انواع درب پاسیو

انواع درب پاسیو کدام است؟ هزینه نصب انواع درب پاسیو چقدر است؟  اگر به دنبال راهی برای افزایش فضای زندگی خود هستید، باید درب تاشو پاسیو را در نظر بگیرید. این درب ها یک راه عالی برای اتصال فضاهای داخلی و خارجی هستند و چندین مزیت دیگر را ارائه می دهند.

در این مقاله نکاتی که باید قبل از داشتن درب تاشو حیاط خانه خود بدانید، مورد بحث قرار خواهد گرفت. ما همچنین انواع درب های پاسیو را که می توانید انتخاب کنید در اختیار شما قرار خواهیم داد. بنابراین اگر به فکر اضافه کردن فضای کمی به خانه خود هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

درب پاسیو تاشو چیست؟

درب پاسیو تاشو نوعی درب است که از دو طرف لولا دارد و از وسط باز می شود. صاحبان خانه اغلب از درهای تاشو حیاط به عنوان جایگزینی برای درب شیشه ای کشویی استفاده می کنند، زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند و دید بهتری از فضای باز ارائه می دهند.

بسته به مدل می توانید این درها را به صورت دستی و الکترونیکی باز کنید. هنگامی که بسته می شود، درهای تاشو پاسیو یک مهر و موم محکم ایجاد می کند که می تواند به جلوگیری از آفات و  ورود موارد ناخواسته کمک کند.

درب های تاشو پاسیو برای صاحبان خانه هایی که می خواهند یک فضای نشیمن داخلی و خارجی بدون درز ایجاد کنند، محبوب هستند. شما می توانید این درها را به طور گسترده باز کنید و به راحتی می توانید فضای باز را به داخل ببرید. آنها همچنین گزینه ای عالی برای کسانی هستند که می خواهند نمای بیرونی خود را ارتقا دهند.

مطالب مرتبط در مورد انواع درب پاسیو : قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

انواع درب پاسیو تاشو چیست؟

درب های پاسیو دو تاشو

درب های پاسیو دو تاشو محبوب ترین نوع درب تاشو هستند. آنها با تا زدن از وسط و سپس حرکت به یک طرف باز می شوند. درب های دوتایی در سبک های مختلف از جمله چوبی، شیشه ای و آلومینیومی موجود هستند.

نصب شیشه لمینت انواع درب پاسیو

درب پاسیو چند تاشو

درب های پاسیو چند تاشو شبیه درب های دو تاشو هستند اما بیش از دو پنل دارند. آنها می توانند سه، چهار یا حتی شش پانل داشته باشند. درهای چند تاشو برای بازشوهای بزرگ مانند درهای شیشه ای کشویی مناسب هستند.

درب پاسیو به سبک آکاردئونی

درب های پاسیو به سبک آکاردئونی ساده ترین نوع درب تاشو هستند. آنها دو صفحه دارند که مانند آکاردئون روی یکدیگر تا می شوند. درب آکاردئونی اغلب به عنوان درب موقت در گاراژ یا سوله استفاده می شود.

درب پاسیو به سبک فرانسوی

درهای پاسیو به سبک فرانسوی شبیه درهای دوتایی هستند، اما دارای دو پنل باز در وسط هستند. درب های فرانسوی یک انتخاب محبوب برای درب پاسیو هستند زیرا نور و تهویه زیادی را فراهم می کنند.

درب های کشویی پاسیو

درب های کشویی پاسیو رایج ترین نوع درب پاسیو هستند. آنها دو پانل دارند که روی یک مسیر از کنار هم می لغزند. درب های کشویی در سبک های مختلف از جمله چوب، شیشه و آلومینیوم در دسترس هستند.

مهم نیست که چه نوع درب تاشو پاسیو را انتخاب کنید، مطمئنا از زیبایی و راحتی آن ها به خانه خود لذت خواهید برد.

قفل درب های پاسیو تاشو

مکانیسم قفل درب های تاشو پاسیو بسیار ساده است. این شامل یک سری قفل است که در امتداد بالا و پایین درب قرار گرفته اند. این قفل ها هنگام بسته شدن با قاب درب درگیر می شوند و آن را ایمن نگه می دارند. البته می‌ توانید از قفل‌های اضافی مانند دنده استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه بالکنی به این لینک بروید.

راه هایی برای ایمن سازی درب های تاشو پاسیو

قفل بالا و پایین

اکثر درهای تاشو پاسیو دارای قفل های بالا و پایین هستند که هنگام بسته شدن درب درگیر می شوند. این قفل ها در را سر جای خود نگه می دارند.

استفاده از پیچ و مهره

یکی دیگر از راه‌های ایمن‌سازی درب‌ های تاشو حیاط، استفاده از پیچ و مهره است. شما می توانید این قفل را در بالا یا پایین درب قرار دهید و بدون کلید نمی توانید آن را از بیرون باز کنید. این یک سطح امنیتی اضافی برای درب ایجاد می کند و باز کردن آن را دشوار می کند.

میله های امنیتی

یکی دیگر از راه های ایمن سازی درب های تاشو حیاط استفاده از میله های امنیتی است. این میله ها در قسمت داخلی در قرار می گیرند و از باز شدن آن از بیرون جلوگیری می کنند.

سیستم هشدار دهنده

یکی دیگر از راه های ایمن سازی درب های تاشو حیاط استفاده از سیستم دزدگیر است. اگر کسی بدون اجازه در را باز کند، این سیستم زنگ خطر را به صدا در می آورد.

درهای تاشو پاسیو راهی عالی برای ورود نور طبیعی و هوای تازه است. با این حال، اطمینان از ایمنی کافی برای ایمن نگه داشتن خانه شما ضروری است. با استفاده از قفل های بالا و پایین و قفل های اضافی و وسایل امنیتی، می توانید مطمئن باشید که درهای تاشو پاسیو شما ایمن و مطمئن خواهند بود.