برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

مزایای استفاده از درب های شیشه ای

مزایای استفاده از درب های شیشه ای چیست؟ به طور حتم افراد همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود خانه خود هستند. خواه ارتقای لوازم منزل شما باشد یا بازسازی کل خانه.

تعویض درب و پنجره ها موردی است که، در زمان بازسازی خانه در نظر گرفته می شود.  نصب درب های شیشه ای پاسیو زیبا و جذاب است. آنها نه تنها زیبا هستند، بلکه چندین مزیت دیگر نیز دارند.

مزایای استفاده از درب های شیشه ای

افزایش نور طبیعی

یکی از مهم‌ ترین مزایای درب ‌های شیشه ‌ای پاسیو این است که نور طبیعی را انتقال می‌دهند که می‌تواند فضای خانه را روشن کند. این امر به ویژه در صورتی مفید است که خانه شما پنجره های زیادی نداشته باشد، زیرا می تواند به بزرگتر شدن محیط کمک کند.

وارد کردن نور به خانه به زیبایی، فضای کلی خانه می افزاید. درب های شیشه ای می تواند به ایجاد فضای بازتر و جذاب تر کمک کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک به این لینک مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که، در مورد درب های شیشه ای پاسیو و نور طبیعی باید چند نکته را به خاطر بسپارید:

آنها می توانند گرمای زیادی را در ماه های تابستان وارد کنند. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، ممکن است بخواهید از شیشه های رنگی یا پرده، برای کمک به خنک تر نگه داشتن فضا استفاده کنید.

در حالی که درب های شیشه ای می توانند حریم خصوصی را فراهم کنند، اما اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی کامل هستید، همیشه بهترین گزینه نیستند. اگر حفظ حریم خصوصی اولویت شماست، از شیشه های مات برای درب های خود استفاده کنید.

چه بخواهید از مناظر بیرون لذت ببرید و چه بخواهید بازی کودکان خود را در حیاط تماشا کنید، این درها یک خط دید بدون مانع ایجاد می کنند که درهای سنتی ارائه نمی کنند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای بهبود دید بیرونی هستید، درب شیشه ای پاسیو باید در صدر لیست باشد.

تصویر-مزایای-استفاده-از-درب-های-شیشه-ای-8532

بیشتر بخوانید در مورد مزایای استفاده از درب های شیشه ای:

قیمت درب شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای و انواع آن در شرکت کامادر

بهره وری انرژی  با درب های شیشه ای

برخلاف تصور برخی افراد، درب های شیشه ای پاسیو می توانند انرژی بسیار کارآمدی داشته باشند.بهره وری بیشتر انرژی با درب شیشه ای، از مزایای استفاده از درب های شیشه ای است.

نصب درب های شیشه ای پاسیو یکی از بهترین راه ها برای بهبود بهره وری انرژی خانه شما است. آنها نه تنها منظره زیبایی را ارائه می دهند، بلکه به گرم شدن خانه شما در زمستان و خنک تر شدن آن در تابستان کمک می کنند.

در اینجا چند روش وجود دارد که درب های شیشه ای می توانند بازده انرژی خانه شما را بهبود بخشند:

آنها به حفظ گرما در داخل کمک می کنند. به عنوان مثال، در زمستان، درهای شیشه ای پاسیو می توانند به جلوگیری از خروج گرما از خانه شما کمک کنند. این به این دلیل است که آنها یک لایه عایق اضافی ایجاد می کنند.

نور طبیعی را وارد می کنند. در طول روز، درب های شیشه ای پاسیو اجازه ورود نور طبیعی را می دهند که می تواند به کاهش نیاز شما به نور مصنوعی کمک کند.

آنها به حفظ هوای خنک کمک می کنند. در تابستان، درب‌های شیشه‌ ای می‌توانند با جلوگیری از خروج هوای گرم، خانه شما را خنک ‌تر نگه دارند. این به این دلیل است که آنها یک لایه عایق اضافی ایجاد می کنند.

اگر به دنبال سفارش درب پارکینگ شیشه ای هستید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

امنیت بیشتر با درب های شیشه ای

امنیت بیشتر خانه یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های شیشه ای است. درب های شیشه ای پاسیو نه تنها افزودنی زیبا برای هر خانه ای هستند، بلکه می توانند سطح امنیتی بیشتری نیز ارائه دهند. درب های شیشه ای  را می توان در هنگام نصب و نگهداری کاملاً ایمن کرد.

چند گزینه از درب های شیشه ای پاسیو برای امنیت وجود دارد، مانند درب دوجداره یا درب مقاوم در برابر ضربه. درب دو جداره با دو لایه شیشه سکوریت ساخته شده است که توسط یک درزگیر به هم متصل می شوند. فضای بین دو شیشه باعث می شود که این نوع درب بسیار محکم و سخت باشد.

گزینه دیگر، درب ضد ضربه، با یک لمینت بین دو تکه شیشه سکوریت ساخته شده است. این نوع درب همچنین می تواند به سختی از بین برود و سطح بالایی از امنیت را برای خانه شما ارائه دهد.

در نهایت باید در رابطه با مزایای استفاده از درب های شیشه ای گفت، اکثر صاحبان خانه هایی که درب های شیشه ای پاسیو را نصب می کنند از سبک و زیبایی که به خانه هایشان می دهد لذت می برند. آنها می توانند جذابیت کلی خانه شما را افزایش دهند و ظرافت و پیچیدگی را به خانه شما اضافه کنند تا خانه شما را از بقیه متمایز کند.

بهترین نوع شیشه برای درب های امنیتی مقاوم شیشه سکوریت درب امنیتی

شیشه سکوریت در مقابل شیشه لمینت، به نظر شما کدام یک برای درب امنیتی شما بهتر است؟

شیشه ی حرارت دیده

شیشه سکوریت شده که به عنوان شیشه عملیات حرارتی نیز شناخته می شود، به طور کلی برای استفاده در مناطقی با خطر تماس و شکستگی بالا ساخته می شود. این نوع شیشه نسبت به شیشه استاندارد دوام بیشتری دارد و در صورت شکستن به تکه های بزرگ خرد نمی شود، که باعث می شود از شیشه های معمولی ایمن تر باشد. با این حال، هنگامی که شکسته می شود، بدون تیزبینی خطرناک یک شیشه شکسته معمولی، فقط به قطعات کوچک خرد می شود. این شیشه را تقریباً در همه جا، از درهای دوش گرفته تا پنجره های خود، می توانید استفاده کنید.

 

شیشه لمینت

این یک شیشه ایمنی است که هنگام شکستن به هم می چسبد. این عمدتاً یک ساندویچ شیشه ای با یک لایه وینیل است که شیشه را در کنار هم نگه می دارد، بنابراین در هنگام خرد شدن تکه تکه نمی شود. این نوع شیشه معمولاً برای شیشه‌های جلو اتومبیل استفاده می‌شود، اما مزیت ایمنی آن برای مصارف مسکونی نیز مناسب است، به ‌ویژه در خانه‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی وجود دارند.

شما می توانید بر اساس نیاز و شرایط خود از هر کدام از شیشه های سکوریت و یا لیمنت برای درهای امنیتی خود استفاده کنید. اگر نیاز به کسب اطلاعا بیشتر در این رابطه دارید کافی است همین حالا به شرکت کامادر تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]