شیشه بالکنی تاشو چیست؟

در پاسخ به سوال شیشه بالکنی تاشو چیست؟، می توان گفت همانطور که از نامش پیداست، نوعی شیشه بالکنی است که قابلیت تاشدن یا جمع شدن دارد. این نوع شیشه بالکنی با استفاده از سیستم های مکانیزم، به صورت جمع‌ شونده و قابل تاشو طراحی شده است. که این امکان را به شما می‌ دهد تا به راحتی آن را باز و بسته کنید و از زیبایی و کاربری آن بهره ببرید.

نشان دهنده یک فضای پاسیو در فضای باز با عرشه چوبی است. یک میز غذاخوری با چهار صندلی تنظیم شده و در سمت راست، یک فضای نشیمن راحت با یک کاناپه و دو صندلی دسته‌ دار دور یک میز کوچک قرار دارد. شیشه های بالکنی تاشو کامادر به داخل خانه منتهی می‌ شوند. پس‌زمینه نشان دهنده فضای سبز و درختان است که نشان می‌ دهد این پاسیو در یک باغ یا محیط طبیعی قرار دارد.

مزایا استفاده از شیشه بالکنی تاشو

با استفاده از شیشه بالکنی تاشو جمع کردن آن، فضای بالکن شما افزایش یافته و بیشتر به نور خورشید و هوای طبیعی دسترسی خواهید داشت.

شیشه بالکنی تاشو به دلیل طراحی مدرن و شیک خود، زیبایی فضای بالکن را افزایش می‌ دهد و ظاهر کلی بالکن را بهبود می‌ بخشد.

با استفاده از بالکن شیشه ای تاشو، می‌ توانید از بالکن در برابر باران، باد و گرد و غبار محافظت کنید. و از آسیب های ناشی از عوامل جوی جلوگیری نمایید.

شیشه بالکنی تاشو به دلیل ساختار جمع شونده، تمیزی و نگهداری راحت و ساده ای دارد. بنابراین کمک می‌ کند تا همیشه بالکن را در شرایط بهتری نگه دارید.

آیا شیشه بالکنی تاشو ایمن است؟

بله، شیشه های بالکنی تاشو یه گونه ای طراحی می شوند که ایمن و مطمئن باشند. همچنین دارای استاندارد های ایمنی خاصی هستند که به دقت بر روی مواد ساخت این شیشه ها و سیستم باز و بسته شدن آن ها نظارت می‌ کنند. در این سیستم از شیشه های مقاوم به ضربه و فشار استفاده می شود. علاوه بر این از قفل‌ ها و مکانیزم‌ های ایمنی استفاده می شود از باز شدن ناگهانی شیشه جلوگیری شود. به هر حال، در هنگام استفاده از شیشه بالکنی تاشو، مهم است که از دقت و احتیاط لازم برخوردار باشید تا از هر گونه حادثه یا آسیب جلوگیری کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که شیشه به طور صحیح نصب و نگهداری شده است تا ایمنی حفظ شود.

سیستم باز و بسته شدن شیشه بالکنی تاشو به چه صورت است؟

سیستم باز و بسته شدن شیشه های بالکنی تاشو معمولا شامل یک سری ریل و مکانیزم های قابل تنظیم است. که به شما امکان می‌ دهد شیشه را به طور آسان و راحت باز و بسته کنید. این سیستم ها معمولا شامل دو قسمت اصلی است :

ریل ها : ریل ها در قسمت های بالایی و پایینی شیشه بالکنی قرار می گیرند و وظیفه حمایت از شیشه و حرکت آن را بر روی ریل فراهم می‌ کنند.

مکانیزم باز و بسته کردن : این مکانیزم ها معمولا شامل یک سیستم چرخشی یا قفلی است که به شما اجازه می‌ دهد شیشه را باز و بسته کنید. جمع کردن شیشه ها معمولا با قفل کردن مکانیزم به حالت بسته و باز کردن آن به حالت باز انجام می‌ شود.

آیا برای نصب شیشه بالکنی تاشو به زیر سازی خاصی نیاز است؟

تیم فنی شرکت کامادر همواره تلاش می نماید وزن کل اجزای سیستم شیشه بالکن ریلی را به صورت مساوی روی کف و سقف تقسیم کند. از این جهت بهترین گزینه برای کف، سنگی با ضخامت ۳ سانتی متر است به طوری که کاملاً تراز باشد. در قسمت سقف نیز اگر خود سقف قابلیت تحمل وزن سیستم را داشته باشد، فریم آهنی اجرا نمی شود. ولی اگر سقف ضعیف یا کاذب باشد نیاز است تسمه کشی و گاها قوطی کشی انجام شود.

نشان دهنده یک اتاق مدرن با شیشه بالکنی تاشو است که منظره‌ ای از فضای سبز بیرون را ارائه می‌ دهد. این نوع شیشه بالکنی توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. یک صندلی سفید با کوسن‌ های فیروزه‌ ای و طرح‌ های پیچیده در کنار یک میز گرد کوچک قرار دارد که به نظر می‌ رسد یک شی تزئینی روی آن قرار دارد. در سمت چپ، یک گیاه داخلی با برگ‌ های پهن وجود دارد و در سمت راست، بخشی از یک صندلی دیگر یا قطعه مبلمان دیده می‌ شود. کف اتاق چوبی است و سقف طرح‌ های ظریفی دارد. اتاق از طریق شیشه های بالکنی تاشو که در کنار پنجره قرار دارند، به فضای بیرون باز می‌ شود که نشان می‌دهد این ممکن است بالکن یا اتاق آفتاب در یک ساختمان مسکونی باشد.

نکات مراقبت و نگهداری از شیشه بالکنی تاشو

مدت زمان نصب شیشه بالکنی تاشو چقدر است؟

به طور کلی کارشناسان شرکت کامادر، فرآیند آماده سازی و نصب شیشه های بالکنی تاشو را در حدود 10 روز انجام می دهند. اما نصب بالکن شیشه ای تاشو در محل پروژه، به متراژ و شکل بالکن ارتباط و بستگی دارد.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.