تفاوت یراق های وارداتی و ایرانی

تفاوت‌ یراق های وارداتی و ایرانی عمدتا در کیفیت و قیمت آن ها قرار دارد. یکی دیگر از تفاوت‌ های اساسی در قابلیت عملکرد آن هاست. یراق آلات وارداتی اغلب با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و استاندارد های بین‌ المللی تولید می‌شوند. بنابراین از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین یراق آلات وارداتی می‌توانند قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های بیشتری نسبت به یراق آلات ایرانی داشته باشند.

حمامی با دوش داخلی و درب شیشه ای دیده می شود. رنگ های غالب سفید و خاکستری هستند که ظاهری تمیز و مدرن به فضا می بخشد. دوش مجهز به وسایل لوله کشی از جمله شیر برای کنترل جریان آب است. لوازم جانبی حمام مانند ظرف صابون یا جا حوله ای نیز روی دیوار کنار دوش دیده می شود. در پس زمینه، یک سینک با یک آینه در بالای آن وجود دارد. دیوارها در سایه های سفید و خاکستری کاشی کاری شده اند که به اتاق بافت می بخشد. تمرکز اصلی درب شیشه ای حمام است و به نظر می رسد که از شیشه شفاف ساخته شده است و به ما امکان می دهد داخل آن را ببینیم. بر روی این درب شیشه ای یک دستگیره ی فلزی نقره ای رنگ به طور عمودی نصب شده است.

تفاوت یراق های وارداتی و ایرانی از لحاظ جنس

یراق آلات ایرانی معمولاً از آلیاژ آلومینیوم یا آهن ساخته می شوند. این یراق آلات به دلیل استفاده از موادی با کیفیت پایین تر، قیمتی ارزان‌ تر نسبت به یراق های وارداتی دارند.

اما یراق آلات وارداتی از جنس فولاد سنگین تری ساخته می شوند و از کیفیت بالاتری برخوردارند. همچنین یراق آلات وارداتی دارای انواع کد کلید متنوع تری هستند، در حالی که یراق آلات ایرانی تنها چندین کد کلید را پشتیبانی می کنند.

مزایا استفاده از یراق آلات ایرانی

حمایت از صنعت داخلی

با خرید یراق آلات ایرانی، شما به توسعه و رشد صنعت داخلی کمک می کنید و از رشد اقتصادی کشورتان نیز حمایت می کنید.

یک فضای داخلی مدرن با درب شیشه ای به همراه یک دستگیره عمودی دیده می شود که در سمت چپ آن یک کاناپه مشکی قرار گرفته و پایه های آن فلزی و نقره ای است. اتاق به خوبی روشن است و نور طبیعی از پنجره بزرگ سمت راست تصویر به داخل می‌رسد. دیوارها در سایه های سفید و خاکستری رنگ آمیزی شده اند که به اتاق حسی براق و امروزی می دهد. در مرکز اتاق یک درب شیشه ای با دستگیره آلومینیومی وجود دارد که به زیبایی کلی می افزاید. قسمت نشیمن از یک کاناپه سیاه رنگ راحت که با یک بالش همسان تزئین شده است، تشکیل شده است. در سمت راست این کاناپه یک میز چوبی کلاسیک با شش کشو قرار گرفته است و دستگیره های آن نیز طلایی می باشد که بر روی آن یک چراغ خواب قرار گرفته است.
یک حمام با دیوارهای کاشی کاری شده سفید و مربعی شکل و کف نیر با کاشی هایی به رنگ مشکی دیده می شود. یک درب شیشه ای برای باز و بسته کردن وجود دارد که بر روی این درب شیشه ای، یک دستگیره فلزی قرار گرفته است. خود دوش دارای میله های فلزی برای پشتیبانی است و توسط کاشی های سفید احاطه شده است.

قیمت مناسب

محصولات داخلی ممکن است به دلیل عدم نیاز به هزینه حمل و نقل بین المللی و هزینه های گمرکی، قیمت مناسب تری نسبت به محصولات وارداتی داشته باشند.

ایجاد اشتغال

با خرید یراق آلات ایرانی، شما کمک به ایجاد اشتغال در کشورتان می کنید و به بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کمک می کنید.

حمامی با عناصر طراحی مدرن دیده می شود که دارای یک درب شیشه‌ای است که اجازه می‌دهد نور طبیعی به فضا سرازیر شود. علاوه بر آن یک دستگیره فلزی نیز به این درب متصل است. رنگ های غالب خاکستری و سفید یک زیبایی شناسی تمیز و براق ایجاد می کنند. اتاق به خوبی روشن است، با وسایل لوله کشی دیواری که به حس معاصر می افزاید. یک آینه بزرگ بالای سینک آویزان است که بقیه اتاق را منعکس می کند و آن را حتی دل باز تر نشان می دهد. لوازم حمام با دقت انتخاب شده اند تا مکمل یکدیگر باشند، با سینک و شیر آب که در جلوی پشتی کاشی قرار گرفته اند. یک وان حمام در مقابل یک دیوار قرار گرفته و با حوض عمیق و طراحی براق خود آرامش را به شما القا می کند. کف نیز در سایه های خاکستری کاشی کاری شده است که تمام جنبه های این طراحی منسجم را به هم گره می زند. علاوه بر عناصر کاربردی مانند وسایل لوله کشی و آینه ها، نکات تزئینی نیز در سراسر این حمام دیده می شود. یک گیاه گلدانی مقداری سبزی به فضا می‌افزاید و در عین حال خطوط یا زوایای خشن را نرم می‌کند. علی رغم اینکه این حمام در داخل خانه است، به لطف چیدمان متفکرانه و استفاده از منابع نور طبیعی، روشن و مطبوع به نظر می رسد.
دستگیره نقره ای است که روی یک درب شیشه ای در یک محیط داخلی نصب شده است. به نظر می رسد که این صحنه در حمام است. خود دسته از فلز ساخته شده و طراحی شیک و مدرنی دارد. در مقابل دیوار سفید پشت آن خودنمایی می کند. اتاق روشن است و نور طبیعی از پنجره ای در سمت چپ قاب به نظر می رسد. هیچ جسم یا فردی دیگری در عکس قابل مشاهده نیست و امکان تمرکز کامل روی دستگیره در و محیط اطراف آن را فراهم می کند.

اطمینان از کیفیت

با خرید از تولیدکنندگان معتبر و قابل اعتماد، می توانید از کیفیت بالا و استاندارد های ایمنی یراق آلات ایرانی اطمینان حاصل کنید.

حفاظت از محیط زیست

با خرید محصولات داخلی، شما به کاهش میزان آلودگی محیط زیست و کاهش نیاز به حمل و نقل بین المللی کمک می کنید.

حمامی با درب شیشه ای است که یک دستگیره فلزی به رنگ نقره ای روی این درب نصب شده است. در داخل حمام نیز یک شیر آلات دوش فلزی قرار دارد. طراحی داخلی حمام با دیوارهای کاشی‌کاری شده سفید رنگ و وسایل لوله‌کشی تشکیل شده است. با نگاهی دقیق تر، دسته ای روی دوش نشان داده می شود که نشان می دهد به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. سر دوش نیز قابل مشاهده است و زمینه بیشتری را برای عملکرد این فضا فراهم می کند.

با توجه به تفاوت یراق های وارداتی و ایرانی، خرید کدام یک از آن ها به صرفه تر است؟

با توجه به مزایای استفاده از یراق های وارداتی، خرید این محصولات می‌ تواند به صرفه تر باشد. یکی از مزایای استفاده از یراق های وارداتی، دسترسی به تکنولوژی پیشرفته و کیفیت بالای محصولات می باشد. همچنین، یراق های وارداتی معمولاً از مواد با کیفیت و استحکام بالا ساخته می‌شوند که می‌توانند ماندگاری و عمر مفید بیشتری داشته باشند. این یراق ها معمولاً دارای طراحی و استایل مدرنی هستند که می‌توانند به زیبایی و استحکام ساختمان کمک کنند.

بنابراین استفاده از یراق های وارداتی می‌تواند به شما امکان تنوع و گسترش بازار را بدهد، زیرا محصولات وارداتی معمولاً بازار بزرگتری دارند و امکان صادرات به کشورهای دیگر را نیز فراهم می کند.

مزایا استفاده از یراق آلات وارداتی

دستگیره درب شیشه ای است که توسط دست فردی گرفته شده است. دست فرد در حالی است که دستگیره نقره‌ای در را محکم گرفته و بنظر می رسد می‌ خواهد درب را باز کند یا ببندد. این فرد یک ساعت در دست دارد و با دست راست با ناخن های کمی بلنو مشاهده می شود. این دستگیره سر و ته گرد دارد و از جنس فلز نیست هست که بر روی درب شیشه ای نصب شده.