شیشه فولدینگ چیست؟

شیشه فولدینگ چیست؟، یکی از رایج ترین سوالاتی است که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید. در پاسخ به این سوال می توان گفت شیشه فولدینگ یا شیشه تاشو، به گونه‌ ای طراحی شده است که بتواند به صورت تاشو و جمع شده بر روی هم قرار بگیرد. شیشه های فولدینگ معمولاً در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. به ویژه در فضا های باز مانند بالکن‌ ها، فضا های بیرونی کافه‌ ها، و یا حتی در برخی خانه‌ ها برای ایجاد نمایی باز و دید گسترده به محیط خارج. استفاده از شیشه فولدینگ به عنوان یک راه‌ حل زیبا و عملکردی در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان‌ ها بسیار مرسوم است.

ورودی خانه ای مدرن را با شیشه های فولدینگ شفاف نشان می دهد که باز هستند و به فضای داخلی تاریک منتهی می شوند. ساختار اطراف شیشه های فولدینگ کامادر، از چوب و بتون ساخته شده است و یک چراغ روشنایی به سبک فانوس در فضای باز در دیوار سمت راست وجود دارد. از میان درب های شیشه ای، می توانید درختان و آسمان صاف را ببینید که نشان می دهد خانه در یک محیط طبیعی قرار دارد.

قیمت شیشه فولدینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

هر چه ابعاد شیشه بزرگ تر باشد، قیمت آن معمولاً بیشتر خواهد بود. اندازه‌ گیری دقیق فضای مورد نظر و طراحی سفارشی می‌ تواند هزینه‌ ها را تحت تأثیر قرار دهد.

استفاده از شیشه‌ های سکوریت و دو جداره، می‌ تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشند. هر نوع شیشه ویژگی‌ های خاص خود را دارد.

شیشه‌ های با کیفیت بالاتر و ضخیم‌ تر، معمولاً قیمت بیشتری دارند. ضخامت شیشه بر روی استحکام و عایق حرارتی اثر گذار است.

نوع و طراحی سیستم ریل‌ های استفاده شده، می‌ تواند بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد. سیستم‌ های پیشرفته‌ تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

هزینه نصب نیز باید در نظر گرفته شود. اگر نیاز به خدمات نصب حرفه‌ ای باشد، هزینه‌ ها افزایش می‌ یابد.

طراحی‌ های خاص یا سفارشی‌ سازی شیشه‌ ها، مانند اعمال رنگ یا الگو های خاص، سبب افزایش قیمت می شود.

آیا شیشه فولدینگ در هر فصلی برای استفاده مناسب است؟

شیشه‌ های فولدینگ به طور کلی در تمام فصول، قابل استفاده هستند. زیرا در هر زمان و مکانی مطابق با نیاز عمل می کنند. یعنی در صورت نیاز، باز و بسته می شوند. علاوه بر این، در صورتی که شیشه های فولدینگ در هنگام تولید از شیشه های دو جداره ساخته شوند، عایق حرارتی و صوتی را برای کاربران ایجاد می کنند. بنابراین در هر فصلی با توجه به نیاز می تواند از ورود سرما یا گرما جلوگیری کند. به طور کلی، اگر شیشه‌ های فولدینگ به درستی عایق‌ بندی و نصب شوند، می‌ توانند در هر فصلی مورد استفاده قرار بگیرند.

آیا شیشه فولدینگ می تواند به صورت اتوماتیک عمل کند؟

بله، شیشه‌ های فولدینگ می‌ توانند به صورت اتوماتیک عمل کنند. سیستم‌ های اتوماتیک برای شیشه‌ های تاشو معمولاً شامل موتور ها، سنسورها و کنترل‌های الکترونیکی هستند. که به کاربران این امکان را می‌ دهند که شیشه فولدینگ را با فشار یک دکمه یا از طریق اپلیکیشن‌ های هوشمند باز و بسته کنند. همچنین شیشه‌ های فولدینگ اتوماتیک می‌ توانند به سیستم‌ های هوشمند خانه متصل شوند. و به طور همزمان با سایر وسایل هوشمند کار کنند. به طور کلی، سیستم‌ های اتوماتیک می‌ توانند تجربه استفاده از شیشه‌ فولدینگ را ارتقاء دهند و راحتی و عملکرد بیشتری را ارائه دهند.

مجموعه ای از شیشه های فولدسنگ مدرن با قاب و دستگیره های فلزی را به نمایش می گذارد. این شیشه فولدینگ توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. پس‌ زمینه دارای یک گرادیان از زرد به سفید است، که شبیه یک طبقه شیک‌ شده با دیوار است.

نکات نگهداری و مراقبت از شیشه فولدینگ

با رعایت این نکات، می‌ توانید عمر مفید شیشه فولدینگ خود را افزایش دهید و از زیبایی و عملکرد آن ها لذت ببرید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.