درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یا فریم لس

درب اتوماتیک شیشه‌ ای بدون فریم یا فریم لس، به یک نوع درب اتوماتیک اشاره دارد که ساختار کلی آن شیشه می باشد و هیچ گونه فریمی در طراحی آن به کار نرفته است. درب های اتوماتیک فریم لس، به صورت خودکار با استفاده از سنسور ها یا دستگاه‌ های کنترلی باز و بسته می‌ شوند. به طور کلی برای ورود و خروج افراد یا وسایل از مکان‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. که اغلب در ورودی‌ های ساختمان‌ ها، فروشگاه‌ ها، برج‌ ها و مکان‌ های دیگر نصب می‌ شوند تا راحتی و امنیت کاربران را افزایش دهند.

یک ورودی با درب های شیشه ای اتوماتیک را نشان می دهد. این درب‌ ها توسط شرکت کامادر طراحی و نصب می شوند که دارای برچسب‌ های زرد رنگی هستند که «درب اتوماتیک» را هشدار می‌ دهند تا مردم را از عملکرد خودکار خود آگاه کند. ورودی همچنین با گلدان های پر از فضای سبز تزئین شده است که جذابیت زیبایی شناسی آن را افزایش می دهد. چنین درب هایی به خصوص برای اهداف دسترسی راحت هستند.

آیا درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس ایمن است؟

بله، درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای فریم لس به گونه ای طراحی می شوند که ایمنی و امنیت کاربران را حفظ نمایند. این درب های اتوماتیک دارای مجموعه ایمنی ویژه‌ ای همچون سنسور های حرکت و سیستم‌ های قفل‌ های خودکار هستند. همچنین تحت استاندارد های ایمنی صنعتی مورد آزمایش و تایید قرار می‌ گیرند. اما برای حفظ ایمنی درب، مهم است که به صورت منظم، سیستم‌ های ایمنی و عملکرد آن ها مورد بررسی قرار بگیرد.

چه نوع سیستم‌ های ایمنی و امنیتی در درب اتوماتیک شیشه‌ ای فریم لس وجود دارد؟

سنسور های حرکت به درب اتوماتیک مشغول به کار کمک می‌ کنند تا در هنگام حرکت درب از حرکت ناگهانی و بی‌ سرپناهی جلوگیری کنند.

سیستم های قفل خودکار، دسترسی غیر مجاز به درب را محدود می‌ کنند و از ورود افراد غیر مجاز به ساختمان یا فضا های خصوصی جلوگیری می‌ کنند.

سیستم‌ های کنترل دسترسی ممکن است شامل کارت‌ های پویا، کد یا اثر انگشت باشند. بنابراین این سیستم می تواند اجازه ورود به ساختمان یا فضا های مورد نیاز را کنترل کند.

این سیستم‌ ها و تجهیزات ایمنی و امنیتی در درب‌ های شیشه‌ ای اتوماتیک فریم لس، ممکن است بسته نیاز های شما انتخاب شده و بر روی درب نصب می شوند.

آیا درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس در برابر ضربات مقاوم است؟

بله، درب‌ اتوماتیک شیشه ای فریم لس معمولاً از شیشه تقویت شده یا شیشه ایمن ساخته می‌ شود. که این شیشه ها مقاومت بالایی در برابر ضربات و فشارها دارند. این ویژگی باعث می‌ شود که درب شیشه‌ ای اتوماتیک فریم لس، برای محیط های پر تردد هم مناسب باشد. اما باید توجه داشته باشید که هر شیشه ای ممکن است در اثر ضربه یا فشار شدید آسیب ببیند. بنابراین باید در استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای فریم لس دقت کنید.

نشان دهنده مجموعه‌ ای از درب های شیشه‌ ای اتوماتیک لغزنده در ورودی یک ساختمان است. بالای درب های اتوماتیک شیشه ای کامادر، پنجره‌ ای افقی قرار دارد. روی هر درب، دو علامت دایره‌ ای سبز با متن و نماد های سفید وجود دارد که نشان می‌ دهد درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌ شوند. همچنین، نوار های هشدار زرد رنگی در هر دو طرف درب و در ارتفاع وجود دارد که متنی روی آن‌ ها نوشته شده است، که احتمالاً نشان دهنده نوعی هشدار یا دستورالعمل است.

مزایا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.