درب پارکینگ شیشه ای

درب پارکینگ شیشه ای بیشتر یا تماما از شیشه ساخته شده است. درهای پارکینگ شیشه ای در معماری مدرن محبوب هستند. آنها اغلب در املاک تجاری مورد استفاده قرار می گیرند تا ظاهر فضای بازتر و دلپذیرتری را ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند در گاراژهای خانگی استفاده شوند، اگرچه این مورد کمی نادر است.

مزایای درب شیشه ای پارکینگ

درب های گاراژی شیشه ای مزایای زیادی نسبت به درب های چوبی یا فلزی سنتی دارند.

ظاهری شیک

درب های پارکینگ شیشه ای می توانند ظاهری براق و شیک به هر ملکی ارائه دهند.

صرفه جویی در انرژی

آنها اجازه می دهند نور طبیعی بیشتری وارد فضا شود که می تواند در هزینه های انرژی صرفه جویی کند.

نگهداری آسان

تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است.

اگر قصد دارید یک درب پارکینگ شیشه ای برای خانه خود در نظر بگیرید، چند نکته را در نظر داشته باشید:

شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک درب تمام شیشه ای می خواهید یا بخشی از آن شیشه ای و بخشی از آن از مواد دیگری مانند چوب یا فلز ساخته شود.

شما باید آب و هوای محل زندگی خود را در نظر بگیرید. اگر در زمستان سرد می شود، یک در عایق انتخاب کنید تا به گرم نگه داشتن فضا کمک کند.

شما باید یک نصاب معتبر با تجربه در نصب درب های شیشه ای پارکینگ پیدا کنید. شرکت کامادر با سال ها تجربه در این زمینه می تواند به شما در انتخاب انواع درب شیشه ای پارکینگ کمک کند.

شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت جک پارکینگ به همراه مشخصات به این لینک بروید.

انواع درب پارکینگ شیشه ای

درب‌های شیشه‌ای پارکینگ در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند که آن‌ها را به یکی از متنوع ‌ترین انواع موجود در بازار امروز تبدیل می‌کند. برخی از درب های پارکینگ شیشه ای شامل تک پنل، شیشه عایق، لایت بلوک، شیشه مات، دوتایی،سه تایی و طرح های سفارشی هستند.

تصویر-درب-پارکینگ-شیشه-ای-5222

درب گاراژ شیشه ای تک پانل درب پارکینگ شیشه ای

درب پارکینگ شیشه ای تک پنل یکی از پرطرفدارترین انواع در بازار می باشد. این درها معمولاً از شیشه سکوریت ساخته می شوند که ضخیم تر و بادوام تر از شیشه های سنتی است. درب های گاراژ شیشه ای تک پانل نیز به دلیل زیبایی براقیت و سبک مدرن خود شناخته شده اند.

درهای گاراژ شیشه ای عایق

درب پارکینگ شیشه ای عایق دار دارای دو یا چند صفحه شیشه ای هستند که توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. این نوع درب در مناطقی که هوای زمستانی سخت یا گرمای بیش از حد را تجربه می کنند، پیشنهاد می شود ، زیرا به خنک نگه داشتن پارکینگ در تابستان و گرم نگه داشتن گاراژ در زمستان کمک می کند.

درب های پارکینگ شیشه ای لایت بلوک

درب پارکینگ شیشه ای لایت بلوک از چندین ورق شیشه ‌ای مات تشکیل شده اند که، در یک قاب با حفره‌های هوا بین هر ورق هستند. این نوع درب بدون به خطر انداختن سبک، حریم خصوصی را فراهم می کند و در صورت استفاده در کنار یک سیستم قفل با کیفیت بالا، می تواند حداکثر امنیت را فراهم کند.

درب های پارکینگ شیشه ای مات

درب‌های پارکینگ شیشه‌ ای مات شبیه درب‌های شیشه‌ ای لایت بلوک هستند، اما به جای شیشه مات، دارای ورق‌هایی از شیشه مات شده هستند. این نوع درب اغلب به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و ظرافت آن ترجیح داده می شود.

درب پارکینگ شیشه ای  دوبل / سه تایی

درب پارکینگ شیشه ای دو تایی/سه تایی طوری طراحی شده اند که هنگام باز شدن روی خود جمع شوند و به شما این امکان را می دهند که ماشین خود را در داخل پارکینگ پارک کنید و در عین حال از فضای باز لذت ببرید. این نوع درب ها اغلب دارای پانل هایی است که در امتداد یکدیگر می لغزند یا لولاهایی دارند که به آنها اجازه می دهد در صورت نیاز به سمت بیرون یا داخل چرخش کنند.

درب های پارکینگ شیشه ای سفارشی

درب پارکینگ شیشه ای سفارشی در سبک‌ها و طرح‌های مختلف موجود می‌باشند که آنها را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که محصولی منحصر به فرد می‌خواهند. چه طرح های ساده و مدرن را ترجیح دهید و چه تزئینات خاص، یک درب شیشه ای سفارشی می تواند برای خانه شما عالی باشد.

اگر به دنبال جک ریلی هستید تنها کافی است به این لینک مراجعه کنید.

کلام آخر

درب شیشه ای پارکینگ در بین افرادی محبوب است که، به دنبال راهی برای بهبود ظاهر ملک خود هستند و در عین حال از مزایای قابل توجهی نیز برخوردار می شوند.

وقتی صحبت از درب شیشه ای پارکینگ به میان می آید، می توانید برای نیازهای شیشه ای خود به شرکت کامادر اعتماد کنید. شرکت ما سال‌هاست که در صنعت تولید شیشه فعالیت می‌کند و تیم متخصص ما تنها به ارائه محصولات شیشه‌ای با بالاترین کیفیت با قیمت‌های رقابتی اختصاص دارد. چه به دنبال درهای شیشه ای پارکینگ، پنجره های شیشه ای، محفظه های شیشه ای دوش یا شیشه بالکنی باشید، شرکت کامادر منبع اصلی شماست.