خیلی از افراد در رابطه با شیشه لمینت و کاربردش در ساختمان سوال دارند، باید گفت، شیشه یک ماده جهانی است که در ساخت و ساز ساختمان ها اعم از مسکونی و تجاری استفاده می شود. فناوری ها پیشرفت هایی که در شیشه ایجاد شده است باعث گردیده، شیشه‌های معمولی را به ماده ‌ای قوی، همه‌ کاره و بادوام تبدیل کند که قادر به عملکردهای پیشرفته ای باشد. یکی از اعضای بسیار کاربردی در شیشه ها، شیشه های چند لایه است. در ادامه در رابطه با اینکه که شیشه چند لایه چیست و چگونه امنیت مورد نیاز را ایجاد می کند، بحث می کنیم، با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از شیشه لمینت

شیشه های لمینت دارای مزایای بسیاری هستند از جمله:

  • ایمنی بهتر
  • افزایش امنیت
  • عایق صدا
  • کنترل انرژی خورشیدی
  • حفاظت بهتر

ایمنی بهتر

شیشه های معمولی شکننده هستند. در صورت شکستگی یا برخورد تصادفی، شیشه های معمولی به قطعات بلند و ناهموار تبدیل می شوند که می توانند صدمات جدی و حتی گاهی کشنده ایجاد کنند. به همین دلیل است که استفاده از شیشه لمینت بهترین جایگزین می شود. ویژگی اصلی شیشه لمینت عملکرد آن در برابر ضربه شدید است. لایه میانی مخصوص PVB در شیشه چند لایه می تواند ضربه را جذب کرده و در برابر نفوذ مقاومت کند. در اثر ضربه بسیار شدید، شیشه ممکن است بشکند اما تکه های شیشه محکم به لایه میانی چسبیده می مانند و مانند شیشه معمولی خرد نمی شوند. این امر خطر آسیب را به حداقل می رساند و ایمنی را تضمین می کند.

افزایش امنیت

سارقان اغلب پنجره ها یا درها را می شکنند تا به ملک شما نفوذ کنند. برای محافظت از خانه خود و افزودن یک لایه امنیتی دیگر، شیشه های لمینت را انتخاب کنید. استحکام شیشه های لمینت می تواند مانع از نفوذ افراد غیرمجاز شود.

عایق صدا

شیشه لمینت ثابت کرده است که مانعی عالی در برابر سر و صدا است. نصب شیشه لمینت می تواند از نفوذ صداهای خارجی جلوگیری کند و 90 درصد کاهش صدا را فراهم می کند. این ویژگی بسیار حائز اهمیت است، به خصوص اگر خانه یا محل کار شما نزدیک به خیابان اصلی، فرودگاه ها و… باشد.

کنترل انرژی خورشیدی

نور خورشید بیش از اندازه می تواند به معنای گرمای بیش از حد باشد. شیشه لمینت را می توان در ترکیب با شیشه های رنگی برای کاهش افزایش حرارت استفاده کرد. کاهش افزایش حرارت منجر به استفاده کمتر از تهویه مطبوع می شود. این مصرف کم در نهایت مصرف انرژی شما را کاهش می دهد.

حفاظت بهتر

شیشه لمینت همچنین در برابر کثیفی، زباله و سایر عناصر مضر محیطی مقاوم است.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

شیشه لمینت به دلیل استحکام و کیفیت نشکن، کاربردهای گسترده ای در مناطق مسکونی و تجاری پیدا می کند. ویژگی ایمنی شیشه لمینت در مناطقی که به امنیت بالایی نیاز دارند مانند بانک ها، مراکز صرافی، جواهرات فروشی ها، موزه ها و گالری های هنری بسیار مفید است. شیشه های لمینت به دلیل ظرفیت مقاوم آن می توانند برای ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده شوند. این موارد تنها بخشی از مزایای شیشه لمینت و کاربردش در ساختمان بودند، برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع شیشه لمینت با شرکت کامادر تماس بگیرید.