تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیت بسیار بالایی برای تمامی مصرف کنندگان می باشد چرا که باید هزینه و مدت زمان تعمیر برای مصرف کننده به صرفه باشد تا به استفاده از این محصولات روی بیاورد.

در نظر داشته باشید که سال های بسیار زیادی از اولین باری که درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار گرفت می گذرد، در ابتدا ایران فقط وارد کننده درب های اتوماتیک شیشه ای بود و ساخت و تولید این محصولات به صورت انحصاری در اختیار اروپا و آمریکا بود؛

اما امروز و با گذشت چیزی حدود پنجاه سال از تاریخ استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، ایران یکی از تولید کنندگان این درب ها شناخته می شود که در از نظر کیفی با جهان می تواند رقابت کند. پیش از بررسی شرایط تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اجازه دهید که فهرستی از آنچه در این مطلب می خوانید را به شما ارائه دهیم:

اهمیت تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای
چه زمانی به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داریم

اهمیت تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد چرا که باید همیشه درب ها در شرایط استاندارد قرار داشته باشند. پس از اینکه درب ها در ایران تولید شدند با گذشت مدت‌ زمانی اندک احساس نیاز برای تعمیر، نگهداری و خدمات درب اتوماتیک شیشه‌ای

در کشور موجب شد تا تکنسین‌ها به فکر ساخت و تعمیر این محصول بیفتند و تاکنون پیشرفت های زیادی در این صنعت داشته اند. این عملکرد یک کار کاملاً تخصصی و حرفه‌ای است که افراد تازه دوره دیده توانایی انجام آن را به صورت حرفه‌ای ندارند.

به همین دلیل شرکت های تولید کننده مجموعه ای متخصص را در کنار خود گرد هم آوردند تا بتوانند علاوه بر تولید در عیب یابی و تعمیرات هم به خوبی عمل کنند. شرکت درب و پنجره کامادر آماده خدمات رسانی و تعمیر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که گفتیم تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد باید بتوانند به خوبی این درب ها را تعمیر کرده و نگهداری کنند. اما پیش از آن حتما این مهم باید در نظر گرفته شود که اجرا و حتی تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای می بایست توسط متخصصین این امر صورت بپذیرد.

به طور قطع شرکت های اجرای درب های اتوماتیک بخشی از سود خود را جهت ارائه گارانتی و خدمات به کارفرمایان در نظر می گیرند. انتخاب شخص و یا شرکتی که قیمت آن پایین تر از الباقی اشخاص می باشد ملاک به برتری آن جهت انتخاب نیست.

در نظر داشته باشین تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای به راحتی میتواند چندین میلیون هزینه برای کارفرمایان حتی چند روز پس از اجرای آن داشته باشد، از این رو انتخاب صحیح شرکت های اجرا کننده درب های اتوماتیک بسیار مهم می باشد.

تعمیرات شرکت کامادر

شرکت درب و پنجره کامادر که یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان شیشه سکوریت، شیشه میرال و همچنین شیشه لمینت و انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

در این مجموعه شما می توانید خدمات مربوط به تعمیرات را با بالاترین کیفیت و ضمانت خدمات دریافت کرده و همچنین می توانید برای تعمیرات هزینه ای بسیار مقرون به صرفه پرداخت کنید. چرا که در کامادر افرادی مشغول به کار هستند که دارای تمامی تخصص ها و مهارت های لازم برای ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

اگرچه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید بدانید که درب اتوماتیک کاربرد فراوانی دارد و از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد، دلیل این استفاده زیاد، مزایا و کاربردهای فراوان آن می باشد.

سهولت در رفت‌وآمد موجب شده تا از درب های اتوماتیک شیشه ای در اغلب ورودی‌ها، مکان‌ها و فضاهای خاص مورد استفاده قرار گیرد. از همین رو بسیاری از افراد در بسیاری از مراکز اداری، تجاری، درمانگاه و یا بیمارستان ها و برای بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک می توانند از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده کنند

و این امر می توانند برای آنها مسئله ای بسیار مهم باشد که بتوانند در صورت نیاز برای تعمیرات به موقع با صرف هزینه های مناسب اقدام کنند.

چه زمانی نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای داریم؟

مشخصا زمانی که ما به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داریم که این درب ها در عملکرد خود دچار مشکل شوند. اما این مشکل می تواند در هر یک از اجزای این محصولات رخ دهد به همین دلیل باید بدانید که درب اتوماتیک شیشه‌ای از متعلقات و اجزای مختلفی ساخته‌ شده‌اند،

که هرکدام از این متعلقات در کارکرد بی‌نقص و درست درب اتوماتیک، کاملاً دخیل می‌باشند و احیاناً اگر بر اثر اتفاقی اختلال، خرابی رخ دهد موجب اختلال در کارکرد کل اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای می شود و باید قطعه مختل شده تعمیر و یا در موارد نیاز تعویض شود تا درب اتوماتیک شیشه‌ای به ‌درستی کار نماید.

به این نکته توجه کنید که تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر کارکرد درست آن می‌تواند بر طول عمر مفید استفاده از درب را نیز به ‌شدت افزایش داده و یک محصول با کیفیت و کارآمد در اختیار شما عزیزان بگذارد.

نحوه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

اولین نکته ای که در تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیتی بسیار بالا می باشد این است که شما بتوانید این درب ها را به درستی عیب یابی کنید. تسلط کافی بر روی سیستم درب ها و همچنین نوع عملکرد آنها موجب می شود که افراد در عیب یابی این درب ها موفق عمل کنند.

در نظر داشته باشید که کارشناسان شرکت کامادر به خوبی می توانند این درب ها را عیب یابی کنند و همین مسئله موجب می شود که شما هزینه های مازاد کمتری را پرداخت کرده و در مدت زمان کوتاه تری شاهد تعمیر درب شیشه ای فروشگاه یا مجموعه خود باشید. به همین دلیل ما در کنار شما هستیم تا بهترین امکانات و خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

تاکید می کنیم که معمولا با استفاده مداوم و پی‌درپی از درب اتوماتیک شیشه‌ای امکان ایجاد خرابی و کند شدن عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای افزایش پیدا می‌کند، در ادامه مواردی که موجب ایجاد عیب در عملکرد درب می‌شود عنوان‌شده است.

به همین دلیل احتمال دارد که شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خود پیدا کنید و این امر می تواند شما را با چالش هایی روبرو کند. از همین رو برای بررسی و عیب‌یابی درب اتوماتیک شیشه‌ای خود قبل از درخواست تکنسین موارد زیر را بررسی نمایید:

احتمال دارد که مشکل پیش آمده از برق باشد و شما خود بتوانید فرایند تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را انجام دهید. باید فیوزها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب اتوماتیک شما به خوبی می تواند برق را دریافت کند و برق به خوبی در سیستم موتوری درب جریان دارد.

حتما باید دکمه روی درب در وضعیت روشن باشد در غیر این صورت درب نمی تواند به صورت اتوماتیک کار کند.

یکی دیگر از روش های تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای برای شما این است که سیستم را یک بار ریست کنید. برای این کار باید وضعیت را به حالت خاموش تغییر دهید و برای مدت پانزده دقیقه صبر کنید و بعد دوباره درب را در وضعیت روشن قرار دهید تا ریست به صورت کامل انجام شود.

احتمال دارد که درب به صورت دائم باز مانده باشد و بسته نشود. در این شرایط باید بررسی کنید که چیزی لای درب گیر نکرده باشد. همچنین باید بررسی کنید که سنسورها تمیز هستند و هیچ آلودگی بر روی سنسورها وجود ندارد. چرا که احتمال دارد سنسورهای آلوده گمان کنند که فردی در برابر سنسور ایستاده و درب را در حالت باز نگه دارند.

احتمال دارد ریموت کنترل به درستی عمل نکند در این صورت بهتر است که باتری ریموت کنترل را عوض کنید تا مشکل برطرف شود.
در صورتی که صدای ناهنجاری

در موقع باز و بسته کردن درب به گوش می رسد ابتدا کاملا درب اتوماتیک خود را از هر گونه خام پاک نمایید، سپس ریل بالا را به دستمال مرطوب تمیز نمایید. اغلب این صدا ها به دلیل جذب گرد و غبار می باشد.

اگر تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دادید اما باز متوجه شدید که درب اتوماتیک شیشه ای شما به خوبی کار نمی کند شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خود به صورت تخصصی دارید

که در این راستا باید حتما با مشاوران و کارشناسان شرکت درب و پنجره کامادر تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما درخواست کنید که در اسرع وقت برای عیب یابی به نزد شما بیاییم.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

سخن پایانی

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مراحلی چندان پیچیده ندارد و شما می توانید به راحتی مرحله اولیه چکاب را انجام دهید اگر تمامی مراحل اولیه را انجام دادی و درب درست نشد تنها کافی است

با کامادر تماس حاصل نمایید تا برای تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای به کمک شما عزیزان بیاییم و درب شما را با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه برای شما تعمیر کنیم.