درب شیشه ای حمام مستر می تواند زیبایی و جلوه خاصی را به خانه بدهد. این مزیت بیشتر برای جداسازی قسمت حمام از سایر سرویس بهداشتی انتخاب می شود، با این راهکار به راحتی می توان قسمت دوش را جدا کرد و از خیس شدن لوازم و مابقی محیط سرویس بهداشتی جلوگیری کرد. درب های شیشه ای را می توان از شیشه های شفاف و مات سفارش داد، این موضوع کاملا سلیقه ای است. خیلی از افراد نگرانی از بابت شکستن این شیشه ها دارند، باید گفت این درب های شیشه ای معمولا از جنس لمینت و یا شیشه سکوریت نشکن ساخته می شوند، در نتیجه در مقابل ضربه و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند.

درب شیشه ای حمام

وقتی صحبت از طراحی حمام های مسکونی به میان می آید، اغلب افراد به دنبال ایجاد شیشه هایی با قابلیت حریم خصوصی هستند. درب شیشه ای حمام مستر برای کاربردی ‌تر و خصوصی ‌تر کردن حمام های پررفت و آمد ایده‌آل است، اما شیشه شفاف برای کابین دوش حمام اصلی ترجیح داده می شود و شیشه مات برای حمام مهمان یا دستشویی مشترک بیشتر مورد پسند است.

شیشه مات چیست؟

در این نوع شیشه اسید روی شیشه اعمال می شود تا سطح آن را حکاکی کند و ظاهری یخ زده به آن بدهد. این شیشه مات حریم خصوصی بیشتری نسبت به سایر گزینه های درب شیشه ای مانند شیشه های طرح دار یا رنگی ارائه می دهد، بنابراین اغلب به عنوان شیشه حریم خصوصی شناخته می شود. علاوه بر این، این شیشه مات دارای ظاهری کلاسیک است که می تواند با بسیاری از انواع دکوراسیون هماهنگ باشد. اگر صاحب خانه هستید، از درهای شیشه ای مات قدیمی که در گذشته به یاد داریم نترسید. امروز می ‌توانید شیشه‌ های ماتی را برای حمام و دکوراسیون خود انتخاب کنید تا دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند. خواه حمام مورد نظر مدرن یا سنتی باشد، یک درب حمام شیشه ای مات می تواند به طور هماهنگ و ظریف، زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان کند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مزایای درب شیشه ای مات چیست؟

با دوش محصور در شیشه مات، یک کودک می تواند دندان های خود را مسواک بزند در حالی که دیگری دوش می گیرد یا یکی می تواند موهای خود را شانه کند در حالی که برادرش دوش می گیرد، بنابراین فضا را برای خواهر و برادرهایی که همزمان برای مدرسه آماده شوند، کاربردی تر می کند. همچنین می توان از شیشه مات برای افزودن حریم خصوصی به قسمت توالت استفاده کرد، این گزینه عالی است، اگر خانه شما در تعداد حمام محدود است. به عنوان مثال، در یک خانه کوچکتر یک حمام وجود دارد، در نتیجه می توان یک نیمه دیوار ساخته شده از شیشه مات برای جداسازی بخشی از حمام به منظور حفظ حریم خصوصی بیشتر نصب شود. این راهکار نه تنها به شخصی که از توالت استفاده می‌ کند، حریم خصوصی می‌ دهد، بلکه حتی حمام را با مدهای طراحی داخلی امروزی همگام می‌کند که مانع از دید می‌ شود.

مزایا و معایب درب های دوش شیشه ای

هنگام مطالعه جدید ترین طرح‌ های شیشه های حمام، شکی نیست که محفظه‌ های شیشه ‌ای دوش و وان، اوج ظرافت و زیبایی‌ شناسی معاصر هستند. بسیاری از صاحبان خانه به دلیل دوام، کارایی و زیبایی با کابین های دوش شیشه ای، حمام های خود را به روز می کنند.

مزایای کابین دوش شیشه ای

ظاهر تمیز و مدرن: با داشتن منظره ای بدون مانع ، یک کابین دوش شیشه ای می تواند باعث شود حمام های کوچک جادارتر، بازتر و کمتر به هم ریخته شوند. تنوع طراحی: محفظه دوش شیشه ای به راحتی برای مطابقت با سبک شخصی شما طراحی می شود، از بین اندازه های مختلف، رنگ شیشه، گزینه های مات و پوشش های مختلف می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. برای حمام هایی با فضای کم یا اشکال و زوایای غیرمعمول، محفظه های شیشه ای را می توان به راحتی سفارشی کرد تا در عین حفاظت لازم، یک ناحیه منحصر به فرد در خانه شما شود. مقاومت طبیعی: شیشه به طور طبیعی در برابر چندین ماده آسیب رسان موجود در حمام ها از جمله آهک، کپک و کف صابون مقاوم است. برای حفاظت و دوام بیشتر، درب های شیشه ای را می توان با پوشش های ویژه برای دفع آب و مقاومت در برابر رشد باکتری ها تولید کرد. نگهداری آسان: با یک محفظه شیشه ای، برای حفظ ظاهر بکر آن، هرگز نباید نگران نگهداری مداوم باشید. به سادگی سطوح خود را با شیشه پاک کن پاک کنید. ارزش افزوده: به دلیل دوام، تطبیق پذیری طراحی و مقاومت، کابین دوش شیشه ای یک ویژگی جذاب برای خریداران بالقوه است و می تواند ارزش کلی را به خانه شما بیافزاید. درب ‌های دوش شیشه ‌ای، بدون شک یک راه‌ حل طراحی برای داشتن حمامی لوکس و در عین حال صرفه‌ جویی در فضا هستند. اما برای صاحبان خانه ‌هایی که به گزینه ‌های کم ‌هزینه ‌تر و حریم خصوصی بهینه توجه دارند، ویژگی مناسبی نیستند.

آیا می توان از شیشه مات در پنجره های حمام استفاده کرد؟

کاملا! سفارش یک واحد جایگزین مات برای پنجره حمام به شما این امکان را می دهد که از مزایای نور طبیعی بدون نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی لذت ببرید. لازم به ذکر است که معمولا برای رسیدن به این هدف نیازی به تعویض کل پنجره ندارید.

آیا راه های دیگری برای استفاده از شیشه مات در حمام وجود دارد؟

قفسه‌های شیشه ‌ای مات را می‌ توان به حمام اضافه کرد تا ظاهر را کامل ‌تر کرده و آن را منظم ‌تر و از نظر بصری جذاب ‌تر کند. این قفسه با سایر ویژگی های شیشه ای حمام مرتبط است و به شما این امکان را می دهد که راحت تر حمام را مرتب نگه دارید. قفسه بندی باز راه حل مناسبی برای نگهداری وسایل حمام پرکاربرد مانند حوله حمام و حتی دستمال توالت است! اگر شما هم تنها یک حمام در منزل دارید و یا به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر در یک حمام پر رفت و آمد هستید، همین حالا با شرکت کامادر تماس بگیرید تا در کمترین زمان، یک حمام شیک و مدرن داشته باشید.