برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نحوه تولید شیشه لاکوبل : شیشه لاکوبل یکی از انواع شیشه ها می باشد که طی فرایندی خاص تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه ها مانند شیشه سکوریت مستحکم هستند و در واقع از شیشه سکوریت تولید شده اند. اما به دلیل زیبایی بالایی که دارند معمولا از آنها در طراحی پارتیشن شیشه ای اداره ها هم استفاده می شود. ما در این مطلب به صورت کامل قصد داریم در مورد شیشه های لاکوبل و انواع آنها صحبت کنیم. اما پیش از آن فهرست مطالب را برای شما در نظر گرفته ایم:

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

نحوه تولید شیشه لاکوبل : شیشه لاکوبل یکی از انواع شیشه های موجود در بازار می باشد که این شیشه ها بسیار محبوب و کاربردی هستند. در حقیقت این شیشه ها نوعی از شیشه های پشت رنگی مات و براق می باشد که معمولا برای دکوراسیون داخلی ساختمان و نمای بیرونی آن استفاده های بسیار زیادی دارند و شما بارها استفاده از این شیشه ها را در ساختمان های مختلف شاهد بوده اید. توجه داشته باشید که این شیشه ها جذابیت بسیار بالایی دارند. نحوه کارکرد شیشه های لاکوبل به این صورت است که معمولا این شیشه ها با نور بازی می کنند و چشم اندازهای جدیدی خلق می کند. این جذابیت موجب می شود که این شیشه ها تا اندازه بسیار زیادی محبوب بوده و مورد توجه قرار بگیرند. ما در ادامه مطلب شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد به کاربردهای این شیشه ها اشاره خواهیم کرد تا از این بابت شگفت زده شوید. در نظر داشته باشید که امروزه برای طراحی نمای داخلی و خارجی انواع ساختمان ها یکی از به روزترین و مدرن ترین متریال های روز و محبوب استفاده از شیشه ها می باشد. به همین دلیل است که امروزه تا این میزان دارای طرفدار می باشد. زمانی که نوعی از این شیشه ها شکل می گیرند که می توانند با استفاده از چرخش و شکست نور جذابیت های بالایی را خلق کنند، این محبوبیت دو چندان می شود. یک سوال بسیار مهم ؛آیا می دانستید شیشه های رنگی با قابلیت نشکن خود بسیار کاربرد دارند؟ نام این شیشه ها ، شیشه لاکوبل است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این شیشه ها بدانید.

نحوه تولید شیشه لاکوبل

نحوه تولید شیشه لاکوبل : اگرچه هدف ما در این مطلب بررسی این است که شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد اما نمی شود از این شیشه ها صحبت کرد ولی به نحوه تولید آنها و چگونگی ساخت آنها اشاره ای نداشت. اطلاع داشتن از این موضوع که شیشه لاکوبل چگونه تولید می شود می تواند به شما کمک کند که در خصوص میزان استقامت و قدرت این شیشه ها بیشتر بدانید و به این ترتیب خریدی بسیار دقیق تر و مناسب تر را تجربه کنید. فرایند تولید شیشه های لاکوبل چندان پیچیده به نظر نمی رسد. برای تولید شیشه لاکوبل باید چند مرحله ساده را طی کرد که البته در محیط های مخصوص باید این اتفاق رخ دهد در غیر این صورت تولید به آن شکلی که مدنظر ما می باشد صورت نمی گیرد. در ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظت از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند.

مزایای شیشه لاکوبل چیست ؟

نحوه تولید شیشه لاکوبل : شیشه لاکوبل به طور کلی از مواد بسیار مستحکم و با دوامی ساخته شده است. با توجه به این ویژگی مهم می توانیم بگوییم که با استفاده از شیشه های لاکوبل دیوارها، درهای کشویی و مبلمان ظاهر اصلی خود را برای سال ها حفظ می کنند و شما هزینه های بلند مدت کمتری را در صورت خرید این شیشه ها پرداخت می کنید. همچنین باید بدانید که انواع شیشه لاکوبل کاملا ایمن بوده و در هنگام شکستن خرد نمی شوند و نمی ریزند به همین دلیل شما با استفاده از این شیشه ها امنیت بالایی را هم تجربه می کنید و دیگر نیازی نیست نگران شکسته شدن این شیشه ها باشید. یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از شیشه لاکویل این است که معمولا تمام رنگ های شیشه لاکوبل با محیط زیست سازگار هستند. از طرفی دارای طیفی وسیع از رنگ های مختلفی هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. نحوه تولید شیشه لاکوبل : به طور کلی بیست و پنج رنگ برای ای شیشه ها وجود دارد اما به این معنا نیست که شما نمی توانید رنگ های مورد نظر خود را هم سفارش دهید و در ساخت شیشه های لاکوبل از آنها استفاده کنید. فقط کافی است که در زمان سفارش با کارشناسان شرکت کامادر در این رابطه سفارش خود را اعلام کنید. از دیگر مزایای این شیشه ها می تواند به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت اشاره کرد. توجه داشت باشید که تمامی انواع شیشه لاکوبل در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش کاملا مقاوم هستند، بنابراین برای استفاده در داخل و خارج از خانه و یا برای کاربرد در محل هایی مانند انواع اداره ها و سازمان ها مناسب هستند. همچنین به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل شما می توانید از آنها حتی در محیط هایی مانند شمال که دارای بارندگی بالایی می باشد به عنوان شیشه بالکن استفاده کنید و نگران پوسیدگی در آنها نیز نباشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این شیشه ها در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت می کنند و چون در فرآیند تولید قابلیت سکوریت و نشکن شدن را پیدا میکنند، هفت برابر قوی تر از شیشه های خام هستند. این دقیقا همان خاصیت شیشه سکوریت می باشد که شرکت کامادر قابلیت تولید آن را داشته و در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات شیشه لاکوبل

نحوه تولید شیشه لاکوبل : شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد؟ ما تا به این بخش از مطلب متوجه شدیم که شیشه های لاکوبل چه نوع شیشه هایی هستند اما بد نیست در مورد ویژگی ها و مشخصاتی که این شیشه ها دارند هم اطلاعات خود را تکمیل کنیم. به طور کلی می شود چهار مشخصه اصلی را به عنوان ویژگی های مهم این شیشه ها در نظر گرفت. با توجه به مشخصاتی که این شیشه ها دارند خرید برای شما می تواند بسیار ساده تر باشد چرا که در صورتی که به خوبی این مشخصات را شناسایی کنید دیگر توسط افراد سودجو که در بازار به دنبال ارائه محصولات بی کیفیت هستند، فریب نمی خورید و همین مسئله به شما کمک می کند که خرید خود را در بهترین شرایط انجام دهید. مهمترین ویژگی های شیشه لاکوبل را می توانیم مربوط به شرایط تولید آنها بدانیم. تولید و ساختی که موجب می شود این شیشه ها با شیشه های معمولی از نظر باطنی و توانایی تحمل ضربات تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. این تفاوت های مهم می تواند خیال شما را بابت امنیت این شیشه ها راحت کند از همین رو شما می توانید از این شیشه ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای هم استفاده کنید. مهمترین و کاربردی ترین مشخصاتی که باید در مورد شیشه لاکوبل بدانید عبارت اند از: نشکن است و در صورت شکستن خطر سقط یا آسیب ندارد. ضد خش بودن این شیشه ها موجب می شود که شیشه لاکوبل دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. رنگ بندی متنوع که حدود 25 رنگ را شامل می شود در حالی که شما می توانید بر اساس سلیقه خود یک رنگ مجزا سفارش بدهید و از این حیث دست شما در انتخاب این شیشه ها بسیار باز است. قابلیت چاپ طرح های سفارشی

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است. با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

کاربرد های شیشه لاکوبل چیست ؟

نحوه تولید شیشه لاکوبل : شیشه لاکوبل به طور کلی دارای کاربردهای متفاوتی می باشد که همین مسئله موجب شده است این شیشه ها بسیار مورد توجه افراد قرار بگیرد. به گزارش کارشناسان شرکت کامادر شیشه های لاکوبل برای طراحی شیک و جذاب دکوراسیون داخلی گزینه های بسیار مناسبی محسوب می شوند چرا که می توانند به طور کلی نمای داخلی را از این روبه آن رو کنند. با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند برخی از موارد استفاده از این شیشه ها را می توانیم به صورت ذیل برای شما دسته بندی کنیم که عبارت اند از:

  •     استفاده در ساخت دیوار شیشه ای
  •     استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای
  •     استفاده در ساخت میز شیشه ای
  •     استفاده در ساخت قفسه ها و کابینت ها

همچنین باید بدانید که از شیشه لاکوبل شفاف نیز می شود استفاده های گسترده ای داشت که ما در ادامه قصد داریم برخی از انواع کاربردهای شیشه های لاکوبل شفاف را هم به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  •     استفاده به عنوان شیشه نما ساختمان
  •     استفاده به عنوان نورگیرها
  •     استفاده در بخش آینه کاری داخلی بناهای سنتی

در نظر داشته باشید که می توان شیشه لاکوبل را با چوب یا سنگ نیز ترکیب کرد و دکوراسیون زیباتری ایجاد کرد. همچنین در ادامه بررسی کاربردهای فراوان شیشه های لاکوبل باید به این نکته هم اشاره کنیم که می شود این شیشه ها جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری در نظر گرفت. همین طور به دلیل ایمنی بالا و ضد خش و نشکن بودن در مهد کودک ها و فضاهای آموزشی مختص کودکان برای زیباسازی محیط مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای داخلی این شیشه ها بسیار بالا می باشد به قدری که می توان از شیشه لاکوبل همچنین در فضای بین کابینت ها استفاده کرد چرا که وجود این شیشه ها می تواند مانع بروز رطوبت به دیوارهای درونی و لایه های درونی کابینت ها نیز بشود.

انواع شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه لاکوبل دارای انواع مختلفی از نظر های مختلف می باشد. برای مثال از نظر رنگ بندی این شیشه ها دارای بیست و پنج نوع مختلف هستند که به صورت عادی در بازار ارائه می شوند و همچنین می توانند به تعداد بسیار زیادی از بازه های رنگی هم به صورت کاملا سفارشی تولید شوند. از طرفی باید بدانید که این شیشه ها از نظر ضخامت هم دارای انواع مختلفی هستند. بسته به کاربردی که این شیشه ها دارند می توانند دارای ضخامت چهار الی بیست میلیمتری باشند. دیگر نوع شیشه های لاکوبل هم مربوط به شفافیت آنها می شود که عبارت اند از:

  •     شیشه لاکوبل مات
  •     شیشه لاکوبل براق

هر دو نوع شیشه های لاکوبل مات و براق می توانند در ضخامت ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید شوند. از همین رو شما با طیف گسترده ای از رنگ بندی ها روبرو هستید و می توانید به راحتی بین انواع این شیشه ها آن را که در نظر دارید انتخاب کرده و از شرکت کامادر سفارش دهید.

سخن پایانی

در نهایت باید بدانید که اگر به دنبال امنیت و زیبایی به صورت توام هستید شیشه لاکوبل شرکت کامادر می تواند برای شما یک انتخاب بسیار مناسب باشد. بنابراین وقت را هدر ندهید و همین الان برای سفارش این شیشه ها با کارشناسان ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید و سفارشات خرید خود را ثبت کنید تا شیشه ها در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]