بهترین نرده شیشه ای

بهترین نرده شیشه ای کدام است؟ چگونه بهترین نرده شیشه ای را انتخاب کنیم؟ چرا سیستم نرده شیشه ای را انتخاب کنیم؟ اگر به دنبال دستیابی به طراحی مدرن ساختمان خود هستید، بدون اینکه ایمنی، دوام و مهمتر از همه دید را قربانی کنید، سیستم های نرده شیشه ای بهترین انتخاب برای شما هستند. در سال های اخیر، آنها بهترین انتخاب در سراسر اروپا هستند.

شیشه بالکن تا زمانی که ایمن باشد، مدت‌هاست که به عنوان یک ویژگی کلیدی معماری شناخته شده است. همانطور که فناوری در شیشه بهبود یافته است، تکنیک های شیشه ایمنی نیز بهبود یافته است.

شیشه لمینت بهترین نرده شیشه ای

در سال 2012 تصادف غم انگیزی رخ داد که در آن یک کودک خردسال از شکافی که توسط یک صفحه شیشه‌ای یکپارچه در نرده‌های تراس پشت بام شکسته شده بود، سقوط کرد. به دنبال این حادثه، شرکت‌های آینده‌نگر در صنعت شروع به کنار گذاشتن کامل از استفاده از شیشه‌های یکپارچه کردند و به جای آن از شیشه‌های لمینت مقاوم استفاده کردند.

همانطور که شرکت های بیشتری شروع به پذیرش راه حل های شیشه لمینت کردند و با سرمایه گذاری بیشتر در فناوری لمینیت، قیمت شروع به کاهش کرد. تا سال 2010 لمینت ارزان ‌تر از شیشه های یکپارچه شد و با توجه به مزایای ایمنی شیشه‌های چند لایه، استفاده از شیشه های قدیمی از بین رفت.

تصویر-بهترین-نرده-شیشه-ای-9622

مزایای شیشه لمینت بالکنی

  • 1. اگر یک صفحه شیشه ای یکپارچه شکسته شود، ممکن است خرده های آن از بالکن به زمین بیفتد. با یک شیشه لمینت، خرده‌ها همچنان به پانل شیشه‌ای مجاور نگه داشته می‌شوند.
  • 2. شیشه لمینت تضمین می کند که اگر یک پانل شکسته شود، به جای ایجاد شکاف، یکپارچگی شیشه حفظ می شود.

نرده شیشه ای چه مزیت هایی نسبت به سایر انواع نرده دارد؟

ترکیب کامل نرده‌های شیشه‌ای با انواع مواد، آنها را به انتخابی مناسب برای تقریباً هر پروژه‌ای تبدیل می‌کند که در آن طراحی تمیزتر و بازتر جستجو می‌شود. مزایای اصلی سیستم های نرده شیشه ای عبارتند از:

منظره بدون مانع – زمانی که خانه یا ساختمان تجاری شما منظره زیبایی را ارائه می دهد، آخرین چیزی که می خواهید این است که آن را با یک تخته، نرده چوبی یا آلومینیومی با دیوارهای ضخیم یا یک نرده آهنی پنهان کنید. نرده های شیشه ای بالکن بدون قاب این توهم را ایجاد می کنند که هیچ امکان را فراهم می کند که بین شما و منظره وجود ندارد. به این ترتیب آنها به طراحی منحصر به فرد بیرونی خانه شما کمک می کنند.

تعمیر و نگهداری آسان – سیستم های نرده شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آنها یک گزینه پایدار حتی زمانی که در معرض شرایط آب و هوایی ناهموار ثابت هستند. مشکل کپک زدن که اغلب روی نرده های چوبی دیده می شود و مشکل زنگ زدگی نرده های آهنی نیز برطرف می شود.

ایمنی – با استفاده از نرده های شیشه ای، چه برای یک تراس در فضای باز یا یک راه پله داخلی، گزینه ایمن را انتخاب می کنید و نیازی نیست نگران کودکان و حیوانات خانگی باشید که ممکن است در فواصل بین نرده ها سقوط کنند، بالا بروند یا آسیب ببینند. ما استفاده از شیشه های لمینت شده را توصیه می کنیم. این شیشه 5 تا 7 برابر قوی تر از شیشه سکوریت شده است و به لطف لمینت چسبنده (PVB) خطر شکستن و خرد شدن به قطعات زیادی وجود ندارد، زیرا PVB ساختار شیشه را حتی در هنگام شکستگی دست نخورده نگه می دارد.

طراحی منحصر به فرد – چه در حال تهیه یک نصب جدید یا جایگزینی نرده های قدیمی باشید، نرده های شیشه ای بهترین انتخاب است. خطوط تمیز و نمای باز که نرده های شیشه ای ارائه می دهند منجر به طراحی نهایی خیره کننده می شود.

نور طبیعی بیشتر – یکی از مفاهیمی که در ساخت املاک جدید رایج است، توانایی ورود نور طبیعی بیشتر است. نرده های شیشه ایراه حل مناسبی برای خانه و محل کار هستند، زمانی که می خواهید میزان نور طبیعی وارد ساختمان را افزایش دهید. نرده های شیشه ای راه حلی پایدار برای تنظیم بهره وری انرژی و کاهش استفاده از نور مصنوعی هستند.

تجربه ما در طراحی، تولید و نصب انواع سیستم های نرده می تواند به شما کمک کند. اگر به دنبال انتخاب مناسب ترین گزینه برای بالکن  خود هستید. با کامادر در تماس باشید.