قیمت نمای شیشه ای ساختمان

قیمت نمای شیشه ای ساختمان چقدر است؟ شیشه یکی از متعارف ترین مصالح ساختمانی است که به دلیل مزیت های مختلف و گزینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.شیشه ظاهری، ظریف و براق به نما می دهد و در عین حال بادوام و پایدار است. برای اطلاع از قیمت نمای شیشه ای ساختمان با ما همراه باشید.

مزایای نمای شیشه ای ساختمان مسکونی

1. انتقال نور روز در داخل خانه

اگر می‌خواهید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید، شیشه می‌تواند یکی از بهترین راه‌حل‌های کم‌هزینه باشد زیرا نور روز را به حداکثر مقدار داخل خانه منتقل می‌کند. بنابراین در طول روز واقعاً نیازی به استفاده از نورهای مصنوعی بدون آسیب رساندن یا محو شدن سطح شیشه ندارید.به دلیل خاصیت جرم حرارتی بالا، دمای داخل را نیز حفظ می کند.

2. برگزاری شرایط آب و هوایی مختلف

چه یک روز آفتابی خشن باشد، چه آب و هوای بارانی، نمای شیشه ای ساختمان مسکونی می‌تواند از همه چیز جان سالم به در ببرد، زیرا شیشه‌های مورد استفاده در نما شیشه‌های سخت شده‌ای هستند که بسیار بادوام هستند.

بر خلاف فلز، شیشه حتی با گذشت زمان زنگ نمی‌زند زیرا تحت تأثیر هیچ گونه اثرات شیمیایی یا محیطی خارجی قرار نمی‌گیرد.

تصویر-قیمت-نمای-شیشه-ای-ساختمان-9087

3. زیبایی را بهبود می بخشد

شیشه در انواع مختلفی مانند شیشه شفاف، کلاس نیمه شفاف، شیشه مات، شیشه رنگی و غیره موجود است.

شما می توانید یکی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید، اما فقط مطمئن شوید که اگر از آن برای نما و بالاترین دوام استفاده می کنید، باید یک شیشه مقاوم باشد.

شیشه به دلیل خواصی که دارد می تواند به هر شکل و اندازه ای نیز تبدیل شود. این گزینه های سفارشی سازی به معماران و طراحان کمک می کند تا نمای ساختمان شیشه ای، عالی برای ساختمان های شما طراحی کنند.

4. کاهش بار مرده

دیوارهای شیشه ای نه تنها زیبایی خانه شما را بهبود می بخشد، بلکه بار کلی سازه را نیز کاهش می دهد.

از آنجایی که دیوارهای شیشه ای بسیار سبک تر از دیوارهای بنایی هستند و در عین حال در برابر شرایط آب و هوایی مختلف با دوام هستند.

نحوه استفاده از شیشه به عنوان نما در ساختمان های مسکونی

 دیوار شیشه ای ثابت

اگر در قسمت جلویی خانه خود، باغ، فضای سبز یا استخر دارید، تبدیل دیوار جلویی به دیوار شیشه ای ثابت نه تنها از بیرون یکپارچه به نظر می رسد بلکه در عین حال می توانید از فضایی زیبا لذت ببرید.

 نمای کرتین وال

برای محافظت از خانه در برابر دمای بیرون و همچنین حفظ حریم خصوصی در داخل خانه از سیستم کرتین وال استفاده می شود. این سیستم شامل یک شیشه است که با یک قاب فلزی پوشانده شده است. دیوارهای پرده یکی از ویژگی های نمای خانه است که زیبایی نما را به شدت افزایش می دهد. برای نمای کرتین وال می توانید از شیشه شفاف یا شیشه رنگی با هر رنگی استفاده کنید.

حتی در دوران مدرن، می‌توانید از شیشه E-GLASS یا شیشه هوشمند استفاده کنید که با روشن کردن دکمه به طور خودکار مات می‌شود، که برای حفظ حریم خصوصی عالی عمل می‌کند. بنابراین اساساً برای این موارد شما نیازی به پرده های سنتی ندارید.

درب و پنجره های شیشه ای

داشتن یک پنجره شیشه ای در خانه به روشن کردن خانه شما در طول روز کمک می کند و آن را به فضایی مثبت تر تبدیل می کند.

بدون باز کردن پنجره، اگر یک شیشه شفاف دارید، می‌توانید به محیط بیرون نگاه کنید. در دوران مدرن چنین شیشه‌هایی دارید که از طریق آن می‌توانید محیط بیرون را از داخل خانه ببینید، اما کسی از بیرون نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

اگر شیشه را به عنوان پنجره در خانه خود می خواهید، اما نگران افزایش گرما نیز هستید، یک گزینه عالی دارید که پنجره های شیشه ای است که درست زیر سقف نصب می شوند. این نور خورشید را به خانه شما می دهد و مانعی برای حفظ حریم خصوصی شما نخواهد شد.

درب‌های شیشه ‌ای فقط در فضاهای تجاری یک مد معماری بودند، اما این روزها گزینه‌های زیادی از درب‌های شیشه‌ای نصب شده با فریم‌های فلزی برای خانه شما وجود دارد که به راحتی قابل سفارشی‌سازی هستند. همچنین فضای بصری داخل و خارج را به هم متصل می کند. همچنین درهای شیشه ای کشویی این روزها یک روند معماری است.

قیمت نمای شیشه ای ساختمان

قیمت نمای شیشه ای ساختمان چقدر است؟ این سوالی است که ممکن است بعد از این همه مزایا برای شما نیز پیش آید . همانطور که مشاهده کردید نمای شیشه ای ساختمان مزایای بیشماری دارد، در نتیجه ارزش هزینه کردن نیز دارد. اما شما باید برای اطلاع از قیمت نمای شیشه ای ساختمان با شرکت کامادر مشورت کنید. این شرکت با توجه به سال ها تجربه در این زمینه با ارائه بهترین متریال بهترین و منصفانه ترین قیمت نمای شیشه ای ساختمان را برای شما تخمین می زنند. قیمت نمای شیشه ای ساختمان بر اساس نیاز افراد متفاوت است و نمی توان هزینه ای دقیق در این مطلب برای آن تعریف کرد. برای اطلاع از قیمت نمای شیشه ای ساختمان با این شماره تماس بگیرید. 02144335292