تفاوت فریم های وارداتی و ایرانی

تفاوت فریم های وارداتی و ایرانی عمدتا در قیمت، مقاومت و طول عمر آن هاست. فریم های وارداتی در بهترین و باکیفیت ترین کارخانه های دنیا طراحی و تولید می شوند. از طرفی دیگر فریم های ایرانی در برابر ضربه و خط و خش، مقاومت و استحکام بیشتری دارند. استفاده از فریم های وارداتی در داخل ایران، به دلیل قیمت بالای آن بسیار محدود است.

حمام شیشه ای فریم داری با فریم آلومینیومی مشکی است که توسط این فریم های آلومینیومی ۱۲ مستطیل روی این حمام ایجاد شده است که یک دستگیره از جنس آلومینیوم روی فریم آن تعبیه شده است. سقف این حمام شیشه ای باز می باشد و دیوار های حمام نیز از کاشی های سرامیکی مستطیل شکل و سفید رنگی تشکیل شده است. درون‌ این حمام شیرآلات فلزی ایستاده مشکی رنگی به دیوار نصب شده است و یک جایگاه برای قراردادن شامپو و لوازم بهداشتی در دیوار وجود دارد که فرورفته است. و بر روی سقف این کابین دوش نیست یک هالوژن نصب شده است. در سمت چپ کابین دوش شیشه اس یک آیینه ی طرح دار مستطیل شکل با فریم مشکی نصب شده است که پایین آن یک تکیه گاه چوبی وجود دارد که بر روی اون یک روشویی برای شستن دست ها وجود دارد که رنگ آن طوسی است و یک شیر آب به رنگ مشکی وجود دارد و در کنار آن نیز یک عطر خوشبو کننده دیده می شود. در سمت راست کابین دوش نیز یک وان به رنگ مشکی که درون آن سفید رنگ است و یک شیر مشکی دارد وجود دارد که در بالایی آن نیز یک تکیه گاه فرار گرفته که دو حوله تا شده روی آن و یک حوله از آن آویزان شده است. کف حمام نیز کاشی های سرامیکی مشکی رنگ به شکل ۶ ضلعی با ضلع های سفید قرار دارد.

تفاوت فریم های وارداتی و ایرانی از لحاظ جنس

فریم های وارداتی ممکن است از جنس های متفاوتی ساخته شوند، اعم از آلومینیوم، فولاد، فیبرکربن و غیره. این فریم ها معمولاً با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند و معمولاً از کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین فریم های وارداتی ممکن است دارای طراحی های خاص و نوآورانه تری باشند که در نتیجه از لحاظ جنس و کیفیت بهبود یافته اند.

برای ساخت فریم های ایرانی، عموماً از جنس های استانداردی همچون فولاد استفاده می کنند. این فریم ها معمولاً با استفاده از تکنولوژی های ساخت محلی و با توجه به نیازها و شرایط محلی تولید می شوند. از طرفی فریم های ایرانی ممکن است با توجه به محدودیت های تکنولوژیک و مواد اولیه محلی کیفیت کمتری داشته باشند و در برخی موارد نیاز به بهبود دارند.

مزایای استفاده از فریم های وارداتی

کیفیت بالا

فریم های وارداتی معمولاً با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و استاندارد های بین المللی ساخته می شوند. این به معنی داشتن یک کیفیت بالا، دقت بالا در ساخت و استحکام بالا است. این مزیت در مواقعی که نیاز به استحکام و پایداری بالا در سازه ها و تجهیزات دارید، بسیار حائز اهمیت باشد.

یک کابین دوش شیشه ای با فریم های آلومینیومی مشکی می باشد که اشکالی مستطیل شکل روی کابین دوش ایجاد کرده است و بر روی فریم این کابین دوش نیز یک دستگیره به رنگ مشکی تعبیه شده است. کف این حمام کاشی هایی به رنگ مشکی است. در داخل کابین دوش شیر و دوشی فلزی با طرحی مدرن و شیک به رنگ مشکی وجود دارد. دیوار های حمام نیز کاشی های به رنگ طوسی تیره و روشن می باشد. در سمت چپ این کابین دوش یک قاب عکس با فریم مشکی وجود دارد که شامل طرحی از کوه ها با رنگ سیاه و سفید می باشد و در پایین این قاب عکس یک دستگیره فلزی وجود دارد که یک حوله مشکی رنگ از آن آویزان شده است. در سمت چپ حمام نیز یک پنجره قدی وجود دارد که فریم آن مشکی است و جلوی آن یک گیاه گلدانی با گلدان سفالی قهوه ای قرار گرفته است.
یک حمام شیشه ای ریلی است که دور تا دور آن یک فریم آلومینیومی به رنگ مشکی وجود دارد که در داخل این حمام یک کاشی سرامیکی سفید رنگ مربعی شکل وجود دارد. بر روی درب شیشه ای حمتم یک دستگیره آلومینیومی به رنگ مشکی وجود دارد. در داخل حمام نیز یک جایگاه برای قرار دادن لوازم بهداشتی حمام وجود دارد که به شکل فر رفتگی می باشد. در سقف این حمام شیشه ای دو عدد چراغ هالوژنی نصب شده است تا حمام روشنایی مطلوبی داشته باشد. در سمت چپ این حمام نیز یک پنجره ی قدی با فریم های آلومینیومی طوسی رنگ وجود دارد که اشکال مربعی را بر روی شیشه ایجاد کرده است و بر روی این پنجره یک کرکره نصب شده تا در هنگام استحمام در صورت نیاز کرکره کشیده شود تا حمام دید نداشته باشد. از پشت این پنجره نیز یک استخر پر از آب به همراه درختانی سرسبز دیده می شود. در سمت راست این حمام شیشه ای یک قفسه ی چوبی رنگ با پنج طبقه وجود دارد که در هر کدام از سه طبقه پایینی سه عدد حوله سفید رنگ به صورت تا شده و مرتب روی هم قرار گرفته اند. در طبقه چهارم از پایین این قفسه یک لپتاب که درب آن باز است دیده می شود که یک گوشی روی آن وجود دارد و در طبقه پنجم نیز یک گیاه گلدانی با گلدان سفید رنگ به همراه یک تابلد با فریم مشکی قرار گرفته است. کف این حمام با پارکت های چوبی پوشانده شده است که در رنگ های مختلفی از قهوه ای روشن تا سوخته در این دیده می شود. در جلوی درب شیشه ای حمام یک فرش دایره ای شکل به رنگ سفید نیز وجود دارد. در سمت راست قفسه چوبی یک درب چوبی سفید رنگ وجود دارد که بنظر می رسد درب ورودی باشد.

تنوع بالا

بازار فریم های وارداتی گزینه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از بین انواع مختلفی از فریم ها، که در اندازه، شکل و قابلیت های مختلفی متفاوت هستند، انتخاب کنید. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا فریمی را که بهترین تطبیق را با نیازهای خود دارد، پیدا کنید.

نصب و حمل آسان

فریم های وارداتی معمولاً در طراحی خود به منظور نصب و حمل آسان تر مورد توجه قرار گرفته اند. آنها ممکن است دارای سیستم های قفل کننده سریع، قطعاتی با وزن سبک تر و طرح هایی باشند که نصب و حمل را ساده تر می کنند. این مزیت می تواند در پروژه هایی که نیاز به نصب سریع و آسان دارند، بسیار مهم باشد.

حمامی با درب شیشه ای اسلایدی است که دور تا دور آن یک فریم مشکی رنگ آلومینیومی وجود دارد. اسلاید های این درب شیشه ای از اندازه اای متفاوتی تشکیل شده است که سمت چپ این درب یک دستگیره مشکی رنگی نصب شده است. یک دوش مربعی شکل به رنگ مشکی با یک‌ میله مربعی شکل به سقف متصل شده است. در داخل حمام یک قفسه شیشه ای وجود دارد که شامپو و لوازم حمام بر روی آن قرار دارد. در سمت راست این حموم یک تابلو نقاشی با ابعاد مستطیل به دیوار متصل شده که یک گیاه گلدانی روی این تابلو کشیده شده است. این گلدان سفید رنگ است و گل های نیز به رنگ زرد می باشند. در سمت راست این حمام نیز یک وان سرامیکی سفید رنگ وجود دارد که یک حوله ی زرد رنگ بر روی آن آویزان شده است که یک صندلی چوبی جلوی این وان قرار گرفته است و در کنار این وان نیز یک گیاه گلدانی به رنگ سبز وجود دارد. دیواره های داخل حمام نیز با کاشی های سرامیکی سفید به شکل ۶ ضلعی طراحی شده اند. در سمت چپ حمام نیز دو عدد کشو سفید رنگ با دستگیره هایی به رنگ مشکی برای قرار دادن وسایل قرار گرفته است.
حمامی با درب شیشه ای لولایی با فریم های آلومینیومی مشکی می باشد که سقف آن نیز پوشیده است و در داخل حمام شیرآلاتی فلزی به رنگ طلایی و مشکی می باشد که اهرم و دوش نیز طلایی است و بقایای شیرآلات نیز مشکی است. دیواره های داخل حمام با کاشی های سرامیکی با طرح خطوط انتزاعی پوشانده شده اند. در سمت چپ این حمام، یک تابلویه گرد به رنگ سفید از جنس و طرح کاشی های داخل حمام وجود دارد که بالای آن و در هر دو سمت آن دو عدد لامپ روشنایی وجود دارد و در پایین این تابلو جایگاهی برای قرار دادن وسایل حمام گذاشته شده است که مقداری وسایل بهداشتی روی آن قرار گرفته است. کمی پایینتر یک روشویی با رنگ سفید با شیری فلزی به رنگ طلایی وجود دارد. کف حمام نیز توسط پارکت چوبی پوشانده شده است و در سمت چپ نیز یک فرش کوچک سفید روی پارکت پهن شده است که به شکل دایره است. در سمت راست حمام نیز جایگاهی است که روی آن گیاه گلدانی قرار گرفته است.

قابلیت تنظیم

فریم های وارداتی معمولاً قابلیت تنظیم بیشتری نسبت به فریم های تولید داخل دارند. این به معنی این است که می توانید ارتفاع، عرض و عمق فریم ها را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید.

با توجه به تفاوت فریم های وارداتی و ایرانی خرید کدام یک از آن ها بهتر است؟

با توجه به تفاوت‌ های فریم‌ های وارداتی و ایرانی، نمی‌توان به طور قطعی ادعا کرد کدام بهتر است. هر فریمی قابلیت‌ ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد و توصیه دقیق‌ تر نیز به نیاز ها و نوع پروژه‌ ی شما بستگی دارد. در صورتی که به دنبال فریمی با قابلیت‌ های مقیاس‌پذیری بالا، قابلیت انطباق با سیستم‌های پیچیده، آموزش و پشتیبانی قوی، و برنامه‌نویسی سریع و موثر هستید، فریم‌ های وارداتی نیز گزینه‌ ی مناسبی هستند.

در صورتی که به دنبال فریم‌ هایی با تمرکز بر نیازها و پتانسیل‌ های بازار ایران هستید، استفاده از فریم‌ ایرانی توصیه ی ما به شماست. بنابراین توصیه نهایی بستگی به نیازها و خاص بودن پروژه دارد.