انواع درب شیشه ای

انواع درب شیشه ای از نظر نوع طراحی و کارکردشان در برخی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی هر آیتمی از انواع درب شیشه ای، آپشن و خصوصیت مربوط به خود را دارد. که با توجه به نیاز های مورد نظر، درب مناسب نیز گزینش می شود. به طور مثال درب شیشه ای حمام همانطور که از نامش پیداست به گونه ای طراحی شده که برای استفاده در حمام ها مناسب است.

نمای داخلی خانه مدرنی را نشان می دهد که از بیرون از طریق پنجره ها و درب های شیشه ای بزرگ از کف تا سقف دیده می شود. این درب شیشه ای توسط شرکت کامادر طراحی و‌ نصب شده است. طراحی مینیمالیستی با پالت رنگ خنثی است که دارای خطوط تمیز و طرحی باز است. در داخل، یک اتاق نشیمن با یک صندلی راحتی بژ، یک مبل خاکستری، و یک میز قهوه کوچک وجود دارد. یک واحد قفسه بندی مشکی با کتاب و وسایل تزئینی در سمت چپ قابل مشاهده است. در مرکز اتاق یک ناهار خوری با میز و صندلی تاریک قرار دارد. فضا با نور طبیعی به خوبی روشن می شود، که نشان می دهد روز است.

برای نگهداری و مراقبت از انواع درب شیشه ای، رعایت چه نکاتی الزامی است؟

یک حمام مدرن با درب شیشه ای شفاف در سمت چپ را نشان می دهد که دارای دوش دستی و بالای سر است. درب شیشه ای حمام کامادر سبب افزایش زیبایی و مدرنیته بودن محیط شده است. یک صندلی راحتی سفید در نزدیکی یک پنجره قرار داده شده است که نور طبیعی را به داخل می دهد و نمای شاخ و برگ سبز را در بیرون ارائه می دهد. در سمت راست، یک سینک دیواری با یک آینه بزرگ بالای آن قرار دارد. کفپوش از تخته های چوبی در قسمت نشیمن به کاشی های تیره در مناطق مرطوب تبدیل می شود. دیوارها با رنگ روشن و کاشی‌ های قهوه‌ ای تیره تکمیل شده‌اند و پس‌ زمینه‌ ای متضاد برای منطقه سینک ایجاد می‌ کنند.

درب شیشه ای حمام

درب شیشه‌ ای حمام یکی از انواع درب های شیشه ای است که به جای استفاده از درب های سنتی مانند پارتیشن یا پرده حمام، برای جلوگیری از پخش آب در حمام استفاده می‌ شود. درب شیشه ای حمام معمولا از شیشه‌ ای شفاف و مقاوم تشکیل می شود که در ورودی حمام نصب می‌ شود. مزیت اصلی استفاده از درب شیشه‌ ای حمام، این است که ظاهر زیبا و مدرنی به حمام می‌ بخشد. همچنین از طریق جلوگیری از پخش آب، می‌ تواند نظافت حمام را هم آسان تر کند.

درب شیشه ای اتوماتیک

ویژکی مهمی که درب های اتوماتیک دارند، این است که دارای سیستم اتوماتیک برای باز و بسته شدن می‌ باشند. درب های شیشه ای اتوماتیک از سنسورها یا کنترل‌ های دیجیتال برای تشخیص حرکت و باز و بسته شدن استفاده می‌ کنند. و معمولا در مکان‌ هایی استفاده می‌ شوند که نیاز به بهبود دسترسی دارند مانند ورودی‌ ها. از مزایای استفاده از درب شیشه‌ ای اتوماتیک می‌ توان به افزایش امنیت، صرفه‌ جویی در انرژی و نظافت، افزایش زیبایی و مدرنیته محل نصب، اشاره کرد.

نمای بیرونی یک ساختمان تجاری را با درب شیشه ای اتوماتیک نشان می دهد. این درب اتوماتیک توسط شرکت کامادر نصب شده و جلوه خاصی به فضا افزوده است. نما در بالای پنجره ها و درب ها به رنگ قرمز رنگ آمیزی شده است و قسمتی خاکستری در زیر وجود دارد. ورودی شامل دو مجموعه درب شیشه ای کشویی است که در حال حاضر بسته هستند. از طریق شیشه، می‌توانید اقلام مختلفی را که در داخل فروشگاه به نمایش گذاشته شده‌ اند. در سمت راست درب ها یک سطل زباله سیاه قرار دارد. آسمان نیمه ابری است و انعکاس روی درب های شیشه ای نشان می دهد که روز آفتابی است.
یک لابی مدرن یا سالن ورودی را نشان می دهد. کف براق و بازتابنده است، احتمالاً از سنگ یا کاشی صیقلی ساخته شده است. در مرکز، درب های شیشه ای دودبند کامادر به عنوان درب ورودی نصب شده اند. در سمت راست، یک درب تیره رنگ وجود دارد. درب ورودی متشکل از پانل‌ های شیشه‌ای است که توسط فلز قاب شده‌ اند و به نور طبیعی اجازه ورود می‌ دهند و نمای بیرونی را که وسایل نقلیه قابل مشاهده هستند ارائه می‌ دهند. دو علامت خروج در بالای درب ها در دو طرف درب شیشه ای وجود دارد که به رنگ سبز می درخشد تا خروجی های اضطراری را نشان دهد. در سمت چپ، یک درب باز وجود دارد که به قسمت دیگری از ساختمان منتهی می شود.

درب شیشه ای دودبند

درب شیشه‌ ای دودبند یک نوع درب شیشه‌ ای است که به عنوان یک قسمت از سیستم ایمنی در محیط‌ هایی که در معرض دود یا آتش هستند، استفاده می‌ شود. درب های دودبند اغلب در محیط‌ های صنعتی، تجاری یا در ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار گی گیرند. تا در مواقع آتش‌ سوزی، دود ناشی از آن را به حداقل برسانند و ایمنی افراد را حفظ کنند.

درب شیشه‌ ای دودبند از شیشه‌ های خاصی تولید می‌ شوند که در برابر دما و ضربه‌ های حرارتی، مقاومت بالایی دارند. و معمولا به صورت خودکار یا دستی قابل باز و بسته شدن هستند. همچنین در صورت وقوع حادثه، موجب محدود کردن گسترش دود و حرارت می‌ شوند تا زمان کافی برای خروج افراد از محیط آتش‌ سوزی فراهم شود.

درب شیشه ای تاشو

درب شیشه‌ ای تاشو یک نوع درب شیشه‌ ای است که قابلیت تا شدن یا جمع شدن دارد. در واقع درب های شیشه ای تاشو، دارای مکانیسم‌ هایی هستند که اجازه می‌ دهند به صورت جمع شده باقی مانده و در صورت نیاز به راحتی باز شوند. بنابراین اغلب برای محیط‌ هایی که نیاز به ذخیره‌ سازی فضا دارند یا برای ایجاد اتصال بین دو فضای مجزا، مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

طراحی درب های تاشو، در دو مدل انجام می شود. در یک مدل درب به صورت عمودی تا می شود و در مدل دیگر درب ها به صورت افقی تا می شوند. درب های شیشه ای تاشو اغلب برای ایجاد جدا کنندگی بین دو فضای مختلف مانند اتاق‌ های مجاور، بالکن و اتاق‌ های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای استفاده از درب‌ های شیشه‌ ای تاشو می‌ توان به صرفه‌ جویی در فضا، زیبایی و استحکام آن ها اشاره کرد.

اتاقی مدرن با درب های شیشه ای تاشو را نشان می‌ دهد که منظره خیره‌ کننده‌ ای از یک آب آرام، احتمالاً یک دریاچه یا دریا، با کوه‌ هایی در دوردست را ارائه می‌ دهد. درب های شیشه ای تاشو کامادر، جلوه زیبا و منحصر به فردی را به محیط بخشیده اند. اتاق دارای کفپوش چوبی و مبلمان مینیمالیستی، از جمله یک صندلی سفید و یک گیاه کوچک است. این محیط آرام است و احتمالاً برای تأکید بر زیبایی طبیعی و سادگی طراحی شده است.
یک فضای داخلی را با یک درب شیشه ای منحنی در مرکز نشان می دهد که به حیاط بیرونی یا بخش دیگری از یک ساختمان منتهی می شود. سمت چپ درب شیشه ای منحنی کامادر، پذیرایی با میز نیم دایره ای قرمز رنگ و یک صندلی اداری مشکی پشت آن قرار دارد. هیچ فرد قابل رویتی پشت میز نیست. در سمت راست، یک گیاه گلدانی با برگ های سبز روی زمین در یک ظرف مربع قرار گرفته است. کف پوش سرتاسر خاکستری است و دو تشک در ورودی درب منحنی قرار داده شده است که احتمالاً برای پاک کردن پاها استفاده می شود. سقف دارای نورپردازی فرورفته است و همچنین یک چراغ معلق بزرگ مشکی در بالای قسمت پذیرایی وجود دارد. دیوار ها سفید هستند و گذرگاه دیگری در سمت چپ پشت قسمت پذیرایی قابل مشاهده است.

درب شیشه ای منحنی

درب شیشه‌ ای منحنی به گونه ای طراحی شده که سطح آن به صورت منحنی یا خمیده است. که اغلب از شیشه‌ هایی با ضخامت بالا ساخته می‌ شوند که قادر به تحمل وزن و نیرو های پویا هستند. درب‌ های شیشه‌ ای منحنی معمولاً جهت زیبایی، ظاهر مدرن و تأثیرگذار انتخاب می‌ شوند. همچنین می‌توانند به عنوان یک انتخاب زیبا و نوآورانه برای منازل، واحد های تجاری، هتل‌ ها و فضا های دیگر در نظر گرفته شوند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.