طرح های جدید شیشه سندبلاست

با استفاده از طرح های جدید سندبلاست، می توانید نمای شیک و مدرنی را به محیط بیفزایید. شرکت کامادر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی شیشه های سندبلاست، می تواند هر طرح دلخواهی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

پارتیشن شیشه ای تاشو می باشد که با طرحی از خطوط انتزاعی، اشکال هندسیی همچون مربع و مستطیل سندبلاست شده است. این پارتیشن شیشه ای یک فضای کاری را از سایر قسمت ها نیز جدا کرده است. ابن سندبلاست به گونه ای است که طرح های روی آن با خطوط سفید رنگ اجرا شده اند. در داخل فضای کاری که توسط پارتیشن احاطه شده است، که میز چوبی مستطیل شکل کلاسیک با پایه های فلزی قرار گرفته شده که ۶ صندلی به رنگ مشکی در اطراف آن چیده شده اند. به سقف این محیط نیز پنج لامپ آویزان مشکی، متصل شده است. کف این محیط نیز توسط پارکت چوبی پوشانده شده است. سمت راست این اداره یک درب دارد که به بیرون از اداره منتهی می شود و در سمت چپ نیز پارتیشن های شیشه ای تاشو سندبلاست شده دیده می شود.

طرح مثلث های رنگی سندبلاست

پارتیشن شیشه ای اداری است که قسمتی از این پارتیشن مات شده و با طرحی از طرح های جدید سندبلاست همچون مثلث های رنگی سندبلاست شده است. این مثلث ها شکلی با کنار هم قرار گرفتن شکلی انتزاعی به وجود آورده اند. با نگاه کردن به این طرح سندبلاست، همواره حس دو بعدی بودن شکل القا می شود. مثلث ها در سه رنگ سفید، سبز و مشکی هستند. به طور کلی می توان گفت این طرح تقریبا در وسط پارتیشن شیشه ای اجرا شده و به طور کلی اگر پارتیشن را به سه قسمت تقسیم کنیم می توان گفت طرح بر روی قسمت وسط می افتد.

پارتیشن شیشه ای اداری است که قسمتی از این پارتیشن مات شده و با طرحی از مثلث های رنگی سندبلاست شده است. این مثلث ها شکلی با کنار هم قرار گرفتن شکلی انتزاعی به وجود آورده اند. با نگاه کردن به این طرح سندبلاست، همواره حس دو بعدی بودن شکل القا می شود. مثلث ها در سه رنگ سفید، سبز و مشکی هستند. به طور کلی می توان گفت این طرح تقریبا در وسط پارتیشن شیشه ای اجرا شده و به طور کلی اگر پارتیشن را به سه قسمت تقسیم کنیم می توان گفت طرح بر روی قسمت وسط می افتد. در این اداره فضای داخلی مدرن و کم‌ نمایی با دیوارهای سفید و کف خاکستری دیده می شود. اتاق از نور طبیعی که از پارتیشن شیشه‌ای بزرگ در یکی از طرف‌ ها پراکنده می‌شود، پر شده است که همچنین چشم انداز دیدنی از بیرون را نیز ارائه می‌دهد. در وسط اتاق، یک میز چوبی شیک با چهار صندلی با پایه‌ های فلزی قرار دارد. این صندلی‌ ها روی یک فرش سفید لطیف قرار دارند که باعث افزودن بافت به طراحی ساده و تمیز می‌شود. سقف دارای نورپردازی فرشته‌ای و یک تهویه هوا است که به فضا کارایی می‌ افزاید در حالی که جذابیت ظاهری آن را حفظ می‌ کند.
پارتیشن شیشه ای با درب لولایی می باشد که با طرحی از خطوط انتزاعی شفاف سندبلاست شده است. این طرح به گونه ای است که اشکال هندسی همچون مثلث را ایجاد می کند. می توان گفت ۹۰ درصد کل پارتیشن شیشه ای، مات شده و سپس توسط خطوط انتزاعی شفاف، سندبلاست شده است. به طور کلی این پارتیشن شیشه ای سه قطعه شیشه سکوریت تشکیل شده است. بر روی دو قطعه ی وسط این پارتیشن دو دستگیره فلزی به طور عمودی متصل شده است. در بالا و پایین این پارتیشن شیشه ای، فریمی آلومینیومی به رنگ نقره ای وجود دارد. بنظر می رسد که این پارتیشن در یک اداره باشد. کف این اداره با کاشی های طوسی رنگ طراحی شده و دیوار های اطراف پارتیشن نیز به رنگ سفید می باشند. بر روی سقف این اداره دو عدد چراغ سفید رنگ نصب شده است و در سمت راست این پارتیشن یک میز چوبی قهوه ای رنگ قرار گرفته شده و در بالای میز یه تلویزیون به دیوار متصل شده که روشن است و زیرنویس اخبار را نشان می دهد. همچنین در سمت چپ پارتیشن یک صندلی چرخشی مشکی دیده می شود.

طرح خطوط انتزاعی شفاف سندبلاست

پارتیشن شیشه ای با درب لولایی می باشد که با طرحی از خطوط انتزاعی شفاف سندبلاست شده است. این طرح به گونه ای است که اشکال هندسی همچون مثلث را ایجاد می کند. می توان گفت ۹۰ درصد کل پارتیشن شیشه ای، مات شده و سپس توسط خطوط انتزاعی شفاف، سندبلاست شده است.

طرح مستطیل های موازی سندبلاست

پارتیشن شیشه ای ریلی می باشد که با طرحی از مستطیل های موازی سندبلاست شده است. این خطوط یا مستطیل های موازی که طرحی را بر روی پارتیشن ایجاد کرده اند به صورت مات می باشند و قسمت های دیگر پارتیشن نیز، شفاف است. همچنین مستطیل های موازی سندبلاست شده بر روی پارتیشن، در اندازه های مختلفی می باشند و می توان گفت در دو اندازه ی بزرگ و کوچک دیده می شوند.

پارتیشن شیشه ای ریلی می باشد که با طرحی از مستطیل های موازی سندبلاست شده است. این خطوط یا مستطیل های موازی که طرحی را بر روی پارتیشن ایجاد کرده اند به صورت مات می باشند و قسمت های دیگر پارتیشن نیز، شفاف است. همچنین مستطیل های موازی سندبلاست شده بر روی پارتیشن، در اندازه های مختلفی می باشند و می توان گفت در دو اندازه ی بزرگ و کوچک دیده می شوند. کف این اتاق توسط پارکت های چوبی پوشانده شده است و در سمت چپ این پارتیشن نیز، یک کاناپه کرم رنگ وجود دارد که دو کوسن تیره مایل به مشکی در اندازه های کوچک و بزرگ بر روی این کاناپه قرار گرفته اند. در کنار کاناپه یک میز عسلی سفید رنگ چوبی قرار گرفته که بر روی آن یک گیاه گلدانی با گلدان سفید گذاشته شده است که در کنار دین گلدان صندلب کوچکی به رنگ قهوه ای سوخته وجود دارد و چهار تا کتاب روی این صندلی قرار دارد. روی پارکت های چوبی فرشی مخملی به رنگ کله غازی پهن شده است. در داخل این اتاق یک پنجره سرتاسری وجود دارد که از این پنجره درختانی سرسبز مشاهده می شود که حس طراوت و زیبایی را به اتاق هدیه می دهد و در دو طرف این پنجره پرده سفید رنگ حریری متصل شده است. تصویر نمای کلی این اتاق در داخل پارتیشن منعکس شده است.
پنجره شیشه ای ریلی سندبلاست شده ای می باشد که با طرحی از شکوفه های ریز و برگ، اجرا شده است. این طرح به یکی از لاکچری ترین و محبوب ترین طرح های جدید سندبلاست تبدیل شده است. شیشه پنجره مات شده و روی آن با رنگ سفید گلبرگ های ریز کشیده شده است. طراحی کلی این پنجره های سندبلاست شده به گونه ای است که چندین شاخه ی بلند رسم شده و سپس شکوفه ها و برگ هایی به این شاخه متصل شده است. این طرح مناسب مختص افرادی طراحی شده که به طراحی های شلوغ و پراکنده علاقه مند هستند. در سمت چپ این پنجره باغی با چمن های سرسبز و درختان بلند به همراه یک ساختمان که قسمت بیشتری از آن شیشه ای است دیده می شود. دور تا دور اینجره فریم آلومینیومی به رنگ سفید وجود دارد و به طور کلی پنجره از دو قطعه شیشه ای تشکیل شده است. در جلوی این پنجره یک گیاه گلدانی با گلدان سبز رنگ مشاهده می شود که حس طراوت و سرسبزی را القا می کند که در کنار این گلدان دو عدد کتاب قطور مشاهده می شود.

طرح شکوفه های ریز سندبلاست

پنجره شیشه ای ریلی سندبلاست شده ای می باشد که با طرحی از شکوفه های ریز و برگ، اجرا شده است. این طرح به یکی از لاکچری ترین و محبوب ترین طرح های جدید سندبلاست تبدیل شده است. شیشه پنجره مات شده و روی آن با رنگ سفید گلبرگ های ریز کشیده شده است. طراحی کلی این پنجره های سندبلاست شده به گونه ای است که چندین شاخه ی بلند رسم شده و سپس شکوفه ها و برگ هایی به این شاخه متصل شده است. این طرح مناسب مختص افرادی طراحی شده که به طراحی های شلوغ و پراکنده علاقه مند هستند.

طرح درختان میوه سندبلاست

پارتیشن شیشه ای مات با درب لولایی می باشد که با طرحی از درختان میوه سندبلاست شده است. طرح سندبلاست این پارتیشن به گونه ای است که اغلب قسمت های پایینی پارتیشن با رنگ سفید بر روی قسمت های مات طراحی شده است. این طرح سندبلاست، حسی از طراوت و تازگی را به ارمغان می آورد و انگار این درخت میوه تازه به عمل آمده است.

پارتیشن شیشه ای مات با درب لولایی می باشد که با طرحی از درختان میوه سندبلاست شده است. طرح سندبلاست این پارتیشن به گونه ای است که اغلب قسمت های پایینی پارتیشن با رنگ سفید بر روی قسمت های مات طراحی شده است. این طرح سندبلاست، حسی از طراوت و تازگی را به ارمغان می آورد و انگار این درخت میوه تازه به عمل آمده است. دور تا دور این پارتیشن شیشه ای یک فریم آلومینیومی نقره ای وجود دارد. کف این محیط نیز با کاشی های طوسی رنگ پوشانده شده است.
یک پارتیشن شیشه ای اداری است که با خطوطی موازی و متقاطع سندبلاست شده است. ۸۰ درصد پایینی پارتیشن مات شده و ۲۰ درصد باقی مانده نیز شفاف است. در پایین این پارتیشن دو خطوط موازی شفاف با عرض کم طراحی شده که یک مستطیل را ایجاد کرده اند. کمی بالا تر نیز دو خط موازی با فاصله ی بیشتر نسبت به دو خط موازی قبلی رسم شده اند. باز هم کمی بالاتر دو خط موازی با عرض کم رسم شده است. همچنین در وسط این طرح نیز یک خط متقاطع شفاف طراحی شده است. در داخل اتاق اداری یک میز چوبی به رنگ سفید قرار گرفته و دور تا دور آن صندلی های چرخشی به رنگ مشکی دیده می شود. به طور کلی سه اتاقک با پارتیشن از هم جدا شده اند که یکی از دیوار های هر کدام از این اتاقک ها به رنگ بنفش است و طرح روی آن مردی با موهای مشکی با لباس سبز در حالی که توپ سبزی در دست دارد و نقاب سبز نیز دارد در حال پرش است. چراغ های سفیدی در سقف تعبیه شده اند. کف توسط کاشی های سفید رنگ مایل به طوسی پوشانده شده است.

طرح خطوط موازی و متقاطع سندبلاست

یک پارتیشن شیشه ای اداری است که با خطوطی موازی و متقاطع سندبلاست شده است. ۸۰ درصد پایینی پارتیشن مات شده و ۲۰ درصد باقی مانده نیز شفاف است. در پایین این پارتیشن دو خطوط موازی شفاف با عرض کم طراحی شده که یک مستطیل را ایجاد کرده اند. کمی بالا تر نیز دو خط موازی با فاصله ی بیشتر نسبت به دو خط موازی قبلی رسم شده اند. باز هم کمی بالاتر دو خط موازی با عرض کم رسم شده است. همچنین در وسط این طرح نیز یک خط متقاطع شفاف طراحی شده است.

طرح خوشه های گندم و گلبرگ سندبلاست

کابین دوش شیشه ای مات شده ای است که با طرحی از گلبرگ ها و خوشه های گندم سندبلاست شده است. طرح این سندبلاست به گونه ای است که در قسمت های پایینی کابین دوش، چمنزاری است که خوشه های گندم درون آن با رنگ سفید مشخص شده اند. همچنین پروانه های سفید رنگی در بالای این چمنزار در حال گردش اند. در قسمت های بالایی کابین دوش نیز، از سمت چپ در یک قاب مثلثی شکل، شاخه هایی با گلبرگ های سفید رنگ طراحی شده است. در قسمت های مرکزی و سایر قسمت های این کابین دوش برگ هایی در حال ریزش به سمت پایین می باشند که این اتفاق می تواند فریمی از فصل پاییز را نشان دهد.

کابین دوش شیشه ای مات شده ای است که با طرحی از گلبرگ ها و خوشه های گندم سندبلاست شده است. طرح این سندبلاست به گونه ای است که در قسمت های پایینی کابین دوش، چمنزاری است که خوشه های گندم درون آن با رنگ سفید مشخص شده اند. همچنین پروانه های سفید رنگی در بالای این چمنزار در حال گردش اند. در قسمت های بالایی کابین دوش نیز، از سمت چپ در یک قاب مثلثی شکل، شاخه هایی با گلبرگ های سفید رنگ طراحی شده است. در قسمت های مرکزی و سایر قسمت های این کابین دوش برگ هایی در حال ریزش به سمت پایین می باشند که این اتفاق می تواند فریمی از فصل پاییز را نشان دهد. این کابین دوش شامل دو قطعه شیشه سکوریت می باشد که روی قسمت درب آن یک دستگیره کوچک فلزی نصب شده است. در سمت راست این کابین دوش، یک روشویی به رنگ سفید با شیر آلات اهرمی آهنی نقره ای مشاهده می شود که در کنار شیر آب یک گلدان کوچک قرار گرفته است و در بالای این روشویی یک قفسه سفیدرنگ برای قراردادن وسایل به دیوار متصل شده و درب آن آیینه ای است. در سمت راست این روشویی پنجره ای قدی وجود دارد که نیمی از آن توسط کرکره پوشانده شده است. کف این حمام کاشی هایی به رنگ طوسی است که فرشی به رنگ قهوه ای روی آن پهن شده است.