کاربرد و مزایا شیشه بالکنی

کاربرد و مزایا شیشه بالکنی شامل موارد بسیاری می باشد. به طور مثال شیشه های بالکنی همانطور که از نامشان پیداست در بالکن یا تراس کاربرد دارند. از مزایا شیشه بالکنی می توان به جلوگیری از ورود پرندگان و حشرات، آسانی در تمیز کردن و انعطاف پذیری در طراحی اشاره کرد.

یک پاسیو سرپوشیده دنج با منظره پانورامای خیره‌ کننده از دریا را نشان می‌ دهد. دارای شیشه های بالکنی بزرگ کامادر است که امکان دید کامل از افق را فراهم می کند. فضای داخلی با یک میز گرد، چهار صندلی، دو صندلی راحتی با کوسن و چندین گیاه گلدانی مبله شده است که حس سبزی را به فضا می بخشد. صدای زنگ باد یک عنصر جذاب را اضافه می کند و نور خورشید که در آن جریان دارد فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کند.

کاربرد شیشه بالکنی در تراس و بالکن

نصب شیشه بالکنی در تراس و بالکن دارای مزایای متعددی است. شیشه های بالکنی به عنوان یک جایگزین شیک و مدرن برای حفاظ‌ های سنتی فلزی یا چوبی شناخته می‌ شوند. همچنین سبب می شوند منظره خارجی بهتر دیده شود و احساس آرامش بیشتری ایجاد شود. نصب شیشه بالکنی به ایجاد نور طبیعی بیشتری در داخل فضا کمک می‌ کند و هوای تازه‌ تری به داخل محیط منتقل می‌ شود. علاوه بر این موارد، می تواند از ورود باران، باد یا خاک و آلودگی‌ های دیگر داخل فضای تراس یا بالکن جلوگیری کند.

جلوگیری از ورود پرندگان و حشرات

شیشه بالکنی مانع ورود حشرات ناخواسته مثل پشه، مگس و سایر حشرات می شود. این موضوع می‌ تواند محیط زندگی شما را بهبود بخشیده و شما را از آزار و اذیت حشرات در امان نگه دارد. با استفاده از شیشه بالکنی دیگر نگران ورود پرندگان نباشید. زیرا به عنوان یک مانع موثر در این زمینه عمل می کند.

آسانی در تمیز کردن

یکی از مزایا شیشه بالکنی آسانی در تمیز کردن آن است. زیرا طراحی شیشه های بالکنی به گونه ای است که از چندین پنل شیشه ای جدا از هم تشکیل شده است. در این صوزت می توان هر پانل را به صورت جداگانه تمیز کرد. نظافت آسان یکی از مواردی است که در اولویت کاربر قرار دارد. بنابراین به عنوان یکی از مهم ترین مزایا شیشه بالکنی از آن یاد می شود.

شیشه بالکنی با درزگیر آلومینیومی

ترکیب شیشه بالکنی با درزگیر آلومینیومی یک گزینه مناسب برای بهبود ایمنی و زیبایی بالکن است. وجود درزگیر های آلومینیومی در ساختار شیشه بالکنی، سبب شده تا در مقابل عوامل جوی و شرایط آب و هوایی ایمن تر باشد. زیرا از ورود باران، گرد و غبار و… به داخل محیط تراس جلوگیری می کند. بنابراین استفاده از درزگیر آلومینیومی در شیشه های بالکنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نشان دهنده یک بالکن مسقف با دید واضح به بیرون است. بالکن دارای شیشه های بالکنی کامادر است که از کف تا سقف امتداد دارند و منظره‌ ای بدون مانع از منظره شهری با ساختمان‌ ها و خیابانی که در دوردست قابل مشاهده است را فراهم می‌ کنند. در داخل بالکن، یک میز چوبی با چهار صندلی دور آن و دو چراغ آویزان از سقف وجود دارد. کف با کاشی‌ های طرح‌ دار پوشیده شده و گلدان‌ هایی در لبه داخلی پنجره‌ ها قرار داده شده‌ اند که زیبایی خاصی به فضا می‌ بخشند.

آیا به عنوان مزایا شیشه بالکنی می توان به طراحی انعطاف پذیر آن اشاره کرد؟

بله، می‌ توان به طراحی انعطاف پذیر شیشه بالکنی به عنوان یکی از مزایای آن اشاره کرد. منظور از طراحی انعطاف پذیر شیشه های بالکنی این است که می توان برای شیشه های آن از شیشه های رنگی همچون برنز، آبی، سبز و… استفاده کرد. علاوه بر این در صورتی که بخواهید حریم خصوصی بیشتری در فضا ایجاد کنید یا طرحی بر روی شیشه بالکنی ایجاد کنید، می توانید از شیشه های بالکنی سندبلاست بهره ببرید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.