چگونه از کرکره های برقی خود در طول زمستان نگهداری کنیم؟

افت ناگهانی دما در فصل زمستان ممکن است به اندازه ای باشد که بر کرکره برقی فشار شدیدی وارد کند، به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه از آنها مراقبت کنید. از این گذشته، بدون تعمیر و نگهداری کافی کرکره های شما به طور قابل توجهی آسیب می بینند و حتی ممکن است کیفیت آنها نیز پایین بیاید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی درباره نگهداری کرکره برقی در فصل زمستان در این زمینه به شما آموزش دهیم.

نگهداری کرکره-برقی-در-زمستان

نکات مهم در نگهداری از کرکره برقی در فصل سرما

روغن کاری کرکره برقی

برای اینکه کرکره برقی کارایی لازم را داشته باشد، باید قطعات متحرک به طور مناسب روغن کاری شوند تا در اثر فشار شدید آسیب نبیند. در طول زمستان، موتور در معرض هوای خشک و درجه حرارت پایین قرار می گیرد. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید روغن کافی برای جلوگیری از خرابی وجود دارد. در واقع، این کار در فصل سرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و روغن کاری موتور باید در طول زمستان مرتباً انجام شود.

شستشوی کرکره برقی

از شن و ماسه در جاده ها گرفته تا برف، کرکره برقی شما را کثیف می کند. به خصوص اگر خاننه یا محل کار شما در جاده ای شلوغ واقع شده باشد. به همین منظور، ممکن است بخواهید کرکره های برقی خود را به طور منظم در فصل زمستان تمیز کنید. با این حال، نباید از پاک کننده هایی مانند سفید کننده قوی، شوینده ها خودداری کنید زیرا این امر می تواند به کرکره شما آسیب برساند. در واقع، شما باید از شوینده محلول ملایم و برس تمیز کننده یا یک پارچه نرم تمیز کنید.

صداگیری کرکره برقی

از این گذشته، آخرین چیزی که اننتظار می رود آسیب دیدن کرکره هایتان است که در آن صورت باید هزینه بالایی برای کار تعمیر بپردازید. شاید حتی لازم باشد بعضی قطعات مهم آن تعویض گردد. اگرچه تعمیر و نگهداری کرکره در طول سال ضروری است. اما در زمستان از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا دمای بسیار پایین می تواند بر عملکرد آن ها تأثیر بگذارد. در واقع گفته می شود که کرکره های برقی بیشتر آسیب پذیر هستند زیرا بارش برف می تواند مکانیزم ها را در معرض خطر قرار دهد.


شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.