طرح های پارتیشن شیشه ای

طرح های پارتیشن شیشه ای با کاربرد متفاوت به بهبود کارایی آن نیز کمک می کنند. پارتیشن های شیشه ای با طرح های متفاوت سندبلاست، چاپی، ساتینا و رنگی موجود هستند. بنابراین با توجه به سلیقه و نیاز مشتری هر طرح دلخواهی قابلیت سفارشی سازی دارد. شرکت کامادر بهترین و با کیفیت ترین طرح های پارتیشن شیشه ای را با ضمانت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

یک فضای اداری مدرن را با پارتیشن های شیشه ای به تصویر می کشد. در داخل قسمت پارتیشن شیشه ای کامادر محصور، دو بخش مجزا وجود دارد: یکی دارای یک میز و یک صندلی چرخان با یک کامپیوتر رومیزی و لوازم التحریر است، در حالی که بخش دیگر دارای یک منطقه ملاقات کوچک با چهار صندلی در اطراف یک میز قهوه است. بیرون پارتیشن شیشه ای، میز دیگری با مانیتور کامپیوتر و لوازم اداری وجود دارد. طرح کلی رنگ خنثی است و نورپردازی ملایم است. روی دیوار بیرون شیشه، چیدمان هنری حروف یا نمادهایی شبیه عناصر جدول تناوبی وجود دارد. کف با نقش های مواج فرش شده است.

برای افزایش دوام ظاهری طرح های پارتیشن شیشه ای چه روش هایی موثر است؟

با تمیز نگه داشتن پارتیشن شیشه ای و جلوگیری از تراکم گرد و خاک روی سطح آن، می‌ توانید ظاهر زیبا و شفاف پارتیشن را حفظ کنید.

برای تمیز کردن پارتیشن های شیشه ای، از مواد تمیز کننده مناسب و بدون اسید استفاده کنید تا سطح پارتیشن آسیب نبیند.

می‌ توانید از پوشش حفاظتی مانند فیلم محافظ یا پوشش روی پارتیشن استفاده کنید تا از ایجاد خطوط و خش‌ ها جلوگیری شود.

از پارتیشن شیشه ای در مقابل ضربه و خراش، پرهیز کنید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

در صورت لزوم، پارتیشن شیشه ای را تعمیر کنید و نگهداری منظم داشته باشید تا دوام طولانی‌ تری داشته باشد.

یک فضای داخلی اداری با طراحی مدرن را نشان می‌ دهد. اتاق دارای حس نورانی و هوایی است که نور طبیعی از پنجره‌ ها به داخل می‌ آید. کف اتاق با فرش نارنجی پوشیده شده است و یک مجموعه صندلی در داخل اتاق قرار دارد. دیوارها سفید هستند و یکی از آن‌ها دارای پارتیشن های شیشه‌ ای کامادر است که درون فضا را تقسیم می‌ کند. این پنل‌ های شیشه دارای الگوهای هندسی از خطوط مات شده هستند که در زوایای مختلف به هم تلاقی می‌کنند و عنصری از دکور معاصر به اتاق اضافه می‌ کنند. همچنین در سمت چپ یک درب چوبی وجود دارد که به نظر می‌ رسد ورودی یا خروجی از این منطقه اداری باشد.

پارتیشن شیشه ای سندبلاست شده

پارتیشن شیشه ای سندبلاست شده یک نوع پارتیشن شیشه ای است که به وسیله فرآیند سندبلاست (sandblasting)، سطح آن مات شده است. این فرآیند سبب ایجاد طرح‌ ها و الگو های جالب در شیشه می‌ شود. همچنین به حفظ حریم خصوصی نیز می افزاید. پارتیشن های شیشه ای سندبلاست شده، برای استفاده در ادارات، رستوران ها، هتل ها، منازل و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

پارتیشن شیشه ای چاپی

طریقه تولید پارتیشن شیشه ای چاپی به گونه ای است که بعد از تولید، روی آن چاپ انجام می شود. پارتیشن چاپی معمولاً برای افزایش زیبایی، افزایش حریم خصوصی و یا افزودن عناصر دکوراتیو به فضا استفاده می‌ شود. طرح ها، الگوها یا تصاویر مختلف می‌ توانند روی پارتیشن شیشه ای چاپی اجرا شوند، که باعث ایجاد یک دید زیبا و جذاب در فضا می‌ شوند.

یک فضای اداری مدرن را با یک پارتیشن شیشه ای به عنوان نقطه کانونی نشان می دهد. پارتیشن طراحی شده توسط شرکت کامادر، دارای اشکال انتزاعی پر جنب و جوش و رنگارنگ شبیه برگ یا گلبرگ است که فضایی سرزنده و خلاق ایجاد می کند. دیوار های نارنجی رنگ مکمل هنر شیشه ای است و فضای کار شامل صندلی های اداری مشکی، میزهایی با کامپیوتر و لامپ های میز است.
یک فضای اداری مدرن را با یک اتاق جلسه جدا شده با پارتیشن های شیشه ای به تصویر می کشد. پارتیشن های شیشه ای کامادر دارای نوار های مات افقی هستند که حریم خصوصی جزئی را فراهم می کند. درب شیشه ای شفاف امکان دید به داخل اتاق را فراهم می کند. اتاق به خوبی با سیستم روشنایی سقفی روشن است و کف فرش شده محیطی حرفه ای را نشان می دهد. استفاده از پارتیشن های شیشه ای بر باز بودن و شفافیت در چیدمان اداری تاکید دارد. این تصویر یک رویکرد طراحی معاصر را برای دکوراسیون داخلی اداری نشان می دهد.

پارتیشن شیشه ای ساتینا

پارتیشن شیشه ای ساتینا، یک نوع پارتیشن شیشه ای است که سطح آن مات شده است. برای تهیه پارتیشن ساتینا معمولاً از شیشه شفاف یا مات استفاده می شود و پس از پردازش سطحی خاص، به شکل مشخصی سطح آن مات می شود. پارتیشن شیشه ای ساتینا علاوه بر ایجاد حریم خصوصی، از دید داخلی و خارجی نیز جلوگیری می کند. همچنین به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا عمل کرده و توجه خاصی به خود جلب می‌ کند.

پارتیشن شیشه ای رنگی

سطح پارتیشن های رنگی با استفاده از رنگ‌ های مختلف، طراحی شده است. پارتیشن شیشه ای رنگی به عنوان یک عنصر دکوراتیو در داخل فضا استفاده می‌ شود. همچنین می تواند جلوه زیبا و با شکوهی به فضای مورد نظر ببخشد. همچنین این پارتیشن‌ ها می‌ توانند بر اساس طرح، رنگ و ابعاد مورد نظر به صورت سفارشی ساخته شوند. تا به درستی با دکوراسیون و محیط مورد نظر هماهنگ شوند.

یک فضای اداری مدرن را با طراحی پر جنب و جوش و رنگارنگ به تصویر می کشد. در پیش‌زمینه، یک پارتیشن شیشه‌ ای که توسط شرکت کامادر طراحی و اجرا شده است، وجود دارد که از زرد به قرمز تغییر می‌ کند و رنگی به آن اضافه می‌ کند. چراغ های سقفی بالای پارتیشن طرحی از نقطه ها را روی دیوار ها و کف ایجاد می کنند. دفتر با نور طبیعی پنجره های سمت چپ به خوبی روشن می شود و به اتاق دیگری با میز و صندلی منتهی می شود. در سمت راست پارتیشن، یک منطقه باز با میز پینگ پنگ وجود دارد که فضایی تفریحی را برای کارمندان نشان می دهد.
شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.