ایوانی مدرن و شیک است که با دربی از نوع سیستم فولدینگ طراحی شده. رنگ های غالب خاکستری و زرد هستند که به فضا حس تمیز و روشنی می بخشد. در پیش زمینه، پنجره بزرگی را می بینیم که اجازه می دهد نور طبیعی وارد اتاق شود. از طریق این پنجره، می‌توانیم نگاهی اجمالی به یک محوطه چمنزار در فضای باز با چمن سبز و ظروف زباله در پس‌زمینه داشته باشیم. دور تا دور این ایوان توسط سیستم فولدینگ شیشه ای طراحی شده که بر مدرنیته بودن آن افزوده است. در بالا و پایین این سیستم فولدینگ که از قطعات شیشه ای فولدینگ تشکیل شده فریمی به رنگ سفید وجود دارد. تمرکز اصلی اتاق روی مبلمانی است که در مقابل یکی از سیستم های فولدینگ قرار گرفته است و به رنگ قهوه ای می باشد. در وسط دو مبل راحتی یک میز چوبی قرار دارد که وسایل مختلفی روی آن قرار داده شده است، از جمله چیزی که به نظر می رسد نوعی وسایل یا دکوراسیون باشد.

با شیشه فولدینگ بالکنی زیبایی نمای بالکن را چندین برابر افزایش دهید!

با نصب شیشه های فولدینگ بالکنی در بالکن یا تراس خود، زیبایی نمای تراس خود را تضمین کنید. زیرا این سیستم فضای خیلی کمی را اشغال می کند و به راحتی میتواند جمع و باز شود. چنانچه تمایل به خرید داشتید همین حالا به شرکت کامادر تماس بگیرید.

خرید شیشه فولدینگ بالکنی از شرکت کامادر

خرید شیشه فولدینگ بالکنی از شرکت کامادر، توصیه ما به شماست. زیرا شرکت کامادردر زمینه انجام خدمات و نصب انواع شیشه های فولدینگ از جمله شیشه فولدینگ بالکنی، بیش  از ۲۵ سال سابقه دارد و با کمک کارشناسان مجرب خود می تواند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز و گرامی ارائه دهد. برای خرید و ثبت سفارش مخصول مورد نظر می توانید با کارشناسان شرکت کامادر تماس حاصل کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

قسمتی از یک ویلا را نشان می دهد که در سمت چپ آن سیستم شیشه ای فولدینگ نصب شده است که در بالا و پایین آن فریمی به رنگ سفید قرار گرفته است. نقطه کانونی فضا یک سیستم فولدینگ بزرگ است که اجازه می‌دهد نور طبیعی فراوانی وارد آن شود و فضایی روشن و مطبوع ایجاد کند. در جلوی آن نیز یک کاناپه راحت قرار دارد که با بالش های مخملی تزئین شده است که برای استراحت و تماشای مناظر عالی است. برای تکمیل کاناپه، دو صندلی حصیری در دو طرف قرار داده شده است که گزینه‌های صندلی اضافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. صندلی ها با بالش های پرتابی پر جنب و جوش برجسته شده اند و در بالای یک فرش طرح دار قرار گرفته اند که به فضا بافت می بخشد. این پاسیو همچنین دارای گیاهان گلدانی مختلف است که به صورت استراتژیک در سرتاسر جای گرفته‌اند و فضای سبز را به آن اضافه کرده و حس طراوت و زندگی را به منطقه می‌ بخشند. یک گیاه به خصوص چشم نواز را می توان در گوشه ای دید که در یک گلدان شیک قرار دارد. در طرف دیگر پاسیو یک گلدان زیبا پر از گل های تازه قرار دارد که رنگ و عطری به فضا می بخشد. این پاسیو علاوه بر جذابیت زیبایی‌شناختی، قابلیت‌هایی را نیز ارائه می‌دهد که به عنوان گسترش فضای نشیمن داخلی عمل می‌کند. این امر با گنجاندن قطعات مبلمان داخلی مانند میز قهوه و کاناپه استودیویی که به طور یکپارچه با محیط بیرونی خود ترکیب می شوند مشهود است.

شیشه فولدینگ بالکنی

شیشه فولدینگ بالکنی یک نوع سیستم شیشه‌ ای است که برای بالکن‌ ها و تراس‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این سیستم شامل پنل های شیشه ای است که می‌ توانند به صورت جمع‌ شونده و جمع‌وجور باز و بسته شوند. وقتی شیشه های فولدینگ بالکنی در حالت باز قرار دارند، فضای بالکن به صورت کامل باز می‌شود و اجازه می‌دهد تا هوا و نور به درستی در فضا عبور کنند. وقتی سیستم بالکنی فولدینگ بسته است، از نظر ضخامت و عایق حرارتی همچون دیگر سیستم های شیشه ای عمل می‌ کنند و از ورود هوا و صدا جلوگیری می‌ کنند. این سیستم به عنوان یک راه حل کارآمد برای افزایش فضای زندگی در منازل واحدهای آپارتمانی استفاده می‌ شود.

ویژگی های شیشه فولدینگ بالکنی

قابلیت تاشدن

شیشه‌ های فولدینگ بالکنی از طراحی خاصی برخوردارند که امکان تا شدن آن‌ها را فراهم می‌کند، به این ترتیب می‌توانند به راحتی باز و بسته شوند. بنابراین این سیستم فولدینگ را می توان به هر حالت دلخواهی از جمله باز یا بسته(تا شده) در آورد.

افزایش زیبایی ظاهری

با نصب سیستم فولدینگ بالکنی در بالکن یا تراس خود، می توانید زیبایی و شکوه را به نمای کلی تراس بیفزایید.

مقاومت مطلوب

شیشه‌ های فولدینگ بالکنی معمولا از مواد مقاوم و با کیفیت ساخته می‌ شوند که دارای مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و شرایط محیطی مختلف هستند.

ایمنی بالا

سیستم های فولدینگ بالکنی معمولا از شیشه‌ های مقاوم و ایمن ساخته می شوند تا بتوانند در مقابل نور خورشید و باد مقاومت کنند. بنابراین شیشه های فولدینگ بالکنی از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار هستند.

افزایش فضا

شیشه‌ های فولدینگ بالکنی به ساکنان امکان ایجاد فضای باز بیشتری را ارائه می‌ دهند و امکان دسترسی آسان‌ تر به بیرون را فراهم می‌کنند. زیرا این سیستم قابلیت تاشدن دارد و می تواند در گوشه ای جمع شود و فضای کمتری را اشغال کند.

یالکن یک ویلا را نشان می دهد که با سیستم های شیشه ای فولدینگ طراحی شده است. در بالا و پایین این شیشه های فولدینگ فریمی از جنس آلومینیوم به رنگ سفید وجود دارد. استفاده از سیستم های فولدینگ به نور طبیعی اجازه می دهد به داخل سیل زده و فضا را روشن کند. رنگ های غالب خاکستری و زرد هستند که فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کنند. در پیش زمینه، میز قهوه خوری چوبی را می بینیم که با صندلی هایی با کوسن های سبز احاطه شده است. یک گلدان گل بالای میز قرار گرفته است. خود ساختمان از نظر طراحی مدرن است، با پنجره های بزرگ و خطوط تمیز. علاوه بر مبلمان و عناصر معماری، اشیاء جالبی نیز در سراسر این اتاق پراکنده شده است. یک گیاه گلدانی مقداری سبزی به فضا اضافه می کند در حالی که اسم کامادر با حروف انگلیسی و لوگوی آن توجه را جلب می کند.

آیا نصب و نگهداری شیشه های فولدینگ بالکنی ساده است؟

نصب و نگهداری سیستم های فولدینگ بالکنی معمولا به راحتی انجام می شود و نیازی به مراقبت و تعمیرات مکرر ندارد. اما برای اطمینان از عملکرد بهتر این سیستم ها، توصیه می‌شود که به صورت دوره‌ ای بازبینی و بررسی شوند تا در صورت وجود هرگونه عیب و نقص به سرعت تعمیر شوند.

راه حل های نگهداری و تمیزکاری شیشه فولدینگ بالکنی

ایوانی را نشان می دهد که اطراف آن سیستم های فولدینگ بالکنی نصب شده و سبب زیبایی و مدرن شدن بالکن شده است. قطعات شیشه ای فولدینگ‌ نیز در یک سمت جمع شده اند و در صورت نیاز می توانند باز شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. بالا و پایین قطعات شیشه ای با فریمی از جنس آلومینیوم به رنگ سفید به یکدیگر متصل شده اند. در مرکز این ویلا درب شیشه ای وجود دارد که فریم دار است و فریم آن سفید رنگ نیز می‌ باشد. بنظر می رسد که در اطراف ویلا باغچه ای سرسبز وجود دارد که یک شلنگ و لگن سفید دیده می شود که برای شستشوی باغچه روی زمین گذاشته شده اند.

چه مدل‌ها و طرح‌هایی برای شیشه فولدینگ بالکنی وجود دارد؟

بله، سیستم نمایشگاهی معمولاً دارای گزینه‌ های سفارشی‌ سازی برای اندازه و طراحی می‌ باشد. بنابراین می توانید سیستم نمایشگاهی را بر اساس نیازها و سلیقه‌ خود طراحی کرده و سفارش دهید.
از این رو، سیستم تجاری امکانات متنوعی برای سفارشی‌ سازی ارائه می‌ دهد تا مشتریان بتوانند شیشه‌ هایی را که بهترین نیازهای آن ها را برطرف می‌کند، انتخاب کنند.