برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : شرکت کامادر با بیش از 20 سال سابقه در تولید انواع شیشه ( سکوریت ، لمینت ، لاکوبل ، جان پناه ، شیشه بالکنی ، شیشه اسمارت ، نرده شیشه ای ، پارتیشن های اداری و …) به فعالیت پرداخته است . در مجموعه ما همیشه کیفیت از اهمیت بیشتری نسبت به کمیت برخوردار بوده است ؛ شما می توانید برای خرید شیشه سکوریت به کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و از مهندسین  کار بلد و همچنین متخصص ما به طور رایگان مشاوره بگیرید ، چرا که در شرکت کامادر رضایت مشتریان از هر آیتم دیگری ارزش بیشتری دارد . ما در ادامه ی مقاله به مطلاب زیر به طور کامل و جامع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید . 

1 . شیشه چیست و مراحل ساخت آن به چه گونه است ؟ 

2 . شیشه سکوریت چیست ؟ مزیت های آن : 

3 . مراحل تبدیل شیشه خام به سکوریت به چه شکل است ؟ 

4 . نصب شیشه سکوریت چگونه است ؟ 

5 . جمع بندی و سخن پایانی 

شیشه چیست و مراحل ساخت آن به چه گونه است ؟

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : وقتی برای اولین بار اسم شیشه به گوشمان می خورد در تفکراتمان ماده ی شکستنی  تلقی می شود اما قسمت جالب ماجرا این است که امروزه کاوشگران و مهندسان با عملیات متفاوتی شیشه را مقاوم تر و به منظوری نشکن درآورده اند همچون شیشه سکوریت و لمینت امروزه به دلیل پیشرفت تکنلوژی در ساخت و تولید شیشه ، این محصول در مکان های متفاوتی به کار می رود ، به عنوان مثال ( نما ها ، درب و پنجره ، صنعت خودرو سازی ، میز ، انواع حفاظ و.. ) مراحل ساخت شیشه عبارت است از : شیشه از عناصر مختلفی تشکیل شده است اما مهم ترین آن ها عبارت است از ماسه , کربنات سدیم و سیلیس

  1. ماسه ای که برای شیشه استفاده میشود به صورت تقریبی باید کورتاز خالص باشد و کربنات سدیم نقش کمک ذوب را در ساخت (تولید) شیشه دارد .
  2. کلرات سدیم و سولفات سدیم باعث از بین رفتن حباب های داخل شیشه میشود.
  3. استفاده از نیترات باعث میشود رنگ سبزی که در بعضی شیشه ها دیده میشود را از بین ببرد.
  4. درمراحل ساخت شیشه در مرحله ذوب میتوان به دو نوع اشاره کرد( کوره مخزنی و کوره ی بوته ای)

در کوره های مخزنی مواد از یک سمت به مخزن بزرگی که از جنس بلوک نسوز است وارد میشود و همچنین در کوره بوته ای که توان دو تن خمیر شیشه را دارد این کوره ها بیشتر با گاز و گاهی با برق گرم میشوند و توانایی تحمل دمای 1200 درجه سلسیوس را دارد.

  1. البته در کوره ها از لوله های خنک کننده آب استفاده میشود جهت جلوگیری از پوسیدگی

شیشه سکوریت چیست ؟ مزیت های آن :

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : سکوریت شیشه ای به مراتب مقاوم تر از شیشه های معمولی است چرا که در تبدیل شیشه خام به سکوریت ، عملیاتی بر روی آن صورت می گیرد که باعث می شود سکوریت 7 برابر مقاوم تر از حالت اولیه شود . این محصول در مکان های مختلفی همچون نما ها ، درب و پنجره ، صنعت خودرو سازی ، میز ، انواع حفاظ و… قابل استفاده است. این محصول مزیت های زیادی دارا است که مهم ترین آن ها مقاوم ( نشکن ) بودن آن است . و حتی در صورت شکسته شدن به قطعه های بسیار ریزی تبدیل شده و خطرات ناشی از بریدگی و جراحت های نظیر آن را از بین می برد . به دلیل مقرون به صرفه بودن این محصول نسبت به دیگر محصول ها مانند لمینت و غیره این شیشه تبدیل به یکی از پرکاربرد ترین شیشه های حاضر در بازار شده است . مزیت های شیشه سکوریت عبارت است از:

  • نور بیشتر درب شیشه ای باعث عبور نور می شود و فضای دلپذیری را در خانه یا محل کار ایجاد می کند. • شفافیت شفافیت جزئی یا کامل بین دو فضا باعث افزایش اندازه ظاهری فضا می شود و در عین حال حریم خصوصی ساکنان را فراهم می کند. • زیبایی این شیشه با طراحی مانند چوب ، فولاد و سنگ طبیعی در فضای داخلی کلاسیک یا مدرن ترکیب می شود و زیبایی های بی انتها ایجاد می کند. • تنوع در رنگ و مدل ها
  • ایمنی مقاومت این شیشه ها 7 برابر شیشه های معمولی است. علاوه بر این ، در صورت شکستگی تصادفی ، شیشه ها به قطعات بزرگ خرد می شود.

مراحل تبدیل شیشه خام به سکوریت به چه شکل است ؟

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : در بالا توضیح دادیم که شیشه سکوریت چیست حال مراحل ساخت این محصول را مورد برسی قرار خواهیم داد . 

1 . قبل از هر فرایندی ابتدا باید شیشه خام را به ابعاد مورد نظر مشتری برش داد 

2 . شیشه را عاری از هرگونه گرد و غبار کرد 

3 . حرارت دادن شیشه در کوره تا دمای 700 درجه سانتی گراد 

4 . خارج کردن از کوره و بلافاصله سذد کردن آن این فرایند باعث می شود شیشه خام به سکوریت تبدیل شود مقاوم شدن شیشه تا دمای 300 درجه سانتی گراد و همچنین مقاومت شیشه سکوریت شده 7 برابر شیشه خام می شود البته مقاومت سکوریت از شیشه لمینت کمتر است نکته : هرگونه سوراخ ، برش و یا حتی سند بلاست اشتباه می تواند باعث شکسته شدن شیشه شود.

نصب شیشه سکوریت چگونه است ؟

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : به طور کلی برای نصب و محاسبه شیشه بهتر است شما عزیزان به کارشناسان ما تماس بگیرید چرا که شیشه سکوریت در مکان های زیادی استفاده می شود و نمی توان برای همه جا یه نسخه پیچید . ( مشاوره های ما کاملا رایگان است ) ابعاد استاندارد شیشه سکوریت عبارت است از ضخامت استاندارد این محصول 10 الی 14 میل می باشد . جام استاندارد 2.20 ضرب بر 3.20 می باشد . کوچک ترین استاندارد شیشه 10 ضرب در 10  می باشد و کوچکت تر از آن ممکن نیست و می شکند . نکته : به طور کلی وقتی ابعاد شیشه از حد مشخص بالا تر می رود شیشه جام محسوب می شود.

جمع بندی و سخن پایانی :

خرید شیشه سکوریت به همراه نصب : وقتی برای اولین بار اسم شیشه به گوشمان می خورد در تفکراتمان ماده ی شکستنی  تلقی می شود اما قسمت جالب ماجرا این است که امروزه کاوشگران و مهندسان با عملیات متفاوتی شیشه را مقاوم تر و به منظوری نشکن درآورده اند همچون شیشه سکوریت و لمینت سکوریت شیشه ای به مراتب مقاوم تر از شیشه های معمولی است چرا که در تبدیل شیشه خام به سکوریت ، عملیاتی بر روی آن صورت می گیرد که باعث می شود سکوریت 7 برابر مقاوم تر از حالت اولیه شود . این محصول در مکان های مختلفی همچون نما ها ، درب و پنجره ، صنعت خودرو سازی ، میز ، انواع حفاظ و… قابل استفاده است. به دلیل مقرون به صرفه بودن این محصول نسبت به دیگر محصول ها مانند لمینت و غیره این شیشه تبدیل به یکی از پرکاربرد ترین شیشه های حاضر در بازار شده است . به طور کلی برای نصب و محاسبه شیشه بهتر است شما عزیزان به کارشناسان ما تماس بگیرید چرا که شیشه سکوریت در مکان های زیادی استفاده می شود و نمی توان برای همه جا یه نسخه پیچید ؛ ( مشاوره های ما کاملا رایگان است ).

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]