پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن شیشه‌ ای خانگی یک راه بسیار زیبا و مدرن برای تقسیم فضا های مختلف در خانه است. پارتیشن هایی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا از شیشه های شفاف ساخته می شوند که به خانه شما یک حس انطباق با معماری مدرن می‌ دهند. پارتیشن های شیشه ای خانگی می‌ توانند برای تقسیم فضای آشپزخانه و نهارخوری، اتاق خواب و حمام، یا هر بخش دیگری از خانه استفاده شوند.

فضای اداری مدرن در داخل یک اتاق نشان می‌ دهد. در سمت چپ، یک میز سفید با یک کامپیوتر رومیزی، دو لامپ میزی و یک صندلی اداری ارگونومیک قرار دارد. دیوار پشت میز دارای قفسه‌ هایی با اشیاء تزئینی و تصاویر قاب‌ دار است. در سمت راست، یک محل نشست دلپذیر با یک مبل رنگ خاکستری و با دسته‌ های تزئینی واقع شده است. یک میز کناری با یک لامپ نیز در کنار مبل قرار دارد. یک پنجره بزرگ با پرده‌های افقی نور طبیعی به اتاق می‌دهد. جلوی مبل، یک فرش با الگوهای پیچیده قرار دارد. اتاق دارای نورپردازی محیطی است که یک جو گرم ایجاد می‌کند. همچنین اتاق کار توسط پارتیشن شیشه ای کامادر از نشیمن جدا شده است.

پارتیشن شیشه ای خانگی چه کاربردی دارد؟

به عنوان یک روش زیبا و مدرن برای تقسیم فضاهای بزرگ در خانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مانند تقسیم فضای نهارخوری و آشپزخانه یا اتاق خواب و حمام.

پارتیشن شیشه ای خانگی می‌ تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای درب‌ ها یا حفظ حریم خصوصی در اتاق‌ ها استفاده شوند.

همچنین به افراد امکان می‌ دهد از نور طبیعی بهره ببرند و از همین رو به بهبود نور پذیری در اتاق‌ ها کمک می‌ کند.

پارتیشن شیشه‌ ای در خانه به کاربران این امکان را می‌ دهد که علاوه بر لذت بردن از طبیعت یا مناظر خارجی، محیطی شخصی سازی شده داشته باشند.

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای در خانه

افزایش نورپذیری : پارتیشن‌ های شیشه‌ ای منزل می‌ توانند به طور طبیعی نور را در فضا منتقل کنند و باعث افزایش نورپذیری و روشنایی در اتاق‌ ها شوند.

حس وسیع تر شدن فضا : استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای به دلیل شفافیت شیشه سبب می شود تا اتاق‌ ها فضایی باز تر و بزرگ تر به نظر برسند.

زیبایی و مدرنیته : پارتیشن‌ شیشه‌ ای خانگی با طراحی شیک و مدرن، به مدرنیت بودن خانه شما نیز می افزاید.

آسانی در نصب و تعویض : پارتیشن‌ شیشه‌ ای به آسانی نصب می شود و در صورت نیاز به تعویض نیز، به راحتی امکان‌ پذیر است.

مراقبت و پاکیزگی آسان : شیشه به دلیل برخورداری از سطح صاف و صیقلی به آسانی تمیز می شود. همچنین پارتیشن شیشه ای خانگی به مراقبت و نگهداری کمتری نیاز دارد.

انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن شیشه‌ ای خانگی ثابت

پارتیشن های شیشه ای ثابت، بیشتر به عنوان تقسیم‌ کننده‌ های فضا در خانه استفاده می‌ شوند. و برای افزایش حریم خصوصی و جدا سازی فضاها مناسب هستند.

پارتیشن شیشه‌ ای خانگی تاشو

پارتیشن های خانگی تاشو، امکان ایجاد جداسازی موقتی بین دو محیط را فراهم می‌ کنند. و در صورت نیاز می توانند تغییر شکل داده و جمع شوند.

پارتیشن شیشه ای خانگی هوشمند

پارتیشن های شیشه ای هوشمند در خانه، امکان تغییر میزان شفافیت را نیز فراهم می کنند. بنابراین استفاده از پارتیشن های شیشه ای هوشمند در منزل به ایجاد یک محیط کاملا شخصی کمک می کند.

یک فضای ناهار خوری مدرن با طراحی مینیمالیستی نشان می‌ دهد. اتاق دارای کف چوبی است و مبلمان شامل یک میز چوبی ساده با دو صندلی است. روی میز، یک کاسه میوه و دو بشقاب قرار دارد. اتاق دارای پارتیشن شیشه‌ای طراحی شده توسط کامادر است که فضای باز ولی متمایزی ایجاد می‌ کنند. همچنین یک کانتر آشپزخانه از طریق پنل‌ های شیشه‌ای قابل مشاهده است که به یک طرح آشپزخانه باز اشاره می‌ کند. از بالا، یک چراغ مستطیلی با طراحی ظریف نور فضا را روشن می‌ کند. پالت رنگی شامل رنگ‌ های خاکستری و قهوه‌ای است که به احساس معاصر طراحی داخلی کمک می‌کند.

قیمت پارتیشن شیشه ای خانگی به چه عواملی بستگی دارد؟

بنابراین، هنگام خرید پارتیشن شیشه‌ ای خانگی، مهم است که از تمامی عوامل مختلف مذکور استفاده کرده و به دقت انتخاب کنید. تا بتوانید پارتیشنی با کیفیت و قیمت مناسب برای خانه خود داشته باشید.

پارتیشن شیشه‌ ای خانگی چگونه نصب می‌ شود؟

نصب یک پارتیشن شیشه‌ ای خانگی معمولاً به دقت و حوصله نیاز دارد. اما به طور کلی می‌ توان به ترتیب اجرای مراحل زیر برای نصب پارتیشن‌ های شیشه‌ ای خانگی اقدام کرد :

در ابتدا باید اندازه دقیق محیطی که می‌ خواهید پارتیشن را در آن نصب کنید، را اندازه گیری کنید. تا بتوانید سایز درستی انتخاب کنید.

پس از اندازه گیری، پارتیشن شیشه‌ ای خود را با توجه به نیاز هایتان و ابعاد محیط خانه خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب پارتیشن شیشه ای متناسب با نیاز ها، باید پایه ها به درست ترین روش نصب شوند.

سپس باید شیشه‌ ها را به دقت و با استفاده از ابزار مناسب روی ستون‌ ها یا پایه‌ ها نصب کنید. معمولاً شیشه‌ ها با پروفیل‌ های خاصی که به آن ها دیگر اجزا پارتیشن متصل می‌ شوند، نصب می‌ شوند.

آخرین مرحله شامل رگلاژ کردن یا تنظیمات نهایی مانند تنظیم فاصله بین شیشه‌ ها و انطباق پارتیشن با زاویه مورد نظر می باشد. در نهایت باید از صحت نصب نیز اطمینان حاصل کنید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.