درب کرکره برقی

کرکره برقی بالکنی

کرکره برقی بالکنی از ترکیبی از پلی کربنات آلومینیوم ساخته می شود. همانطور که از نامش پیداست، این کرکره ها داخل تراس یا بالکن مورد استفاده قرار می گیرند. کرکره برقی بالکنی برای ایجاد امنیت بیشتر، اغلب در طبقه اول نصب می شود. همچنین کارکرد کرکره های برقی بالکنی به گونه ای است که توسط یک ریموت در زمان دلخواه کاربر، باز یا بسته می شود. شرکت کامادر با ارائه تمامی خدمات کرکره برقی برای تراس، می تواند برای نصب و خرید، به شما مشتریان عزیز‌ کمک کند.

فیلم کرکره برقی تراس

توجه : قیمت کرکره برقی تراس فقط تا یک ماه آینده معتبر است.

آیا استفاده از کرکره برقی برای تراس ایمن است؟

استفاده از کرکره برقی برای تراس می‌ تواند به افزایش امنیت و ایمنی منطقه نیز کمک کند. کرکره برقی از ورود افراد غیر مجاز به داخل تراس جلوگیری می کند. اما بطور کلی، کرکره برقی تنها یک لایه اضافی امنیتی است و باید از ترکیب آن با سایر ابزار های ایمنی، همچون قفل‌ های امنیتی نیز استفاده شود. به طور کلی بهتر است با توجه به نیاز های خاص و شرایط محیطی خود، از ترکیب آن با دیگر ابزار های ایمنی مناسب استفاده کنید.

پخش ویدیو

مزایا استفاده از کرکره برقی برای تراس

امنیت : کرکره برقی می‌ تواند به عنوان یک سیستم امنیتی برای تراس شما عمل کند و از ورود افراد غیر مجاز به داخل خانه نیز جلوگیری کند.

راحتی و سهولت استفاده : با استفاده از کرکره برقی، شما می‌ توانید به راحتی و با یک ریموت، کرکره را باز یا بسته کنید. همچنین در صورت عدم‌ نیاز به پایین بودن کرکره می توانید از تمامی فضای بالکن استفاده کنید.

زیبایی ظاهری : استفاده از کرکره های برقی برای تراس به دلیل برخورداری از طراحی مدرن، نسبت به حفاظ آهنی یا استیل زیباتر است.

کنترل نور و حفظ حریم خصوصی : با استفاده از کرکره برقی، می‌ توانید کنترل دقیق‌ تری بر روی نور و تهویه داخل تراس خود داشته باشید. همچنین حفظ حریم خصوصی خود را تضمین می کنید.

تنوع در طراحی : کرکره های برقی بالکنی بسته به نیاز و سلیقه مشتری در رنگ های متفاوتی تولید و طراحی می شود.

تفاوت کرکره برقی بالکنی تیغه ای با موتوری چیست؟

تفاوت اصلی بین کرکره برقی تیغه‌ ای و کرکره برقی موتوری در نحوه عملکرد و طراحی آن ها است :

تیغه کرکره برقی

کرکره برقی بالکنی تیغه‌ ای

کرکره برقی تیغه‌ ای دارای تیغه‌ های افقی است که به صورت عمودی باز و بسته می‌ شوند. تیغه این نوع کرکره ها از جنس آلومینیوم دو جداره فابریک طراحی می شود. استفاده از تیغه در کرکره های برقی بالکنی، سبب افزایش امنیت و کاهش سر و صدا نیز می شود. همچنین عملکرد آن به صورت پیچیده‌ تر و دقیق‌ تر از کرکره برقی موتوری است و شامل ۵ سال گارانتی صفر تا صد می باشد.

کرکره برقی بالکنی موتوری

کرکره برقی موتوری دارای یک موتور است که باعث حرکت تیغه‌ ها به صورت عمودی یا افقی می‌ شود. موتور استفاده شده در این کرکره، موتور توبلار است که به صورت توکار نصب می شود و فضای کمی می گیرد. عملکرد آنها ساده‌ تر از کرکره برقی تیغه‌ ای است و معمولاً به صورت کاملاً باز یا بسته عمل می‌ کنند و ۳۶ ماه نیز گارانتی دارند.

موتور کرکره برقی

موتور توبلار چیست؟

موتور توبلار یکی از انواع موتور هایی است که داخل کار نصب می شود. همچنین فضای کمتری را اشغال می کند. نحوه کارکرد موتور توبلار در کرکره برقی بالکنی به گونه ای است که ابتدا موتور در داخل کار نصب می شود. علاوه بر آن پلیت ها به عنوان نگهدارنده کرکره ها، در کنار کار نصب می شوند. سیم ها از داخل موتور رد شده و وارد مدار می شوند. مدار نیز به ریموت و کنترل متصل می شود تا با ریموت کرکره باز و بسته شود.