نگهداری و سرویس کرکره برقی

نگهداری و سرویس کرکره برقی درب پارکینگ چگونه است؟ آیا شما هم به دنبال آموزش نگهداری و سرویس کرکره برقی برای درب پارکینگ خود هستید؟ درها و کرکره‌های امنیتی به منظور، مقاومت در برابر عوامل نفوذ ساخته شده‌اند. با این حال، حتی قوی ‌ترین و محکم ‌ترین کرکره درب پارکینگ پس از سال‌ها استفاده مداوم شروع به ساییدگی می‌کند. در نتیجه لازم است به نکات نگهداری و سرویس کرکره برقی توجه کنید. باز و بسته شدن روزانه یا ساعتی (حتی هر چند دقیقه در شلوغ ترین محیط ها)، تاثیرات و آب و هوای بد، همگی می توانند عوارضی را به همراه داشته باشند. شما دو گزینه برای حفظ درهای خود در بهترین حالت کار دارید، تعمیرات واکنشی یا تعمیر و نگهداری پیشگیرانه. نکات منفی برای تعمیرات واکنشی ، این است که معمولا تعمیر طولانی تر می شود، از کار افتادن درب پارکینگ برنامه ریزی نشده، خطر آسیب، آسیب پذیری های امنیتی و هزینه بیشتر را در پیش خواهد داشت، پس بهتر است به نکات نگهداری و سرویس کرکره برقی توجه داشته باشیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد ؟ به این صفحه بروید.

با تعمیر و نگهداری منظم کرکره فعال باشید

هدف از تعمیر و نگهداری منظم شناسایی و رفع مشکلات احتمالی قبل از تبدیل شدن به مشکل است که منجر به بودجه های قابل مدیریت بیشتر و کاهش خطرات بهداشتی و ایمنی می شود. مهندسین تعمیر و نگهداری کرکره درب پارکینگ شرکت کامادر، تعمیر و نگهداری طیف گسترده‌ای از درب‌ها و درب‌های امنیتی را انجام می‌دهند، البته نه فقط آن‌هایی که خودمان تولید و نصب کرده‌ایم. اگر درب کرکره ای پارکینگ شما نیز نیاز به تعمیر و یا بازسازی دارد، همین حالا  با کارشناسان شرکت کامادر تماس بگیرید.

9858تصویر-نگهداری-و-سرویس-کرکره-برقی-

مواجهه با خرابی یا شکستن کرکره درب پارکینگ

درب های کرکره‌رای درب‌رهای بسیار بادوام و مقاومی هستند که به‌عنوان یک مانع فوق‌العاده مؤثر در برابر سرقت عمل می‌کنند و اغلب سال‌ها با حداقل نگهداری کار می‌کنند. اما نمی‌توانیم وانمود کنیم که آنها هرگز خراب نمی‌شوند، و یا حتی ایمن ‌ترین  آن ها 100% ضد نفوذ است. در اینجا ما به دنبال این هستیم که اگر بدترین اتفاق افتاد چه کاری باید انجام دهیم! اگر با شکستگی یا خرابی کرکره برقی درب پارکینگ مواجه شدید، اقدامات زیر را انجام دهید. در صورت خرابی، مطمئن شوید که برق را خاموش کرده اید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید. اما فراتر از این، ضروری است که سعی نکنید خودتان آن را تعمیر ، حتی اگر نسبتاً ساده به نظر برسد.

با یک حرفه ای تماس بگیرید!

درب های کرکره ای پارکینگ بزرگ و سنگین هستند. در حالی که بسیاری از آنها هنوز به صورت دستی باز و بسته می شوند، دارای مکانیسم های الکترونیکی پیچیده ای هستند. اگر کرکره برقی درب پارکینگ نصب شده باشد که اصلا نباید فکر کنید خیلی سریع با متخصصین تماس بگیرید. زیرا آنها تجهیزات بسیار تخصصی هستند، بنابراین حتماً برای تعمیر آنها با یک متخصص تماس بگیرید. مطالب مرتبط: 

آیا درب پارکینگ از کرکره پلی کربنات  ضدسرقت است ؟ 

چطور سرعت درب کرکره برقی را افزایش دهیم؟

الزامات قانونی برای نگهداری درب پارکینگ کرکره ای

نگهداری منظم فقط یک عادت خوب نیست، یک الزام قانونی است. صاحبان و مدیران اماکن موظفند طبق قانون اقدامات لازم را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که درها و کرکره های غلتکی برای استفاده ایمن هستند. تجهیزاتی که ممکن است از کار بیفتند و کارگران را در معرض خطر جدی قرار دهند، باید به درستی نگهداری و در فواصل زمانی منظم، در صورت لزوم، با بازرسی، آزمایش، تنظیم، روغن کاری، تعمیر و تمیز کردن بررسی شوند. مزیت استفاده از یک متخصص مجرب و ماهر این است که می توانید مطمئن باشید که تمام آموزش ها و دانش او در این زمینه به روز است و تعمیرات منظم می تواند به عنوان بخشی از فرآیند تعمیر و نگهداری باشد. اگر می‌خواهید در مورد برنامه‌های تعمیر و نگهداری ما برای کرکره‌های غلتکی و درب‌های امنیتی بیشتر بدانید، فقط با شرکت کامادر تماس بگیرید، ما خوشحال می‌شویم به هر سؤالی که دارید پاسخ دهیم یا پیشنهادی ارائه کنیم.