکانیزم‌ های پنهان معمولاً در درب های شیشه حمام استفاده می‌ شوند. و در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر، ممکن است نیاز به جا به‌ جایی داشته باشند.

تعویض شیشه : در صورت شکست یا خراب شدن شیشه حمام، به تعویض شیشه نیاز می شود. در این صورت می‌ توانید یک شیشه حمامی جدید با ابعاد مناسب از شرکت کامادر سفارش داده و نصب کنید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.