مدت زمان آهنکاری شیشه حمام

یکی از سوالات رایجی که برای اکثر افراد پیش می آید راجب مدت زمان آهنکاری شیشه حمام می باشد. می توان گفت مدت زمان آهنگاری شیشه حمام ممکن است بسته به اندازه و ضخامت شیشه و همچنین شرایط محیطی متغیر باشد. اما به طور معمول، آهنگاری شیشه حمام حدود یک تا سه هفته زمان می‌ برد. این فرآیند شامل برش دادن شیشه به اندازه مورد نیاز، سنگ زنی و تمیز کردن لبه‌ها، و سپس آهنکاری یا گرمایش شیشه تا شکل نهایی آن به دست آید.

یک حمام با طراحی داخلی مدرن می باشد که رنگ های غالب سفید و خاکستری هستند که زیبایی براق و تمیزی ایجاد می کنند. اتاق به خوبی روشن است و نور طبیعی از پنجره وارد می شود که طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد. دیوارها با کاشی‌ های مشکی تزئین شده‌اند که به طرح کلی رنگ کنتراست می‌افزاید. در مرکز اتاق، یک سینک ساخته شده از میز سنگ مرمر سفید و وسایل کرومی وجود دارد. یک حوله در یک طرف سینک آویزان است و یک حوله مرتب تا شده را در دست دارد. در بالای سینک یک محفظه شیشه ای قرار دارد که دیوار کاشی پشت آن نیز مشکی است. در سمت چپ این محفظه شیشه ای دو قفسه چوبی وجود دارد که حوله هایی تاشده در قفسه دوم وجود دارد. و درسمت چپ ان نیز یک پنجره شیشه ای با کرکره سبز رنگ دیده می شود که کرکره تا نصفه پایین کشیده شده است و از نصف دیگر پنجره یک منظره جنگل مانند با درختانی سر سبز دیده می شود که در جلوی این پنجره یک دوش و دو عدد حوله سبز رنگ یکی سیر یکی روشن قرار دارد. بر روی یک دیوار، یک نقاشی انتزاعی نیز تعبیه شده است. در مقابل این دیوار یک سرویس بهداشتی با درب بسته قرار دارد که از چینی سفید مانند سینک نیز ساخته شده است. روی کاشی های مربعی کوچک در سایه های خاکستری قرار می گیرد که بیشتر کف را می پوشاند.

عوامل موثر بر قیمت آهنکاری شیشه حمام

هزینه آهنکاری شیشه حمام به عوامل مختلفی مانند ابعاد شیشه، طراحی مورد نظر، نوع و ضخامت شیشه، دستگیره ها و همچنین تعداد و پیچیدگی الگو ها بستگی دارد. همچنین، محاسبه هزینه آهنکاری شیشه حمام نیازمند بررسی دقیق توسط یکی از متخصصین شرکت یا فرد حرفه‌ ای در این زمینه است.

به عنوان مثال، آهنگران ممکن است هزینه‌ های مختلفی برای خدمات خود در نظر بگیرند، از جمله هزینه‌ های مربوط به مواد اولیه، زمان و نیروی کار. برای کسب اطلاعات دقیق تر از هزینه و مدت زمان آهنکاری شیشه حمام، می توانید با کارشناسان شرکت کامادر تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مراحل آهنکاری شیشه حمام

طراحی شیشه حمام

ابتدا طرح مورد نظر توسط مشتری انتخاب می شود و بر روی شیشه حمام نیز رسم می‌ شود. این طرح ممکن است به صورت دستی یا با استفاده از نرم افزارهای طراحی کامپیوتری ایجاد شود.

یک حمام شیشه ای مدرن و لاکچری می باشد که طراحی شیک و منحصر به فردی دارد. رنگ های غالب خاکستری و سفید هستند که زیبایی شناسی تمیز و مینیمال را ایجاد می کند. در سمت چپ اتاق پنجره ای بزرگ وجود دارد که نور طبیعی را وارد می کند. در مرکز اتاق یک وان حمام زیبا با کاشی کاری های زیبا روی دیوارهای آن قرار دارد. در سمت راست این حمام یک آیینه به دیوار متصل است که گیاهان آویزان از سقف را منعکس می کند. در کنار وان حمام شیر آلات فلزی نقره ای رنگی قرار دارد. در جلوی پنجره ای که بالای وان حمام قرار دارد دو گیاه گلدانی وجود دارد که کمی سبزی به فضا می بخشند. و در کنار وان حمام نیز باز هم گیاه گلدانی رویت می شود. علاوه بر این عناصر تزئینی، وسایل کاربردی نیز در این سرویس بهداشتی وجود دارد. در زیر آیینه نیز یک روشویی کوچک با کاشی های سفید رنگ به همراه شیرآلات فلزی آهنی اهرمی به رنگ نقره ای قرار گرفته است. طراحی این روشویی به گونه ای است که روی یک قطعه ی چوبی قرار دارند که همچون میز می توان وسایلی بر روی آن قرار داد. در کنار روشویی یک سری وسایل آرایشی بهداشتی وجود دارند که دقیقا در بالای آن ها یک آیینه ی کوچک گرد توسط یک میله به دیوار تعبیه شده است. دو گیاه گلدانی و آپارتمانی نیز از سقف آویزان شده اند‌. طراحی کلی این حمام پیچیدگی و تجمل را در حالی که هنوز عملکرد خود را حفظ می کند، تراوش می کند. استفاده از گیاهان در سرتاسر محیط با ظاهری صنعتی، حسی ارگانیک می بخشد. این زاویه خاص نه تنها تمام جنبه های این حمام با طراحی زیبا را به تصویر می کشد، بلکه نشان می دهد که هر عنصر چقدر مکمل یکدیگر است.
حمام شیشه ای مدرنی می باشد که دارای یک دستگیره ی فلزی به رنگ نقره ای است. اتاق به خوبی روشن است و نور طبیعی از یک پنجره بزرگ در سمت چپ قاب به داخل می‌ رسد. رنگ های غالب خاکستری، سفید و قهوه ای هستند که فضایی گرم و دلنشین را ایجاد می کنند. در مرکز این حمام یک کابین دوش شیشه ای قرار دارد که از طراحی زیبا و فضای داخلی جادار برخوردار است. این دوش دارای دیوارها و کفپوش‌ های کاشی‌ شده است که به زیبایی‌ شناسی کلی بافت می‌افزاید. در سمت راست چپ کابین دوش یک سینک دیواری با کمد در زیر آن برای نگهداری قرار دارد. سینک دارای خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی است که تکمیل کننده بقیه دکور اتاق است. بالای آن یک آیینه برجسته با قاب چوبی سفید رنگ به دیوار متصل شده است که نور بیشتری را به فضا منعکس می کند. کف این حمام نیز کاشی کاری شده است و به صورت مربعی شکل می باشد که کاشی های آن به رنگ سفید است. دیواره های این حمام نیز به رنگ زرشکی مایل به قهوه ای است.

برش شیشه

پس از انتخاب طرح مورد نیاز، برش شیشه به ابعاد مورد نیاز برای آهنکاری انجام می‌ شود. این مرحله باید با دقت بالا انجام شود تا شیشه به شکل دقیقی برش خورده و آماده آهنکاری شود.

آهنکاری شیشه

طرح‌ های مورد نظر بر روی شیشه حمام با استفاده از ابزارهای آهنکاری انجام می‌شود. این مرحله شامل حکاکی، برجستگی‌ ها و ایجاد اشکال مختلف بر روی شیشه است.

یک حمام مدرن شیشه ای با کف پوش سفید رنگ است که طراحی شیک و مینیمالیستی را دارا است. رنگ های غالب اتاق خاکستری و سفید است که زیبایی تمیز و پیچیده ای را ایجاد می کند. دیوارها با کاشی های بزرگ تزئین شده اند که رنگ آن ها طوس است و به فضا بافت می بخشند. در مرکز اتاق یک کابین دوش شیشه ای قرار دارد که حسی باز و مطبوع به حمام می دهد. سینک در سمت راست این اتاق قرار دارد و دارای شکل دایره ای است. یک شیر آب کرومی دارد و به نظر می رسد از جنس چینی یا سرامیک ساخته شده باشد. در کنار این سینک یک دستگیره ی فلزی وجود دارد که برای جای دستمال به دیوار متصل شده. در جلوی سینک یک سه پایه چوبی با پاهای خمیده قرار دارد که به اتاق با رنگ سرد گرما می بخشد. در کنار سینک یک توالت فرنگی به رنگ سفید قرار گرفته است. کف دارای کاشی های مربع کوچک در سایه های خاکستری و سفید است که مکمل تم کلی این حمام مدرن است. در سمت چپ این کابین دوش یک درب وجود دارد که به سمت باغچه ای سر سبز باز می شود.
یک حمام با در شیشه ای است که از دو قطعه شیشه سکوریت تشکیل شده که این قطعه های شیشه ای توسط فریم آلومینیومی طوسی رنگ از هم دیگر جدا شده اند. بر روی این قطعه های شیشه ای دو دستگیره فلزی نقره ای رنگ نصب شده است. در داخل این این حمام یک شیر با سر گرد وجود دارد که تمامی قطعات این شیر آلات آهنی هستند و رنگشان نقره ای است. در سمت راست این حمام شیشه ای یک روشویی سفید رنگ وجود دارد که یک شیر آهنی اهرمی بر روی آن نصب شده است. در بالای این روشویی نیز یک قفسه برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است. تمامی دیوار ها و سقف این حمام با کاشی های سرامیکی سفید رنگ پوشانده شده است.

پرداخت

پس از آهنکاری، شیشه ممکن است نیاز به پرداخت با رنگ یا رزین داشته باشد تا ظاهر زیبا و جلوه‌ ی خاصی به آن داده شود.

آهنکاری شیشه حمام چگونه انجام می شود؟

آهنکاری شیشه حمام یک فرایند شیمیایی است که مورد استفاده قرار می گیرد تا الگوها یا طرح های مختلفی را روی شیشه ایجاد کند. این فرایند از طریق انحلال شیمیایی و حذف مواد از سطح شیشه انجام می شود، که به نوعی یک حکاکی عمیق بر روی سطح شیشه می باشد. مدت زمان برای انجام این فرایند ممکن است به عوامل مختلفی مانند شرایط شیشه و حضور یون های فلزی به عنوان آلاینده ها بستگی داشته باشد.

مزایای فرآیند آهنکاری شیشه حمام

یک کابین دوش شیشه ای با فریم های آلومینیومی است که یک دستگیره ی آهنی به رنگ نقره ای نیز دارد. در داخل این کابین دوش یک شیر حمام نیز وجود دارد که جنس آن فلزی و استیل است. یک گیاه گلدانی در سمت چپ کابین دوش قرار گرفته و رنگ سبزی را به طرح رنگی خنثی اضافه می کند. در سمت چپ کابین دوش نیز یک روشویی به رنگ سفید با شیرآلات آهنی و در کنار آن یک توالت فرنگی به رنگ سفید نیز دیده می شود که در سمت چپ توالت فرنگی یه دستمال کاغذی برای حفظ بهداشت گذاشته شده است. بالای روشویی و توالت فرنگی یک پنجره شیشه ای با سه قطعه شیشه سکوریت وجود دارد که از پشت آن منظره ای جذاب و دلنشین با درختانی سر سبز به چشم میخورد‌. این سه قطعه شیشه ای فریم چوبی از هم جدا شده اند. در جلوی این پنجره دو گیاه گلدانی وجود دارند که حس خوب و دلپذیری به فضا بخشیده اند. از سقف نیز سه لامپ آویزان شده است. کف این حمام با پارکت چوبی نیز پوشانده شده است. در سمت راست کابین دوش حمام یه حوله به رنگ سفید و سفیز از جا حوله ای آویزان شده است. در جلوب این حمام شیشه ای یک سه پایه چوبی با پایه های مشکی وجود دارد که بر روی اون چند عدد لوازم ارایشی بهداشتی همچون لوسیون و کرم مرطوب کننده قرار گرفته است.