نحوه نصب شیشه بالکنی

نحوه نصب شیشه بالکنی شامل انجام مراحلی می باشد که رعایت تمامی نکات در آن ضروری است. لازم است که شیشه بالکنی ایمنی بالایی داشته باشد تا به کاربران آسیبی نرساند. نکات مهمی که در نصب و رعایت استانداردهای ایمنی انجام می شود، می تواند ایمنی شیشه های بالکنی را تضمین کند. بنابراین یکی از راه های مهم برای افزایش ایمنی شیشه بالکنی، اجرا و نحوه نصب شیشه بالکنی به صورت صحیح می باشد.

نشان دهنده فردی است که در حال نصب شیشه بالکنی در یک ساختمان است. فرد با کلاه، عینک و پیراهن آستین بلند خاکستری به همراه شلوار تیره به تن دارد و کمربند ابزاری به دور کمر بسته است. او با استفاده از هر دو دست خود، شیشه بالکنی کامادر را در چهارچوب تنظیم یا قرار می‌ دهد. محیط به نظر مسکونی می‌ آید، با بخشی از خانه که در سمت چپ قابل مشاهده است و به نظر می‌ رسد که یک پاسیو چوبی با نرده‌ ها در سمت راست وجود دارد.

مراحل و نحوه نصب شیشه بالکنی

قبل از شروع کار حتما باید آهنکشی کار انجام بشه تا شیشه بالکنی به طور کامل ایمن و مستحکم بشود.

در ابتدا توسط یک تکنسین یا کارشناس متخصص در این زمینه، پروفیل های کناری، توسط پیچ و رول پلاک نصب می شود.

سپس ریل های بالایی و پایینی شیشه بالکنی در محل مورد نظر قرار گرفته و نصب صورت می گیرد. همچنین باید به تراز بودن ریل ها در این مرحله توجه کرد.

در مرحله بعدی شیشه ها با چسب داخل فک چسبانده می شوند و به صورت شماره گذاری شده داخل ریل ها قرار می گیرند.

نکات مهم درباره نحوه نصب شیشه بالکنی

شیشه هایی که در شیشه بالکنی استفاده می شوند، شیشه نما به حساب می آیند. که در قانون، هر چیزی که در نمای ساختمان اجرا شود، اجرا کننده آن تا ۱۵ سال در قبال آن مسئول است. برای اینکه از اتفاقاتی همچون شکسته شدن شیشه بالکنی و پرت شدن آن، جلوگیری شود، باید به یک سری نکات در نحوه نصب شیشه بالکنی توجه کرد.

شیشه بالکنی از چه متریالی تشکیل شده است؟

شیشه بالکنی از پروفیل های آلومینیومی تشکیل شده که شامل ریل بالایی، ریل پایینی، پروفیل های کناری، فک های شیشه گیر، درزگیر های آلومینیومی و اکسسوری های پلاستیکی و قفل های پلاستیکی می باشند. تمامی این متریال استفاده شده در شیشه بالکنی، در داخل کارگاه مونتاژ شده و بسته بندی می شوند. سپس برای نصب ارسال می شوند.

فردی را به تصویر می‌ کشد که کلاه و دستکش سفید بر سر دارد و مشغول کار یدی است که احتمالاً در صنعت ساخت‌ و ساز است. به نظر می رسد که آن ها با استفاده از ابزاری که می تواند یک مته یا پیچ گوشتی باشد، یک شیشه بالکنی کامادر را نصب یا تعمیر می کنند.

نحوه اندازه‌ گیری شیشه بالکنی چگونه انجام می شود؟

در صورتی که کارفرما بخواهد اندازه گیری های مورد نظر را انجام دهد و محصول مورد نظر را سفارش دهد، باید توجه کند که اندازه گیری ها بسیار دقیق باشند. به طور کلی نحوه اندازه گیری شیشه بالکنی به گونه ای است که باید کوچک ترین عرض و ارتفاع در نظر گرفته شود. زیرا اگر ابعاد بزرگ تر باشد، ممکن است که درب بسته بشه یا شیشه بالکنی تراز نباشد. که در این صورت در نصب مشکل ایجاد می شود. در واقع حتما باید سیستم تراز نصب بشود. زیرا اگر نصب تراز نباشد، درب به سختی باز و بسته می شود یا ممکن است شیشه ها به یکدیگر گیر کنند. که همه این ها به دلیل ابعاد اولیه اشتباه است. بنابراین باید کوچک ترین عرض و ارتفاع در نظر گرفته بشه تا ابعاد با هم سازگار باشند و نصب به صورت صحیح انجام شود.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.