مناسب ترین درب اتوماتیک شیشه ای با تردد کم

انتخاب مناسب ترین درب اتوماتیک شیشه ای با تردد کم، با آگاهی بیشتر از قطعات استفاده شده درون آن، بهتر خواهد بود. به عنوان مثال انتخاب متریال هایی که برای اجرای درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند، در انتخال مناسب ترین درب اتوماتیک شیشه ای با تردد کم، بسیار موثر است. بنابراین با توجه به نیاز فضاهای کم تردد، باید متریال مناسبی برای درب های اتوماتیک شیشه ای انتخاب کرد.

یک ساختمان داخلی مدرن را با یک درب اتوماتیک شیشه ای برجسته در مرکز نشان می دهد که احتمالاً یک ورودی یا منطقه لابی است. این درب های اتوماتیک توسط شرکت کامادر طراحی و تولید شده اند. این معماری دارای خطوط تمیز و طراحی معاصر، با تضاد رنگی چشمگیر بین کف زرد و دیوارهای خاکستری است. بالای سر، مجموعه ای از چراغ های خطی وجود دارد که به زیبایی براق فضا می افزاید. دیوار پشتی از چندین طبقه با بالکن ها و نرده های قابل مشاهده تشکیل شده است که ساختاری چند طبقه را نشان می دهد.

انتخاب متریال مناسب برای درب‌ های اتوماتیک در فضاهای کم‌ تردد

برای مکان های کم‌ تردد که کمتر از ۲ متر هستند، انتخاب مناسب‌ ترین متریال برای درب‌ های اتوماتیک اهمیت زیادی دارد. در چنین فضا هایی، موتور های با قدرت پایین‌ تر و برد های ضعیف‌ تر که فشار زیادی به دستگاه وارد نمی‌ کنند، انتخاب مناسبی هستند. به طور مثال، اگر تعداد دفعات باز و بسته شدن درب در طول روز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار باشد، استفاده از موتور هایی نظیر موتور های کرومات یا موتور های دانکر چینی می‌ تواند گزینه مناسبی باشد. این موتور های اقتصادی معمولاً تا ۵ سال گارانتی دارند و کیفیت مناسبی برای این نوع استفاده‌ ها ارائه می‌ دهند.

انواع موتورمناسب برای درب‌ اتوماتیک شیشه ای با تردد کم

اغلب شرکت‌ های تولید کننده درب‌ های اتوماتیک، گارانتی‌ های خود را بر اساس میزان تردد و استفاده از دستگاه ارائه می‌ دهند. به این ترتیب، در فضا های کم‌ تردد، موتور های کرومات، لنز، یا دانکر چینی می‌دتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. همچنین نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری زیادی نیز نخواهند داشت. به طور کلی موتور های اقتصادی، در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار باز و بسته شدن، به خوبی عمل می‌ کنند.

مدل‌ های معتبر موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در بازار موتور های درب اتوماتیک، دو مدل معتبر و با کیفیت شامل موتور دانکر اصلی و موتور لنز وجود دارد. همچنین موتور های کروموزوم نیز گزینه‌ مناسبی هستند. اگر چه موتور های چینی سبک‌ تر و با قیمت پایین‌ تری ارائه می‌ شوند.

نمای داخلی یک ساختمان مدرن را با درب های اتوماتیک شیشه ای دوتایی با قاب فلز سیاه نشان می دهد. درب اتوماتیک کامادر جلوه زیبایی به محیط بخشیده است. کف تا حدی با مواد زرد پوشانده شده است و شما می توانید مناظر بیرونی را از طریق درهای شیشه ای مشاهده کنید که نشان می دهد احتمالاً ورودی یا خروجی ساختمان است.

گارانتی و خدمات پس از فروش موتور درب اتوماتیک شیشه ای با تردد کم

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد، خدمات پس از فروش است. برای موتورهای دانکر، گارانتی ۴۸ ماهه از سوی شرکت فروشنده ارائه می‌ شود و تمامی هزینه‌ های تعمیر و نگهداری در این مدت رایگان است. که این خدمات پس از فروش شامل تمامی مشکلات احتمالی و هزینه‌ های مربوط به آن ها می‌ شود.

دفترچه راهنمای درب‌ های اتوماتیک و عملکرد آن

دفترچه راهنمای درب‌ های اتوماتیک، اطلاعات مفیدی در خصوص انواع حالت‌ های عملکرد درب‌ ارائه می‌ دهد. به عنوان مثال، در این دفترچه می‌ توان نحوه عملکرد درب در حالت‌ های مختلف را مشاهده کرد :

حالت اول، درب را به طور نیمه باز و بسته می‌ کند. در حالت تمام باز، با استفاده از ریموت درب کاملاً باز می‌ شود. و در حالت یک طرفه، امکان باز شدن درب از یک سمت (داخل یا بیرون) را فراهم می‌ کند. حالت قفل هم با فعال کردن قفل دستگاه، امنیت بیشتری را فراهم می‌ آورد. بنابراین این دفترچه راهنما به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به درستی از درب اتوماتیک خود استفاده کنید. و با تنظیمات مختلف آن آشنا شوید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.