نصب و راه اندازی شیشه حمام

نصب و راه اندازی شیشه حمام هر کدام شامل مراحلی می باشد که انجام آن ها نیازمند دقت و مهارت است. زیرا درستی نصب و راه اندازی شیشه حمام یکی از عوامل مهم افزایش دهنده دوام آن است. و اگر در نصب و راه اندازی شیشه حمام هر گونه مشکلی ایجاد شود، استحکام شیشه حمامی کاهش می یابد. بنابراین دقت و رعایت تمامی نکات در نصب و راه اندازی، از اهمیت والایی برخوردار است.

فضای داخلی حمام را با شیشه حمامی مدرن نشان می دهد. کانون مرکزی حمام یک آینه بزرگ است که بالای یک روشویی شیک قرار گرفته است. روشویی دارای یک میز سفید و کابینت های تیره است که کنتراست زیبایی و کاربردی ایجاد می کند. در سمت چپ روشویی، یک وان حمام شیک با جلوی منحنی قرار دارد. روی یک سکوی کاشی کاری شده قرار می گیرد که با میز روشویی مطابقت دارد. دیوار پشت وان کاشی های قهوه ای افقی را به نمایش می گذارد و به فضا گرما می بخشد. دو پنجره با پرده های نیمه کشیده به نور طبیعی اجازه عبور می دهد. در سمت راست شیشه حمامی که توسط شرکت کامادر طراحی شده است را می بینیم. دیوار های دوش با کاشی های بژ تزئین شده اند و پالت رنگ خنثی را حفظ می کنند. کفپوش کاشی تیره در سرتاسر حمام، طرح کلی را تکمیل می کند. این طراحی مدرن حمام بر خطوط تمیز، رنگ های خنثی و استفاده موثر از نور طبیعی تاکید دارد.

مراحل نصب و راه اندازی شیشه حمام

کارشناسی و اندازه گیری ابعاد : یکی از مراحل نصب و راه اندازی شیشه حمام این است که پس از تماس مشتری با مشاورین شرکت کامادر، کارشناسان برای اندازه گیری ابعاد به محل مورد نظر مراجعه می کنند‌.

تولید و نصب : پس از تعیین ابعاد و اندازه ها و تحویل آن به دست کارشناسان کارگاه، فریم های حمامی ترک نیز وارد مرحله برش می شود. که این شامل سه قسمت ریل، پروفیل کناری و پروفیل U می باشد. سپس برش ها طبق ابعاد مشخص شده توسط کارشناسان کارگاه انجام می شود. بعد از آن شروع به مونتاژ کردن می کنند و تحویل نصابان می دهند تا نصب آن تکمیل شود.

مهم ترین نکات در اندازه گیری شیشه حمام چیست؟

لازم به ذکر است همیشه در اندازه گیری ابعاد ناترازی وجود دارد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در هر صورت کوچک ترین ابعاد را در نظر بگیرید. به طور مثال، اگر یک ابعاد ۲ متری و یک ابعاد ۲ متر و ۱ سانتی متری داشتیم، ابعاد دو متری را انتخاب می کنیم. زیرا در صورت گزینش ابعاد بزرگ، شیشه در اندازه های بزرگی تولید می شود و اندازه آن با محل نصب یکسان نیست. اما اگر شیشه حمام از اندازه مورد نظر هم کوچک تر شود، تکنیک هایی برای جا زدن آن نیز وجود دارد. در صورتی که این مرحله توسط شرکت کامادر انجام شود، می توانید از درستی انجام آن اطمینان حاصل کنید.

نصب شیشه حمام چگونه انجام می شود؟

بعد از مونتاژ کردن توسط کارشناسان کارگاه، وارد مرحله نصب می شود و به دست نصابان می رسد. برای نصب شیشه های حمامی، ابتدا پروفیل های کناری و ریل را به هم متصل می کنند. سپس پروفیل های U را در داخل دیوار قرار می دهند. به طور کلی نصب شیشه حمام به راحتی انجام می شود. مدت زمان نصب شیشه های حمامی بین نیم ساعت تا یک ساعت است. همچنین نصب آن نیز بسیار محکم است.

یک فضای داخلی مدرن حمام را به تصویر می‌ کشد. در سمت راست، یک دوش بزرگ با شیشه حمامی کامادر وجود دارد. این دوش دارای چندین سر دوش است که روی دیوار کاشی کاری شده نصب شده اند. کف دوش با کاشی های کوچکتر پوشیده شده است، احتمالا برای چسبندگی بهتر. در سمت چپ دوش، یک وان حمام تعبیه شده است. جالب اینجاست که هیچ وسیله قابل رویتی (مانند شیرها یا دستگیره ها) روی خود وان وجود ندارد که نشان می دهد ممکن است به دیوار نصب شده یا در طراحی وان ادغام شوند. بالای وان، پنجره ای با تزئینات چوبی وجود دارد. همین تریم چوبی نیز در اطراف قاب آینه واقع در سمت راست وان دیده می شود. آینه احتمالاً ناحیه سینک را منعکس می کند. قسمت سینک دارای یک کانتر با حوله های مرتب شده است. وسایل مختلف حمام (مانند جا صابون‌پاشی، جای مسواک و غیره) روی میز قرار داده شده است. خود سینک در تصویر قابل مشاهده نیست. یک چراغ آویز تکی از سقف آویزان شده و روشنایی را فراهم می کند. علاوه بر این، چراغ های فرورفته در قسمت های مختلف اتاق وجود دارد.

برای نصب شیشه حمام، از چه لوازمی استفاده می شود؟

برای نصب شیشه حمامی ترک، کلا از ۴ الی ۶ تا پیچ و رول پلاک سیستم حمامی استفاده می شود. سیستم شیشه حمامی به دلیل استفاده از پروفیل های فابریک، از استحکام بالایی نیز برخوردار هستند. همچنین تمامی یراق آلات و اکسسوری ها از جنس ترک هستند که از قرقره های بالا، قرقره های بربرینگی و قرقره های سوییچی استفاده می شود. لوازم و اکسسوری های این سیستم را مهندسان ترکیه ای نیز طراحی کرده اند. به طور کلی تجهیزاتی همچون پروفیل، شیشه های ۶ میلی متری، چرخ های بالا و پایین، درزگیر و دستگیره برای نصب به کار می روند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.