مدل های شیشه حمام

مدل های شیشه حمام از نظر طراحی و کاربردی بودن، به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند. به طور کلی شیشه های حمامی به دلیل کاربری و امنیت بالایی که دارند مورد محبوبیت واقع شده اند. انواع شیشه حمام از نظر طراحی شامل شیشه حمام لولایی، شیشه حمام ریلی، شیشه حمام تک درب می باشد.

مدل های شیشه حمام

مدل های شیشه حمام چقدر مقاوم هستند؟

مقاومت مدل های مختلف شیشه حمام، بستگی به نوع و کیفیت شیشه، ضخامت و نحوه نصب آن دارد. اما به طور کلی، شیشه حمام اغلب مقاومت مطلوبی در برابر ضربه، خراش و حرارت دارد. اما برای افزایش مقاومت شیشه حمام، می‌ توان از شیشه‌ های لمینت شده یا شیشه‌ های حفاظتی استفاده کرد. همچنین مراقبت و نگهداری مناسب از شیشه حمام نیز می‌ تواند به افزایش مقاومت آن کمک کند.

شیشه حمام لولایی

شیشه حمام لولایی یکی از مدل های شیشه حمام می باشد که طراحی کلی آن به گونه است که پانل های شیشه ای توسط لولاها به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین وجود لولاهای شیشه حمام لولایی به افزایش پایداری شیشه نیز کمک می کند. بنابراین استفاده از لولا ها، امنیت بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

شیشه حمام ریلی

شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که برای استفاده در حمام و دوش طراحی شده است. این نوع شیشه دارای ریلی است که به دیوار یا سقف حمام نصب می‌ شود و به کمک آن می‌ توان شیشه را باز و بسته کرد. شیشه حمام ریلی معمولاً برای جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون از حوضچه دوش و نیز برای افزایش ایمنی و راحتی در حین استحمام استفاده می‌ شود.

شیشه حمام تک درب

شیشه حمام تک درب، همانطور که از نامش پیداست دارای یک درب می باشد. این نوع شیشه حمامی برای استفاده در حمام‌ های دوش و وان استفاده می‌ شود. درب شیشه حمامی تک درب معمولاً به یک لولا یا ریل متصل است که به دیوار یا سقف حمام نصب می‌ شود و امکان باز و بسته شدن درب را فراهم می‌ کند.

استفاده از شیشه حمام تک درب به دلایلی از جمله ایجاد حالت حریم خصوصی بیشتر، جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون از حوضچه دوش، افزایش ایمنی و راحتی در حین استحمام و افزایش زیبایی و شکوه حمام مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مدل های شیشه حمام

مزایا مدل های شیشه حمام

مزایا شیشه حمام لولایی

وجود لولاها در این مدل از شیشه حمامی در صورت شکستن، سبب جلوگیری از انتشار تکه های شیشه و آسیب به کاربران می شود. شیشه های حمام لولایی به دلیل طراحی شدن توسط لولاها، از استحکام بالایی برخوردار هستند. همچنین تعویض یا تعمیرات شیشه حمام لولایی به راحتی قابل انجام است.

مزایا شیشه حمام ریلی

شیشه حمام ریلی به دلیل طراحی مدرن و شفافیت آن، ظاهر زیبا و شیکی به حمام شما می‌ بخشد و آن را به یک فضای زیبا و مدرن تبدیل می‌ کند. علاوه بر این وجود ریل ها باعث می شود که باز و بسته کردن شیشه حمام آسان تر و سریع تر انجام شود و کاربران از آن به راحتی استفاده کنند. ریل ها به عنوان یک سیستم حمایتی، به ثبات پانل های شیشه ای حمام می افزایند.

مزایا شیشه حمام تک درب

شیشه حمام تک درب به دلیل سادگی و عدم پیچیدگی در طراحی، ظاهر زیبا و مدرنی به حمام شما می بخشد. تک درب بودن این شیشه حمام سبب شده تا تمیز کردن و نگهداری از آن به راحتی انجام شود.

تمیزکردن و نگهداری از مدل های مختلف شیشه حمام چگونه انجام می شود؟

تمیز کردن و نگهداری از شیشه های حمامی به شما کمک می کند تا زیبایی و شفافیت شیشه را حفظ کرده و عمر آن را افزایش دهید. در ادامه روش‌ هایی برای تمیزکردن و نگهداری از مدل‌ های مختلف شیشه حمام را بررسی می‌ کنیم :

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.