شیشه حمام فریم لس

شیشه حمام فریم لس نوعی از انواع شیشه های حمام است که فاقد هرگونه فریم می‌ باشد. طراحی شیشه حمامی فریم لس بسیار ساده و شفاف است که به فضا وسعت می‌ دهد. همچنین به دلیل عدم وجود فریم، از ظاهر زیبا و مدرنی برخوردار است. شیشه حمام فریم لس معمولاً از شیشه‌ هایی با ضخامت متفاوت و مقاوم ساخته می‌ شود و می‌ تواند به عنوان جداره‌ های دوش یا حمام استفاده شود.


شیشه حمام فریم لس معمولاً به صورت سفارشی برای هر فضای حمام خاص تهیه می‌شود. این نوع شیشه‌ ها به صورت شفاف یا مات (ضد نفوذ نور) و در انواع مختلف رنگ و طرح موجود هستند. به طور کلی، شیشه حمام فریم لس یک انتخاب محبوب برای ایجاد یک حمام مدرن، زیبا و باز است.

فضای داخلی یک حمام مدرن و روشن را نشان می دهد که یک دوش شیشه ای بزرگ در جلوی آن قرار دارد. دوش دارای طراحی شیک با سیستم دوش فلزی است و کاشی‌ های خاکستری روی دیوارها با کاشی برجسته که نمادی دارد، وجود دارد که احتمالاً نشان‌ دهنده کنترل سیستم دوش هوشمند یا فقط برای اهداف تزئینی است. فراتر از دوش، یک پنجره بزرگ وجود دارد که یک خط افق شهری را نشان می دهد، که نشان می دهد حمام در یک ساختمان بلند در یک منطقه شهری واقع شده است. نور طبیعی به فضا سرازیر می‌ شود و به احساس هوای اتاق کمک می‌ کند. در سمت راست، یک قسمت روشویی وجود دارد که به نظر می رسد یک میز چوبی و یک سینک ظرفشویی است. بالای سینک یک آینه بزرگ و گرد و در کنار آن وسایل مختلف حمام مانند صابون، دستگاه پخش صابون و یک گیاه در گلدان وجود دارد. یک فرش سفید کرکی روی زمین، جلوی دوش، قرار گرفته است که حسی از گرما را به اتاق می‌ افزاید. در کنار پنجره، یک منطقه استراحت با صندلی راحتی در کنار یک میز کناری کوچک وجود دارد که در بالای آن گیاه دیگری قرار دارد. ترکیبی از عناصر چوبی، گیاهان و نور طبیعی به حمام محیطی ارگانیک و آرام می بخشد.

مزایای استفاده از شیشه حمام فریم لس

ظاهر زیبا و مدرن : طراحی شیشه حمامی فریم لس به صورت ساده و شفاف است که به فضا وسعت می‌ دهد و به دلیل عدم وجود فریم، ظاهر زیبا و مدرنی دارد. این گزینه برلی افراد ساده پسند بهترین انتخاب می باشد.


نورپذیری بهتر : شیشه حمام فریم لس به نور خورشید یا نور اتاق اجازه می‌ دهد تا بهتر وارد حمام شود و فضا را روشن‌ تر کند.


آسانی در نظافت : نظافت و تمیز کاری شیشه حمامی فریم لس به دلیل عدم وجود فریم، هیچ سختی ندارد. بنابراین این امکان را فراهم می کند که زاویه‌ های پنهان شونده وجود نداشته باشد که معمولاً منبع آلودگی و کثیفی می‌ باشد.


مقاومت بالا : شیشه‌های استفاده شده در این نوع شیشه حمامی معمولاً از جنس شیشه‌های با ضخامت متفاوت و مقاوم ساخته می‌ شوند که مقاومت بالایی دارند.


افزایش ارزش منزل : نصب یک شیشه حمام فریم لس می‌ تواند به ارزش منزل شما بیفزاید و ظاهری مدرن و زیبا به حمام شما ببخشد.

آیا شیشه حمام فریم لس در برابر ترکیدگی و شکستگی مقاوم است؟

شیشه حمام بدون فریم معمولاً در برابر ترکیدگی و شکستگی مقاوم است. این نوع شیشه‌ ها از چندین لایه شیشه‌ ای تشکیل شده‌ اند که با استفاده از فناوری خاصی که به آن لمینت گفته می‌ شود، با هم ترکیب می‌ شوند. این فرآیند موجب شده که شیشه حمام فریم لس مقاومت بالایی در برابر ضربه، ترکیدگی و شکستگی داشته باشد.
همچنین شیشه حمام حمام فریم لس در صورت شکستن تکه‌ تکه و تیز نمی‌ شود. بلکه به صورت توده‌ های کوچک چسبیده به یک لایه پلیمری دیگر متصل می‌ شود که باعث می‌ شود این شیشه‌ ها برای استفاده در محیط‌ های ایمن‌ تر مانند حمام بسیار مناسب باشند.
با این حال، همیشه توصیه می‌ شود که از نصب و استفاده ایمنی از شیشه حمام فریم لس اطمینان حاصل کرده و در صورت شکستن یا ترکیدن آن، اقدامات ایمنی لازم را انجام دهید.

تصویر یک حمام و سرویس بهداشتی مدرن و بزرگ را به تصویر می کشد. طراحی مینیمالیستی با خطوط تمیز و پالت رنگ خنثی دارد. دو سینک سفید در مقابل یک آینه وجود دارد که عرض دیوار را می‌ پوشاند و امکان دید متقارن را فراهم می‌ کند که در آن سینک‌ ها و لوازم جانبی از نظر بصری دو برابر می‌ شوند. بین سینک ها، یک صفحه عمودی قهوه ای تیره وجود دارد که کمی تقارن را می شکند و کنتراست را به فضای با رنگ روشن اضافه می کند. در پیش‌زمینه مرکزی، یک ساختار سفید مستطیلی وجود دارد که به نظر می‌رسد یک ایستگاه دست‌ شوی عمومی یا یک پیشخوان است، که دارای سطحی با برخی موارد روی آن است که در این نما به وضوح قابل تشخیص نیستند. در سمت راست، دو درب شیشه حمامی شفاف، ورودی های احتمالی غرفه ها یا دوش های خصوصی، با شیشه های مات در مرکز برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد. در سمت چپ، پشت یک صفحه شیشه‌ ای دیگر، می‌ توانید لبه‌ ای را ببینید که به نظر می‌ رسد توالت یا امکانات دیگری است. کف از کاشی های بزرگ و با رنگ روشن ساخته شده است و دیوار های کناری با پوششی از سنگ مرمر یا سنگ پوشانده شده اند که حس لوکس و تمیزی اتاق را افزایش می دهد. چندین چراغ سقفی فرورفته وجود دارد که نور کافی را فراهم می کند و یک سطل سبز پر جنب و جوش رنگی به فضا می بخشد. به طور کلی، طراحی سرویس بهداشتی بر زیبایی شناسی مدرن و پیچیده با تأکید بر خطوط تمیز و مواد پیشرفته تأکید دارد.

آیا نصب شیشه حمام فریم لس نیاز به تغییرات ساختاری در حمام دارد؟

نصب شیشه حمامی فریم لس معمولاً نیاز به تغییرات ساختاری اساسی در حمام ندارد. این نوع شیشه‌ ها معمولاً به صورت سفارشی بر اساس اندازه و نیازهای خاص شما تهیه می‌شوند. درنتیجه متناسب با فضای حمام شما طراحی می‌ شوند.
نصب شیشه حمام فریم لس معمولاً توسط تعمیرکاران حرفه‌ ای انجام می‌ شود و اغلب به منظور نصب آن نیاز به حذف یا تغییر کمی از تجهیزات موجود در حمام می‌ باشد. به عنوان مثال، ممکن است نیاز به تغییر مکان یا جایگزینی دوش یا وان حمام باشد تا شیشه حمام فریم لس به درستی نصب شود.

به هر حال، توصیه می‌شود که برای نصب شیشه حمام فریم لس با یک تعمیرکار متخصص یا کارشناس مشورت کنید تا نیازهای خاص حمام شما ارزیابی شود و نصب به صورت صحیح و ایمن انجام شود. مشورت با کارشناسان مجرب و کارکشته شرکت کامادر با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه انجام خدمات شیشه حمامی بدون فریم، توصیه ما به شماست. بنابراین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان شرکت کامادر تماس حاصل کنید.

مقاومت شیشه حمام فریم لس

شیشه حمام فریم لس از شیشه‌ های لمینت شده تشکیل شده است که دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، ترکیدگی و شکستگی می‌ باشد. شیشه های حمامی فریم لس با استفاده از چند لایه شیشه که با فیلم پلی‌ وینیل بیوتیرال (PVB) یا اینترلایر (Interlayer) به هم چسبیده‌ اند، تقویت می‌ شوند.
هنگامی که شیشه حمام فریم لس به صورت قوسی یا منحنی استفاده می‌ شود، از شیشه‌ های حرارتی ساخته می‌شود که دارای مقاومت حرارتی بالا هستند. این ویژگی‌ ها موجب می‌ شود که شیشه حمام فریم لس مقاومت بالایی در برابر شکستگی و ضربه داشته باشد.

یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام فزیم لس طراحی شده است. اتاق ظاهری تمیز و روشن دارد و به نظر می رسد نور طبیعی از منبعی خارج از قاب می آید. پالت رنگ عمدتا سفید با تن های خاکستری است که ظاهری براق و امروزی می دهد. در سمت چپ عکس، یک توالت فرنگی سفید با طراحی ساده و کارآمد قرار دارد. در کنار توالت، یک حوله سفید کرکی روی یک حوله دیواری آویزان شده است که به راحتی در دسترس است. مرکز و سمت راست تصویر توسط یک ناحیه دوش بزرگ و محصور در شیشه قرار دارد. دوش دارای شیشه حمام بدون قاب است که حس باز بودن فضا را افزایش می دهد. در داخل دوش، دیوارها با کاشی‌ های مستطیلی و خاکستری روشن پوشانده شده‌ اند که به بافت و جذابیت بصری می‌ افزایند، در حالی که کفپوش از کاشی‌ های خاکستری کوچک‌ تر و تیره‌ تر تشکیل شده است که کنتراست ایجاد می‌ کنند و احتمالاً به دلیل خاصیت عدم لغزش انتخاب شده‌ اند. درست بالای قسمت دوش یک سر دوش بزرگ به سقف نصب شده است که تجربه یک دوش باران را نشان می دهد. سخت افزار موجود در دوش، از جمله سر دوش و دستگیره در، به نظر می رسد از فلز صیقلی، احتمالاً فولاد ضد زنگ یا کروم ساخته شده است که به زیبایی مدرن حمام کمک می کند. در سمت چپ شیشه حمام، یک حوله گرم‌ دار وجود دارد که حوله‌ ای را در خود نگه می‌ دارد و حس لوکسی را به اتاق اضافه می‌ کند. این نوع حوله اغلب برای خشک کردن حوله ها و گرم نگه داشتن آن ها برای راحتی بیشتر استفاده می شود. کفپوش حمام یک کاشی سبک چوبی است که طرح کلی رنگ را تکمیل می کند و به فضای آرام و تمیز فضا کمک می کند.