مزایای استفاده از درب های شیشه ای

مزایای استفاده از درب های شیشه ای شامل موارد گوناگونی است که هر کدام از اهمیت والایی برخوردار هستند. به طور مثال از مهم ترین مزایای استفاده از درب های شیشه ای، می توان به جلوه خاص و شیک آن اشاره کرد. اما مزیت های درب های شیشه ای فقط در یکی دو مورد خلاصه نمی شود. بنابراین استفاده از درب های شیشه ای، مزیت های فراوانی به همراه دارد.

یک فضای داخلی مدرن خانه را نشان می‌ دهد که از بیرون از طریق درب های بزرگ شیشه‌ ای کامادر دیده می‌ شود. فضای داخلی به خوبی نورپردازی شده و شامل یک آشپزخانه با صندلی‌ های بار، یک ناحیه غذاخوری با میز و صندلی‌ ها، و یک اتاق نشیمن با مبل‌ ها است. طراحی مدرن با خطوط تمیز، رنگ‌ های خنثی و دکوراسیون مینیمالیستی است. چراغ‌ های آویز بالای جزیره آشپزخانه و چراغ‌ های سقفی توکار در سراسر فضا دیده می‌ شوند.

افزایش نور طبیعی

افزایش نور طبیعی یکی از مزایای استفاده از درب شیشه‌ ای در محیط است. این نوع درب‌ ها امکان ورود نور خورشید به داخل فضا ها را فراهم می‌ کنند و باعث افزایش روشنایی طبیعی در داخل فضا می‌ شوند. این مزیت می‌ تواند به بهبود و افزایش انرژی افراد کمک کند. همچنین کاهش نیاز به استفاده از نور های مصنوعی را به معنی کاهش هزینه‌ های انرژی، در بر دارد.

بهره وری انرژی با استفاده از درب های شیشه ای چگونه انجام می شود؟

کاهش نیاز به نور های مصنوعی : با افزایش نور طبیعی از طریق درب‌ های شیشه‌ ای، نیاز به نور مصنوعی در فضا کمتر می‌ شود و در نتیجه منجر به کاهش مصرف انرژی برق می‌ شود.

انتقال حرارت بهتر : درب‌ های شیشه‌ ای معمولاً قابلیت عایق‌ بندی بیشتری نسبت به درب‌ های سنتی دارند. که این ویژگی منجر به حفظ دمای مناسب در فضا می‌ شود و نیاز به استفاده از سیستم‌ های گرمایش و خنک کننده را نیز کاهش می‌ دهد.

کاهش تابش UV : برخی از درب‌ ها دارای پوشش‌ های محافظ UV هستند که می‌ تواند تابش مضر UV را کاهش دهد.

افزایش راحتی و برقراری ارتباط با محیط خارج : درب‌ های شیشه‌ ای علاوه بر افزایش نور و تهویه طبیعی، اجازه می‌ دهند تا افراد بهتر و راحت‌ تر با محیط خارج ارتباط داشته باشند.

امنیت بیشتر با درب های شیشه ای

درب‌ شیشه‌ ای امکان دیدبانی و مشاهده بهتری را فراهم می‌ کند. چرا که افراد می‌ توانند از طریق آن ها به طور مستقیم به فضای بیرونی نگاه کرده و محیط را بررسی کنند. بنابراین در صورت بروز و ایجاد هر مشکلی می توان به سرعت برای حل آن اقدام کرد.

همچنین درب های شیشه ای با قابلیت نصب پوشش‌ های حفاظتی یا استفاده از شیشه های سندبلاست و ساتینا، به حفظ حریم شخصی نیز کمک می کنند.

در صورت وقوع حوادث، درب‌ های شیشه‌ ای امکان دسترسی سریع‌ تر به فضا ها را فراهم می‌ کنند. و این امر می‌ تواند در زمان‌ های اضطراری بسیار مفید باشد.

توسط یک درب شیشه ای دودی بزرگ قسمتی که بنظر می رسد کمد لباس باشد را از سایر محیط جدا کرده است. این درب های شیشه ای بزرگ توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده اند. کف تیره است و دیوار ها بافت سفید دارند که ظاهری تمیز و پیچیده را ایجاد می کند. یک میز پذیرش چوبی با یک گیاه سبز در بالای آن در نزدیکی ورودی درب شیشه ای قرار دارد. درب های شیشه اب همچون یک ویترین لباس ها را به نمایش گذاشته اند. در مرکز اتاق، دو بلوک صندلی مربعی وجود دارد که روی یکی از آنها چند کتاب چیده شده است. نورپردازی توسط چراغ‌ های سقفی توکار تامین می‌ شود که به فضای زیبای فضا می‌ افزاید.

استفاده از شیشه سکوریت چگونه به امنیت و مقاومت درب های شیشه ای کمک می کند؟

استفاده از شیشه سکوریت یا شیشه ایمن، که یک نوع شیشه تقویت شده است و قادر به تحمل ضربه‌ ها می باشد، به امنیت و مقاومت درب‌ های شیشه‌ ای کمک زیادی می‌ کند.

شیشه سکوریت از چندین لایه شیشه فشرده تشکیل شده است که به وسیلهٔ یک لایه پلاستیکی میانی متصل شده‌ اند. این ساختار باعث می‌ شود که شیشه توانایی تحمل ضربه‌ های قوی را داشته باشد و از شکستن شیشه نیز جلوگیری کند.

استفاده از شیشه سکوریت در درب‌ های شیشه‌ ای، احساس امنیت و آرامش بیشتری به ساکنین و بازدید کنندگان فضا ها می بخشد. زیرا آن ها می‌ دانند که درب شیشه‌ ای به دلیل ساخته شدن از شیشه سکوریت، از مقاومت و استحکام مطلوبی برخوردار است.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.