برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نمای شیشه ای در اصفهان

انواع نمای شیشه ای کدام است ؟ نمای شیشه ای چه کاربرد هایی دارد ؟ نمای شیشه ای در کجا ها مورد استفاده قرار میگرد ؟

در این مقاله سعی داریم تا برای شما توضیحاتی در مورد نمای شیشه ای شرح دهیم . تا با نمای شیشه ای و انواع آن آشنا شویم پس در ادامه ی مطلب همراه ما بایشد تا با نمای شیشه ای بیشتر آشنا شوید.

1- نمای شیشه ای در اصفهان چیست ؟

2- نمای شیشه ای در ساختمان های تجاری و مسکونی

3- انواع نمای شیشه ای ساختمان

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد نمای شیشه ای در اصفهان برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با این سازه بهتر از قبل آشنا شوید .

انواع نمای شیشه ای کدام است ؟ نمای شیشه ای چه کاربرد هایی دارد ؟ نمای شیشه ای در کجا ها مورد استفاده قرار میگرد ؟

در این مقاله سعی داریم تا برای شما توضیحاتی در مورد نمای شیشه ای شرح دهیم . تا با نمای شیشه ای و انواع آن آشنا شویم پس در ادامه ی مطلب همراه ما بایشد تا با نمای شیشه ای بیشتر آشنا شوید.

1- نمای شیشه ای در اصفهان چیست ؟

2- نمای شیشه ای در ساختمان های تجاری و مسکونی

3- انواع نمای شیشه ای ساختمان

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد نمای شیشه ای در اصفهان برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با این سازه بهتر از قبل آشنا شوید .

نمای شیشه ای در اصفهان چیست ؟

نمای شیشه ای در اصفهان اگر 60% نمای یک ساختمان را شیشه تشکیل دهد اصطلاحا به آن نمای شیشه ای می گوییم . نمای بیرونی یک ساختمان را مصالح سنگی مانند سنگ های مرمر ، اجر های سه سانتی یا هر مدل دیگر از سنگ های های مختلف در قدیم تشکیل میدادند .

اما امروزه نمای ساختمان ها به جای استفاده از این موارد از شیشه استفاده میکنند. و معماران و طراحان امروزه این نما ها را بیشتر ترجیح میدهند و از این نما ها برای زیبایی ساختمان ها استفاده میکنند. و این نما ها جای گزین بسیار مناسبی برای نماهای قدیم شده است.

علاوه بر کاربرد هایی زیادی که دارد . باعث زیباتر شدن ساختمان میگردد . و ساختمان را زیبا و مدرن نشان میدهد. نما های شیشه ای یک عایق صدا میباشد که بسیاری از الودگی های صوتی را پوشش میدهد و مانع ورود این صداهای مزاحم به فضای داخلی ساختمان میشود.

یک مزیت بسیار خوبی که این نما ها دارند تنوع در رنگ و طرح های آن است. که هر نوع سلیقه ای را پوشش میدهد. و مشتریان میتوانند طبق سلیقه ی خود رنگ و طرح این نماها را انتخاب کنند.

انواع نمای شیشه ای ، در مقایسه با نمای های ساختمانی سنگی نمای  شیشه ای در اصفهان اضافات کمتری را دارد. اینطور بگوییم که نمای شیشه ای یک نمای بسیار مدرن و شیک برای ساختمان ها میباشد. و بیشترین کاربردی که این نماها دارند برای ساختمان های اداری و تجاری میباشد.

در ساختمان های اداری و تجاری به علت زیبا بودن و مدرن بودن آن از این نماها استفاده میکنند.از نمای شیشه ای برای ساختمان های مسکونی کمتر استفاده میشود . اگر در یک ساختمان مسکونی از این نما ها استفاده شود با نمای ترمود یا نمای سنگ ترکیب میشود و بعد به اجرا در می آید.  علاوه بر زیبایی که دارد ساختمان را پوشیده و مدرن میکند.

نمای شیشه ای در ساختمان های تجاری و مسکونی

نمای شیشه ای در اصفهان : همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم در ساختمان های اداری و تجاری از این نما ها بیشتر استفاده میشود و در ساختمان های مسکونی از این نما ها کمتر استفاده میشود و در زمان استفاده از نمای شیشه ای در اصفهان در ساختمان با نمای های سنگی ترکیب میشوند .

اما بیشتر معماران از این نما ها برای ساختمان های غیر مسکونی استفاده میکنند. این نما باعث میشود تا ساکنین ساختمان از فضای نور بیشتری استفاده کنند . یکی دیگر از مزیت های نمای شیشه ای این است که باعث میشود ایمنی ساختمان بالا برود یعنی استفاده از این نما باعث امنیت بیشتر در ساختمان میشود و این یک مزیت بسیار خوبی میباشد.

این نما همانطور که در مطالب فوق گفته شد عایق صدا هم میباشد و از ورود آلودگی های صوتی به داخل سختمان جلوگیری میکند. استفاده از انواع نمای شیشه ای ،  باعث میشود از ورود اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کند و استفاده ی مفید از نور خورشید یکی دیگر از مزایای بسیار خوب این نماها میباشد .

انواع نمای شیشه ای که از اشعه ماورا بنفش جلوگیری میکند و میشود با این سیستم استفاده ی مفیدی از نور خورشید داشت. این نما امروزه روز بسیار محبوب و پر طرفدار شده است . و خیلی از معماران از این سبک استفاده میکنند.

نمای شیشه ای در اصفهان و مزایا و معایب هر کدام از این نما ها

نمای شیشه ای در اصفهان : استفاده از شیشه های رفلکس این روز ها گسترش زیادی داشته است و خیلی از مردم از این شیشه ها استفاده میکنند. از همین رو در نمای شیشه ای در برج ها و در ارتفاعات بالا بسیار پر کاربرد شده است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است .

این شیشه ها علاوه بر زیبایی که به نمای ساختمان میدهند باعث میشود نور بسیار خوبی به داخل ساختمان ورود کند . در ادامه ی مطالب به انواع نمای شیشه ای و مزایا و معایب آن ها خواهیم پرداخت پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید.

نمای شیشه ای فریم لس چیست ؟

فریم لس به چه صورت است  ؟ استفاده از این نما به این صورت میباشد که سطح نما به وسیله ی پروفیل های فلزی شبکه بندی میشوند و سپس فریم نما در داخل آن قرار میگیرد . در این نما فریم ها دارای لاستیک های مخفی برای آب بندی و هوا بندی وجود دارد و شیشه به راحتی و خیلی آسان بر روی آن قابل نصب و اجرا میباشد. یکی از خصوصیت هایی که این فریم ها دارند این است که دارای رنگ بندی های مختلفی میباشد .

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال یکی از نمای های به روز و مدرنی میباشد که با ترکیبی از پروفیل آلومینیومی به عنوان سازه و لاستیک های آب بندی و هوا بندی میباشد .در این نما انواع ضخامت شیشه ی دو جداره از 18 تا 40 میلی متر قابل نصبو اجرا میباشد.

نمای شیشه ای سپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و ساختمان های اداری و تجاری کاربرد های بسیار زیادی دارند و بیشتر در این مکان ها از این نما استفاده میشود . این نما توانسته کمنرین میزان استفاده از فلزات و فریم ها را داشته باشد و در عین حال ایمنی بسیار بالای هم دارد .

نمای شیشه بالکن

در نما بالکن از یک دیوار شفاف و مجموع چند پنل شیشه ای استفاده میشود . این نما امروزه بسیار طرفداران زیادی پیدا کرده است . و باعث استفاده مفید از فضای بالکن میشود و دارای ایمنی بسیار بالایی هم برخوردار است . استفاده از این نما باعث میشود از ورود آلودگی های صوتی به داخل خانه جلوگیری شود و همچنیم استفاده از این نما این امکان را میدهد تا حتی بچه ها هم از این فضا استفاده کنند و دیگر برای ورود بچه ها به بالکن نگرانی به وجود نیایید.

در این مقاله با نمای شیشه ای در اصفهان  و انواع آن آشنا شدیم و دانستیم که نمای شیشه ای چیست و چه کاربرد های دارد

چرا نمای شیشه ای را انتخاب کنید؟

نمای شیشه ای در اصفهان : در گذشته شیشه به دلیل استحکام پایین و آسیب پذیر بودن کمتر مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت کیفیت شیشه و تنوع آن به مراتب بیشتر شده است. به همین دلیل امروزه معماران و طراحان از نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های اداری ، تجاری استفاده می کنند زیرا :

  • عایق صدا می باشد و مانع از آلودگی صوتی به درون ساختمان می شود. این ویژگی بخصوص در کلانشهرها و اماکن پرجمعیت دارای اهمیت می باشد.
  • امنیت : وارد شدن به ساختمان هایی با این  انواع نما شیشه ای  بسیار دشوار است و در صورتی که از شیشه لمینت استفاده شود ضدگلوله بوده و نمی شکند. بنابراین امکان ورود سارقین و مجرمان را غیرممکن می سازد.
  • دارای عملکرد حرارتی بوده و مانع از ورود گرما و سرما به فضای بیرون می شود. در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.
  • باعث روشنایی و نورگیری فضا می شود اما تابش مستقیم آفتاب را تننظیم می کند.
  • ضد حریق بوده و در آتش سوزی مقاوم می باشد.
  • در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله سرما و یخبندان و گرمای زیاد مقاوم است.
  • چشم اندازی زیبایی برای بیننده ایجاد می کند.
  • مانع از خروج گرما و سرما می شود در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

از چه شیشه ای برای نمای شیشه ای استفاده می شود؟

نمای شیشه ای در اصفهان : به طور کلی قیمت شیشه سکوریت نصف قیمت شیشه لمینت است و ارزانتر است. اما با توجه به ابعاد سازه از شیشه سکوریت یا لمینت استفاده می شود. اما از آنجائیکه دوام شیشه لمینت بیشتر است و در برابر شکستن مقاوم است توصیه به استفاده از شیشه سکوریت نمی شود.

از شیشه سکوریت در پارتیشن شیشه ای با شرایط خاص و استانداردهای مشخص اجرا می شود.

قبل از اجرای نمای شیشه ای مهندس نما باید از سازمان شهرداری شهر مجوز لازم را بگیرد. باید به نکاتی از جمله موارد ذیل توجه کرد:

سازه تحمل نما را داشته باشد.

جنس شیشه مقاوم و مستحکم باشد به طوری که ریزش نکند و به افراد آسیب برساند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]