درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای است که به صورت افقی باز و بسته می شود. منظور از تلسکوپی بودن آن صرفا بدین معناست که نحوه باز و بسته شدن آن به صورت افقی می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از رایج ترین مدل هایی است که در اغلب مکان ها، مورد استفاده قرار گرفته و مشاهده می شود. این درب ها معمولا برای فروشگاه ها یا مراکز تجاری و اداری که دارای رفت و آمد بسیار زیادی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه ای از درب های شیشه ای اتوماتیک مدرن را در ورودی یک ساختمان نشان می دهد. درب های شیشه ای اتوماتیک کامادر، از پانل های شیشه ای ساخته شده اند که امکان دید داخلی و خارجی را فراهم می کنند. در بالای درب ها، یک علامت دایره ای وجود دارد که احتمالاً نشانگر یا نام مؤسسه را نشان می دهد. کف جلوی درب ها کاشی کاری شده است که نمایانگر فضای شهری است. در داخل، می توان نگاهی اجمالی به یک فضای داخلی با افرادی که در حال راه رفتن هستند، مشاهده کرد که نشان می دهد این یک ساختمان عمومی یا تجاری است که بازدیدکنندگان یا مشتریان در آن رفت و آمد می کنند. انعکاس روی شیشه نشان می دهد که ممکن است در یک منطقه با نور خوب یا در فضای باز در طول روز قرار داشته باشد.

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به چه صورت است؟

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به گونه ای طراحی شده که همچون درب های شیشه ای کشویی، باز و بسته می شود. درب اتوماتیک تلسکوپی، معمولا از چهار لنگه یا پانل شیشه ای متحرک تشکیل می شود. تا به راحتی و با سرعت بالاتری عمل باز و بسته شدن درب انجام شود. توسط سنسور های حرکتی که در جلو و پشت درب های اتوماتیک نصب می شود، در صورت نزدیک شدن افراد به درب، به طور خودکار پانل های شیشه ای به صورت افقی باز می شوند. همچنین پس از رد شدن کاربران و در صورتی که سنسور ها فردی را مشاهده نکنند، درب نیز به همان صورت، بسته می شود.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی به گونه ای طراحی و تنظیم می شود که برای محیط های پر تردد و پر رفت و آمد، بهترین گزینه است. همچنین یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، این است که می توان از این مدل درب اتوماتیک، به عنوان ابزاری برای سیستم حضور و غیاب بهره برد. به این ترتیب که پس از اتصال به سیستم، به کمک تشخیص چهره یا اثر انگشت باز و بسته می شود. در ضمن می توان با وارد کردن کارت بانکی، در انواع دستگاه های کارتخوان، فرمان باز شدن به درب شیشه ای را صادر کرد. بنابراین درب اتوماتیک تلسکوپی برای استفاده بانک ها نیز مفید می باشد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از نظر نحوه باز و بسته شدن و تعداد لت ها شامل چهار نوع یک طرفه، دو طرفه، دو لت و چهار لت می باشند‌‌ :

یک فضای داخلی مدرن را نشان می دهد، احتمالاً یک ساختمان اداری یا عمومی باشد. در سمت چپ، یک درب اتوماتیک شیشه ای کامادر وجود دارد که به اتاق دیگری با صندلی‌ ها و میز کوچکی که از شیشه قابل مشاهده است منتهی می‌ شود. در بالای درب، یک تابلوی سبز روشن خروجی با یک شکل در حال اجرا و یک فلش به سمت چپ اشاره دارد. سقف دارای نورپردازی فرورفته است و کتاب ها یا پوشه هایی در قفسه ای در پس زمینه سمت راست وجود دارد. پیش زمینه بخشی از میز یا پیشخوان با سطحی رنگ روشن را نشان می دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یک طرفه

منظور از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یک طرفه این است که تمامی پانل های شیشه ای درب به یک سمت به صورت افقی حرکت می کنند. یعنی یا تمامی پانل ها به سمت چپ یا تمامی پانل ها به سمت راست حرکت می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو طرفه

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو طرفه، همانطور که از نامش پیداست، نحوه باز و بسته شدن آن به گونه ای است که پانل های شیشه ای در خلاف جهت حرکت یکدیگر، حرکت می کنند. به طور مثال اگر چهار پانل شیشه ای داشته باشیم، که دو پانل ثابت باشند و دو پانل متحرک، یک پانل متحرک به صورت افقی در جهت راست و یک پانل متحرک به صورت اففی در جهت چپ حرکت کرده و روی پانل های ثابت قرار می گیرند.

یک فضای اداری مدرن را نشان می دهد که از درب های شیشه ای دیده می شود. درب هی شیشه ای اتوماتیک کامادر تا حدی مات شده اند، با بخش های شفاف که امکان دید داخل را فراهم می کند. در داخل دفتر، میزهای متعددی وجود دارد که در ردیف‌ هایی چیده شده‌ اند که هر کدام مجهز به مانیتور کامپیوتر هستند. فضا با نورپردازی بالای سر به خوبی روشن است و مسیری وجود دارد که به سمت دفتر منتهی می شود. طراحی کلی تمیز و سازماندهی شده به نظر می رسد که منعکس کننده یک محیط کاری معاصر است.
مجموعه ای از درب های شیشه ای اتوماتیک دو لت را در ورودی ساختمان نشان می دهد. درب های اتوماتیک کامادر، دارای قاب و دستگیره فلزی هستند که انعکاس آن بر روی سطح شیشه قابل مشاهده است. بالای درب ها، یک لنگه سنگی وجود دارد و دیوار بیرونی ساختمان به نظر می رسد که از سنگ یا بتون ساخته شده باشد. یک فرش مشکی در جلوی درب ها قرار داده شده است. انعکاس روی شیشه یک محیط بیرونی با درختان و آسمان را نشان می دهد که نشان می دهد عکس در طول روز گرفته شده است.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با دو لت متحرک

درب های اتوماتیک تلسکوپی با دو لت متحرک، دارای دو لت متحرک می باشند. که هر دو لت به یک سمت مشخص حرکت می کنند و در خلاف جهت یکدیگر هستند. به طور کلی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در طراحی، انعطاف پذیر هستند و در مدل های متفاوتی ارائه می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با چهار لت متحرک

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای چهار لنگه یا لت متحرک می باشد که همگی با سرعتی هماهنگ و مشخص به یک سمت مشخص که معمولا لت ثابت یا دیوار است حرکت می کنند.

مجموعه ای از درب های شیشه ای اتوماتیک بسته را نشان می دهد که با قاب فلزی مشکی، با دستگیره هایی در وسط قرار دارند. آن سوی درب های اتوملتیگ کامادر، پلکانی با نرده قرمز به سمت راست و دیواری سفید با خطوط افقی در سمت چپ وجود دارد. کف داخل به رنگ روشن به نظر می رسد و درب های شیشه ای یک محیط روشن را منعکس می کنند.

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

شیشه ای که در درب های اتوماتیک تلسکوپی مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه سکوریت است که ضخامت آن حدودا بین 10 تا 20 میلی متر می باشد.

فریم هایی که برای درب های اتوماتیک تلسکوپی استفاده می شود، از جنس آلومینیوم می باشد. بنابراین در برابر خوردگی مقاوم هستند و دچار زنگ زدگی نمی شوند. علاوه بر این، فریم ها دارای رنگ یندی بسیاری هستند که رنگ نقره ای آت محبوب و رایج است.

سیستم و تجهیزاتی که برای این نوع درب ها تنظیم می شود، عبارت اند از : وضعیت دائم باز، دائم بسته، نیمه باز، ورود ممنوع و خروج ممنون می باشد که هر کدام برای شرایطی خاص تنظیم می شود. به طور مثال وضعیت دائم بسته برای زمانی تنظیم می شود که تا مدت زمان معینی، امکان تردد وجود نداشته باشد.

همچنین درب های اتوماتیک تلسکوپی قابلیت تولید شدن به صورت های مات، سندبلاست یا طرح دار را دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مطابق با سیستم اتوماسیون اداری

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از امکاناتی برخوردار هستند که با سیستم اتوماسیون اداری مطابقت دارد. در واقعی به سیستمی مجهز هستند که امکان تهیه گزارشی از ورود و خروج پرسنل را فراهم می کند. این سیستم در درب های اتوماتیک تلسکوپی طوری تنظیم می شود کا با اثر انگشت، کارت و یا تشخیص چهره افراد مورد نظر باز می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مطابق با سیستم اتوماسیون اداری

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از امکاناتی برخوردار هستند که با سیستم اتوماسیون اداری مطابقت دارد. در واقعی به سیستمی مجهز هستند که امکان تهیه گزارشی از ورود و خروج پرسنل را فراهم می کند. این سیستم در درب های اتوماتیک تلسکوپی طوری تنظیم می شود کا با اثر انگشت، کارت و یا تشخیص چهره افراد مورد نظر باز می شود.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.