برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

شیشه سکوریت به خاطر ایمن بودن در خیلی از موارد مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی و پر طرفدار است . یکی از مزیت های بزرگ و خیلی مهم این شیشه ها در مقاومت و همینطور نشکن بودن آن است

و در عوامل طبیعی از جمله باد ، طوفان ، زلزله بسیار مقاوم میباشد . شیشه سکوریت اگر شکسته شوند هم به قطعات خیلی ریز بی ضرر تبدیل میشوند که هیچ صدمه و آسیبی به کسی وارد نمیشود.

1- قیمت شیشه سکوریت

2-مراحل تولید شیشه کوریت چگونه است ؟

3- کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟

4- تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه های دوجداره در چیست ؟

5- مزایا و معایب شیشه سکوریت چیست ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد قیمت شیشه سکوریت  برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا در مورد قیمت این شیشه بیشتر اطلاع داشته باشید.

مراحل تولید شیشه سکوریت چگونه است ؟

قبل از پرداختن به بحث قیمت شیشه سکوریت  بهتر است با نحوه و مراحل تولید شیشه سکوریت آشنا شویم تا بدانیم این شیشه ها با انجام دادن چه مراحلی به وجود می آیند و در واقع با چه فرایندی سکوریت میشوند.

آماده سازی شیشهدر ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

برش شیشهیکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد .

در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار  دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

پرداخت کاری شیشه : شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند . به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

جاسازی شیشهبعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

شستشوی شیشهعملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

سکوریت کردن شیشهمدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد.

سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

قیمت شیشه سکوریت

قبل از پرداختن به مبحث قیمت شیشه سکوریت بهتر است اول با شیشه سکوریت آشنا شویم . تا بدانیم این شیشه چیست ؟ چا کاربرد هایی دارد .

شیشه سکوریت چیست ؟ شیشه هایی هستند که هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی یا شیشه های خام میباشند. شیشه های سکوریت دارای امنیت بسیار بالایی میباشد ، از همین رو این شیشه ها بسیار محبوب هستند. و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این شیشه ها دارای کاربرد های مختلفی میباشد ، شاید تا الان دقت کرده باشید که از این شیشه ها در فلت های تلفن همراه هم استفاده میشود.

شیشه سکوریت به خاطر ایمن بودن در خیلی از موارد مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی و پر طرفدار است . یکی از مزیت های بزرگ و خیلی مهم این شیشه ها در مقاومت و همینطور نشکن بودن آن است و در عوامل طبیعی از جمله باد ، طوفان ، زلزله بسیار مقاوم میباشد . شیشه سکوریت اگر شکسته شوند هم به قطعات خیلی ریز بی ضرر تبدیل میشوند که هیچ صدمه و آسیبی به کسی وارد نمیشود .

این شیشه ها کاملا بی خطر میباشد و بسیار هم کاربردی میباشد. شیشه های حمام ، بالکن های شیشه ای ، شیشه های فروشگاه ها ، بانک ها و …. شاید توجه نکرده باشید .

شیشه هایی که در این ها کاربرده میشود شیشه های سکوریت نشکن است چون امنیت و ایمنی بالایی دارد . به طور مثال شما اگر میخواهید شیشه حمام سفارش دهید باید حتما توجه داشته باشید . که شیشه ای که مورد استفاده قرار میگیرد حتما شیشه سکوریت باشد به این علت که اگر حتی یک درصد هم احتمال برود که  این شیشه بشکند کاملا بی خطر باشد و هیچ مشکلی برای کسی پیش نیایید .

از همین رو تاکید بر آن است که شیشه مورد استفاده در این ها باید حتما از همین شیشه ی نامبرده باشد. تفاوت اصلی این شیشه با شیشه های معمولی و یا شیشه های خام نحوه ی تولید آن میباشد.

شیشه های سکوریت در صورت خورد شدن به قطعات ریز تغییر حالت میدهد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید

کاربرد های شیشه سکوریت در کجاهاست ؟

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که دارد ، کاربرد های فراوانی دارد و در خیلی از مکان ها از شیشه سکوریت استفاده میشود . شیشه سکوریت یکی از مقاوم ترین شیشه های موجود در بازار است . نام دیگر این شیشه ها شیشه میرال است .

کاربرد های شیشه سکوریت به شرح ذیل است :

1- شیشه حمام : برای طراحی فضای داخلی منزل از حمام شیشه ای استفاده می شود. جهت تفکیک حمام از توالت و جلوگیری از پاشیدن آب به دیوارها از شیشه سکوریت استفاده می شود. طراحی این شیشه ها در حمام به صورت پارتیشن ، کابین و دوردوشی می باشد و بدینن منظور از شیشه 8 میل استفاده می شود.

2- بالکن های شیشه ای : بالکن با اینکه یک فضای جداگانه خانه است ولی یک قسمت زیبا و در عین حال جذاب خانه است. یک قسمت ویژه در خانه خود ایجاد کنید که هر وقت بخواهید

می توانید از آن لذت ببرید.به همین منظور شیشه بالکن برای پوشش و محافظت از بالکن طراحی شده اند. این محصول نه تنها خانه شما را زیبا می کند بلکه خاطرات و لحظاتی خوبی برای شما ایجاد می کند. مقاومت و ایمنی این شیشه ها دارای اهمیت بسیاری است. به همین جهت از شیشه های سکوریت برای بالکن استفاده می شود.

3- نرده های شیشه ای : امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از نرده شیشه ای استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد.ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

4- پارتیشن های شیشه ای : مزایای بسیاری جهت طراحی داخلی ارائه می دهد. این بدان معناست که نه تنها ظاهر و نمایی زیبایی را ایجاد می کند بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می کند.

این دیوار شیشه ای دارای عایق صدا هستند که باعث می شود همه افراد بتوانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد.

پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

5- درب اوتوماتیک شیشه ای : یکی از رایج ترین کاربرد شیشه سکوریت ، کاربرد آن در درب اتوماتیک می باشد. ازآنجائیکه ایمنی در این درب ها مهم است از این شیشه برای جلوگیری از نفوذ سارقین استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر از شیشه های 10 میل استفاده می شود.

6- سقفه های شیشه ای :هیچ چیزی مانند سقف شیشه ای برای ایجاد حس زیبایی برای فضای داخلی ساختمان و ورود نور به خانه و ارتباط ارگانیک با فضای بیرونی ساختمان وجود ندارد. استفاده از این شیشه ها در سراسر ساختمان می تواند نور طبیعی را در طول روز منتشر کند در نتیجه نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد.

همچنین به محیط کار و فضای عمومی انرژی می بخشد و فضای بی نظیری و روشنی را ایجاد می کند. شیشه باید به اندازه ای قوی باشد تا بتواند بار ناشی از بارش برف و آب باران را تحمل کند.

همچنین در برابر فشار ناشی از سرما و گرما مقاوم باشد تا نشکند به همین دلیل از شیشه سکوریت لمینت برای این کار استفاده می شود. این نوع شیشه ها در صورتی که بشکند خرد نمیشود و به قطعه قطعه شده و به دلیل چسبی که دارد نمی ریزد.

7- آلاچیق های شیشه ای : به طور کلی آلاچیق نوعی سازه می باشد که از چند ستون و سقف تشکیل شده است که با توجه به کاربرد آن از چوب ، آهن ، ترموود و شیشه (با ترکیب اسکلت)ساخته می شود.

آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است. جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا:

در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.

در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد. زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند.

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد قیمت شیشه سکوریت  برای شما عزیزان مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه باشید.

تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه دوجداره در چیست ؟

قبل از پرداختن به مبحث قیمت شیشه سکوریت  در مورد تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما توضیحاتی را ارائه میدهیم تا تفاوت میان این دو شیشه را بدانید و بعد از آن در مورد قیمت شیشه سکوریت در شیراز برای شما اطلاعات مفیدی را ارائه میدهیم تا در مورد قیمت شیشه سکوریت در شیراز اطلاعات به دست بی آورید .

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت تفاوت ما بین شیشه سکوریت و شیشه دوجداره را هم بدانیم بد نیست .

در مطالب بالا تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی را خدمت شما زیزان گفتیم در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید .

تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره ، علاوه بر تامین کردن نور محیط باعث ارتباط بصری داخل ساختمان با محیط بیرونی شود . به همین دلیل از جایگاه ویژه ای برخور دار است . البته باید این را بدانید که رنگ های گوناگونی از شیشه در بازار وجود دارد . به همین دلیل تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی تولید میشود .

در تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره ، بین رنگ های تولید شده ، شیشه دوجداره دودی برای پنجره ها ، بسیار شناخته شده و پرطرفدار است .

برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت  در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

قیمت شیشه سکوریت چقدر است ؟

قیمت شیشه سکوریت  : در ابتدا به شما توصیه می کنیم بر روی کلمه ” محاسبه قیمت شیشه سکوریت ” کلیک نمایید. به این ترتیب به راحتی می توانید از طریق این مطلب به قیمت نهایی و هزینه نهایی که باید برای استفاده از این شیشه های مستحکم پرداخت نمایید دسترسی داشته باشید.

ما در آن صفحه به صورت کامل تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه داده ایم. حتما به این صفحه وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص نوحه محاسبه کردن قیمت شیشه های مستحکم و سکوریت شده

برای ثبت سفارشات از طریق شمار های مندرج در سایت با ما تماس حاصل نمایید. تا قیمت شیشه سکوریت در شیراز را به شما عزیزان اطلاع دهند کارشناسان ما.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]