شیشه حمام با فریم ترک چیست؟

شیشه حمام با فریم ترک چیست؟

شیشه حمام با فریم ترک در واقع یک نوع از انواع شیشه های حمام است که با فریمی از جنس ترک ساخته شده است.

شیشه حمام با فریم ترک

شیشه های حمام با فریم های ترک می توانند در طرح‌ های مختلف مات کننده اجرا شوند. استفاده از شیشه های حمام با فریم ترک، علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط حمام شما می بخشد، به عنوان یک حفاظ برای دیواره های اطراف دوش مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین از پاشیده شدن آب به اطراف جلوگیری می کند. در صورت تمایل به خرید یا دریافت مشاوره می توانید با تیم مجرب شرکت کامادر تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت شیشه حمام با فریم ترک

قیمت شیشه های حمام با فریم ترک ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. این عوامل عبارت اند از نوع شیشه، ضخامت، اندازه و تعداد درب‌ ها. شیشه حمام های فریم دار، اکثراً از نوع شیشه سکوریت با ضخامت 6 میلی متر ساخته می شوند و اغلب با استفاده از یراق آلات روز دنیا به صورت ریلی نصب می‌شوند.

عوامل موثر بر قیمت شیشه حمام با فریم ترک

کاربرد استفاده از فریم ترک در شیشه حمام

فریم ترک در حمام شیشه ای به منظور تثبیت و استحکام بیشتر شیشه استفاده می شود. این فریم ها عمدتاً از جنس فلزی مانند آلومینیوم ساخته شده و در اطراف شیشه قرار می گیرند. فریم ترک نقش مهمی در افزایش استحکام و پایداری شیشه حمام دارد و به وسیله اتصالات و پیچ ها به دیوار متصل می شود.

این فریم ها معمولاً در کاهش لرزش و جابجایی شیشه نقش دارند. همچنین، فریم ترک می تواند به عنوان یک عنصر زیبایی و دکوراسیون در حمام شیشه ای عمل کند و ظاهری زیبا و مدرن به اتاق حمام بدهد.

مزایا استفاده از شیشه حمام با فریم ترک

استحکام و مقاومت بیشتر : استفاده از فریم ترک موجب افزایش استحکام و مقاومت حمام شیشه ای شده است. این فریم قابلیت تحمل فشار و ضربه را افزایش می‌دهد و پایداری بیشتری به حمام می‌بخشد. در نتیجه حمام شیشه‌ای با فریم ترک در برابر تغییرات دما و فشار آب مقاوم ‌ترعمل می‌کند.

تزیین داخلی : حمام شیشه‌ای با فریم ترک به زیبایی و دکوراسیون داخلی حمام شما اضافه می‌کند. فریم ترک با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در دسترس است و شما می‌توانید آن را با سبک و طرح دکوراسیون داخلی حمام خود هماهنگ کنید.

حفاظت از شیشه : فریم ترک به شیشه حمام مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و آسیب‌های روزانه می‌بخشد. این فریم قادر است ضربه‌ها و خطوط افقی و عمودی را جذب کند و از آسیب‌های ناشی از استفاده روزانه در برابر شیشه جلوگیری کند.

افزایش عمر مفید : استفاده از فریم ترک در شیشه حمام، عمر مفید آن را نیز افزایش می‌ دهد. و همچنین سبب می شود تا حمام شیشه ای به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز داشته باشد. بنابراین هزینه های تعمیر و نگهداری شیشه حمام کاهش می یابد.

نصب آسان : شیشه های حمام با فریم ترک به راحتی قابل نصب هستند. فریم ترک به عنوان یک پایه قوی برای شیشه عمل می‌کند و فرآیند نصب را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.