یراق کرکره برقی

یراق کرکره برقی به مجموعه ای از ابزار های مورد استفاده در کرکره های برقی می گویند. این ابزار ها می تواند شامل تمامی بخش های این محصولات شود. زمانی که شما بخواهید این محصولات را خریداری کنید در واقع دارید مجموعه ای از ابزارها را خریداری می کنید. همچنین زمانی که شما محصول را خریداری کردید و بعد از مدتی به مشکل خورد. می توانید ابزارهای جانبی آن را تهیه کنید. این ابزار ها هستند که در اصطلاح به آنها یراق آلات می گویند. مجموعه کامادر در ادامه این مقاله سعی می کند تمامی این ابزار ها را برای شما شرح دهد. هر یک از این محصولات را معرفی می کنیم. همچنین لازم به ذکر است که این محصولات توسط مجموعه کامادر به تمامی شما مشتریان عزیز در قالب خدمات پس از فروش ارائه می شود.

یراق آلات کرکره برقی

این محصولات بعد از شیشه سکوریت از جمله محصولاتی هستند که بسیار مورد استفاده می باشند. از کرکره های دستی و قدیمی بسیار پیشرفته تر می باشند. به همین دلیل میزان استفاده از نوع برقی این محصولات افزایش یافت. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تمامی ابزار های تشکیل دهنده این محصولات اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی ابزارهای تشکیل دهنده و یا به اصطلاح یراق کرکره برقی را به چهار دسته اصلی تقسیم بندی کرد. این ابزار ها هر یک دارای انواعی می باشد. مجموعه کامادر در ادامه به معرفی هر یک از این انواع نیز می پردازد.

چهار دسته اصلی از ابزار های جانبی محصولات باز شونده برقی عبارت اند از :

  1. تیغه کرکره برقی
  2. موتور کرکره برقی
  3. لوله موتور
  4. ریل کرکره برقی

تیغه کرکره برقی

مهم ترین بخش کرکره ها تیغه های این محصولات هستند. تیغه ها می توانند در چهار نوع مختلف طراحی و تولید شوند. شما می توانید هر چهار نوع را بسته به ویژگی ها و کاربردهایی که دارند سفارش دهید. اما به دلیل مزایای بالای تیغه های آلمینیومی معمولا میزان استفاده از این نوع تیغه ها بیشتر از سایر انواع تیغه ها می باشد. یکی از مهم ترین یراق کرکره برقی همین تیغه ها هستند. در ادامه چهار مورد از انواع این تیغه ها را معرفی می کنیم و سپس به تعریف تیغه می پردازیم.

  1. تیغه کرکره برقی آلمینیومی
  2. گالوانیزه
  3. فولادی
  4. پلی کربنات

همان طور که بیان کردیم معمولا میزان استفاده از تیغه های آلمینیومی استفاده بسیار بیشتری دارد. از مهم ترین دلایلی که استفاده از تیغه های آلمینیومی بسیار رواج دارد، مقرون به صرفه بودن می باشد. این محصولات دارای قیمت بسیار پایین تر از سایر انواع تیغه ها هستند. همچنین این محصولات کاملا ضد آب هستند و در زمانی که سیلاب به کوچه ها و خیابان ها سر ریز شود. آب وارد محیط فروشگاه نمی شود.

موتور کرکره برقی

مهم ترین بخش از یراق کرکره برقی موتور این محصولات می باشد. این موتور اگر نبود که این کرکره ها دیگر کاربردی نداشتند. به همین دلیل است که قلب تپنده این کرکره ها موتور آنها هستند. این موتور ها در دو نوع مختلف از نظر توان خروجی به بازار ارائه می شوند. معمولا موتور مورد استفاده در کرکره های خودکار یا اتوماتیک موتور های ساید هستند. این موتور ها در دو توان مختلف ارائه می شوند که عبارت اند از:

  1. موتور هایی با توان خروجی 300 نیوتن
  2. با قدرت خروجی 600 نیوتن

همان طور که مشخص است این موتور های بر حسب حجم تیغه ها تغییر می کنند.

لوله موتور

موتور کرکره برقی درون محفظه ای قرار می گیرد. هدف از این موضوع این است که از موتور یا همان قلب تپنده کرکره که مهم ترین سراق کرکره برقی هست محافظت شود. این موتور درون لوله محافظ قرار می گیرد. به این ترتیب از هر نوع آسیبی در امان می ماند. نه ضربه ای می خورد و نه زیر بارش برف و باران آسیب می بیند. همچنین گرد و غبار کمتری وارد لوله می شود. به این ترتیب عمر مفید موتور تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

ریل کرکره برقی

از دیگر یراق کرکره برقی می توان به ریل کرکره برقی اشاره کرد. ریل ها در دو سمت کرکره قرار می گیرند. تیغه لای این ریل ها جای گذاری می شود. به کمک این ریل ها تیغه در این محفظه ریلی حرکت می کند و موب باز و بست کرکره می شود. درون این ریل ها معمولا از ابر های محافظ استفاده می شود. به این ترتیب صدای کمتری تولید می شود. کرکره در سکوت بیشتری باز و بست می شود.

قیمت یراق کرکره برقی

هر یک از این ابزار های تشکیل دهنده کرکره برقی دارای انواع مختلفی هستند. به این ترتیب هر یک دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند. از همین رو به همین راحتی نمی شود قیمت کلی در مورد هر یک از این ابزار ها را اعلام کرد. در ابتدا شما باید نوع یراق مورد نظر خود را مشخص کنید. برای مثال اعلام بفرمایید که تیغه کرکره برقی مد نظر شما است. همچنین این موضوع را مشخص کنید که می خواهید این تیغه از چه جنسی باشد. در نهایت بسیار مهم است که متراژ مورد نیاز و عرض مورد نیاز را مشخص نمایید.

پس از این موضوع می توانید نسبت به دریافت قیمت نهایی مد نظر خود اقدام نمایید. کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر به محض دریافت این اطلاعات کامل ترین مشاوره را به شما ارائه می دهند. سپس به شما  قیمت روز یراق کرکره برقی مورد نظر شما را اعلام می کنند. از همین طریق شما می توانید نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایید. راه های ارتباطی شما با کارشناسان ما قسمت نظرات انتهای این صفحه و سایر صفخات سایت می باشد.

همچنین می توانید از طریق ایمیل و یا شماره های مندرج در سایت رسمی کامادر با کارشناسان و مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. مشاوره های ما در این مجموعه کاملا رایگان می باشد. به این ترتیب شما بدون پرداخت هزینه می توانید نسبت به کیفیت و یا نوع یراق کرکره برقی که می خواهید تهیه کنید اطلاعات کافی را به دست آورید. این آگاهی به شما کمک می کند در خرید خود دقت کنید.