نحوه نصب سیستم نمایشگاهی

نحوه نصب سیستم نمایشگاهی یا تجاری در چند مرحله انجام می شود. که این مراحل باید با دقت و رعایت نکات ایمنی انجام شوند. نصب سیستم نمایشگاهی یا سیستم تجاری باید توسط یک تکنسین متخصص و مورد اعتماد انجام شود. زیرا این نصب شامل جزئیات فراوانی است و نیازمند مهارت می باشد. کارشناسان شرکت کامادر با بیش از ۲۰ سال سابقه، می توانند نصب سیستم نمایشگاهی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

یراق آلات و قطعات لازم برای نصب سیستم نمایشگاهی را به تصویر می کشد.

لوازم مورد نیاز برای نصب سیستم نمایشگاهی

برای نصب سیستم نمایشگاهی مجموعه ای از لوازم و وسایل، مورد نیاز است. به طور کلی برای نصب سیستم تجاری، لازم است در قسمت های مختلفی از آن از پروفیل استفاده شود. که هر کدام از این پروفیل ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این، برای باز و بسته شدن این سیستم از ریل، اکسسوری، قرقره، یراق آلات و لولاها استفاده می شود. و برای پوشانندگی درز ها نیز از درزگیر استفاده می شود. به طور کلی تمامی یراق آلات و اکسسوری ها و هر قطعه ای که داخل این سیستم به کار می رود، وارداتی هستند. طراح سیستم های نمایشگاهی یا تجاری یک فرد ایتالیایی بوده، اما این سیستم بیشتر در ترکیه جا افتاده و مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و تولید سیستم تجاری از سال ۲۰۱۹ در شر‌کت کامادر آغاز شده است.

نحوه نصب سیستم نمایشگاهی و مراحل آن

لوازم مورد نیاز برای نصب سیستم نمایشگاهی

برای نصب سیستم نمایشگاهی یا سیستم شیشه فولدینگ، مجموعه ای از لوازم و وسایل، مورد نیاز است. به طور کلی برای نصب سیستم تجاری، لازم است در قسمت های مختلفی از آن از پروفیل استفاده شود. که هر کدام از این پروفیل ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این، برای باز و بسته شدن این سیستم از ریل، اکسسوری، قرقره، یراق آلات و لولاها استفاده می شود. و برای پوشانندگی درز ها نیز از درزگیر استفاده می شود. به طور کلی تمامی یراق آلات و اکسسوری ها و هر قطعه ای که داخل این سیستم به کار می رود، وارداتی هستند. اولین بار سیستم شیشه فولدینگ توسط ایتالیایی ها طراحی شده است. در واقع طراح سیستم های نمایشگاهی یا تجاری یک فرد ایتالیایی بوده، اما این سیستم بیشتر در ترکیه جا افتاده و مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و تولید سیستم تجاری، از سال ۲۰۱۹ تاکنون در شر‌کت کامادر با بهترین کیفیت، ارائه می شود.

ساختار کلی نصب سیستم تجاری را نشان می دهد.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.