استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد

استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد، یک راهکار مبتکرانه و هوشمندانه می باشد که اغلب در محیط های آموزشی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند بدون نیاز به پرده و یا یک پوشش جدا، یک حریم خصوصی را برای فضا ایجاد کنند. این شیشه های هوشمند برای پرده پروژکتور هم قابل استفاده هستند.

سه قطعه شیشه هوشمند سفید رنگ با ابعاد مستطیل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با ابزاری فلزی به دیوار متصل شده اند که به عنوان تخته وایت برد نیز قابل استفاده هستند. در پایین این تخته ها دو پایه ی فلزی برای قرار دادن ماژیک و تخته پاک کن وجود دارد. دیواری که این تخته ها به آن متصل شده اند به رنگ سفید می باشد و کف این اتاق تیز فرشی به رنگ مشکی پهن شده است و یک صندلی چرخشی مشکی و یک میز مشکی در داخل این اتاق وجود دارد.

طراحی شیشه هوشمند وایت برد چگونه است؟

طراحی شیشه هوشمند وایت برد شامل استفاده از سیستم پیشرفته و نوآورانه‌ ای است که به کاربر امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف مانند مداد های وایت برد، ماژیک‌ ها و حتی اشیاء مغناطیسی بر روی سطح شیشه نوشته و طرح کشیده شود. شیشه هوشمند معمولاً دارای طرح و رنگ‌ های منحصر به فردی است که به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری آن، محیط کار یا آموزش را بهبود می‌بخشد.

این نوع وایت بردها دارای مزایایی نظیر عمر طولانی، نداشتن ردیابی بعد از پاک کردن مداد و سازگاری با ابزارهای مختلف است.

مزایا استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد

یکی از مزایای استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد این است که شیشه هوشمند قابلیت تبدیل شدن به سطح نوشتاری را دارد، بنابراین می توان بر روی آن نوشته ها و نقاشی های مختلفی را ایجاد کرد. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا در هر لحظه به راحتی مفاهیم و ایده ها را بر روی شیشه بنویسند و به اشتراک بگذارند.

علاوه بر آن استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد، دارای قابلیت های تعاملی است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند قلم نوری یا لمس، روی سطح شیشه کار کنند. این قابلیت ها شامل نوشتن، پاک کردن، تغییر رنگ و اندازه نوشته ها و همچنین انجام عملیات دیگری مانند برش و کپی کردن هستند.

شیشه هوشمند به عنوان وایت برد دارای قابلیت همکاری و اشتراک گذاری نیز می باشد. با استفاده از تکنولوژی های مدرن مانند اتصال به اینترنت و نرم افزارهای مرتبط، کاربران می توانند از راه دور به یکدیگر دستورات بدهند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و در یک پروژه مشترک همکاری کنند.

در نهایت، استفاده از شیشه هوشمند به عنوان وایت برد به عنوان یک جایگزین مناسب برای تخته های سنتی است. برخلاف تخته های سنتی که نیاز به تعویض مداوم دستکش و پاک کردن دارند، شیشه هوشمند بسیار آسان تمیز می شود و نیاز به نگهداری کمتری دارد.

عوامل موثر بر قیمت شیشه هوشمند وایت برد

نوع تکنولوژی

نوع تکنولوژی مورد استفاده در شیشه هوشمند می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. برخی از تکنولوژی‌ های معمول شامل الکتروکرومیک، تبدیل فرکانسی و فیلم مایع هستند.

دو شیشه هوشمند با ابعاد مربعی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به دیوار متصل شده اند. ابن شیشه های هوشمند به عنوان تخته وایت برد هم استفاده می شوند. در داخل این تخته هوشمند، سایه یک ساعت و یک تابلو نیز دیده می شود. پایین این تخته ها دو صندلی مشکی چرخشی نیز وجود دارد.
یه تخته وایت برد مستطیلی به رنگ سفید است که از جنس شیشه هوشمند می باشد که دیوار پشت آن نیز شیری رنگ است. در پایین این تخته یک پایه ی فلزی نفره ای رنگ نصب شده که بر روی آن چهار ماژیک و یک تخته پاک کن قرار گرفته است که از سمت راست ماژیک ها به ترتیب مشکی، مشکی، قرمز و آبی می باشند. این تخته درون یک دفتر کاری قرار گرفته که یک میز سفید رنگ با دو صندلی به رنگ طوسی در این دفتر دیده می شود.

نوع شیشه

نوع شیشه مورد استفاده نیز می‌تواند تأثیر بسزایی بر قیمت داشته باشد. مثلاً شیشه ضد زنگ یا شیشه ایمن قابل استفاده است.

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه هوشمند نیز قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شیشه‌ هایی با ضخامت بیشتر ممکن است گران تر باشند.

یک تخته وایت برد می باشد که از نوع شیشه هوشمند است. این تخته به رنگ سفید است و توسط ابزاری فلزی به دیوار متصل شده است که این ابزار برای محکم بودن این تخته سه تا در بالا و سه تا در پایین تخته تعبیه شده اند. این تخته وایت برد به دیواری شیری رنگ متصل شده است. سمت راست این شیشه هوشمند یک قفسه ی سفید رنگ چوبی با درب شیشه ای به دیوار متصل شده که در داخل این قفسه ها وسایلی نیز قرار گرفته اند. و در سمت چپ تخته یک درب شیشه ای با فریم سفید دیده می شود. به نظر می رسد که این اتاق یه کلاس یا یک اتاق کار باشد زیرا یک میز و صندلی به رنگ مشکی وجود دارد که روی میز کیس و مانیتور قرار گرفته است.
تو شیشه هوشمند دیده می شود که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و شیشه هوشمند مستطیلی شکل را به وجود آورده اند. این شیشه های هوشمند قابلیت استفاده شدن به عنوان تخته وایت برد را دارند و سفید رنگ نیز هستند و یک حالت شفاف مانند می باشند. در داخل این شیشه سایه ای از یک ماشین سفید دیده می شود که درون جنگلی سرسبز پارک شده است و همچنین مبلمان مشکی چرمی که در این اتاق در مقابا تخته قرار دارند دیده می شود. در سمت چپ این تخته ها یک درب ورودی رو به جنگلی سرسبز دیده می شود.

پردازش و پوشش اضافی

در صورت نیاز به پردازش یا پوشش اضافی بر روی شیشه هوشمند، قیمت ممکن است افزایش یابد.

مراحل ثبت سفارش شیشه هوشمند وایت برد