کرکره برقی آلمینیومی : پرکاربردترین تیغه کرکره برقی

خانه و محل کار خود را به سبک کرکره های برقی آلمینیومی ، که قابل تنظیم و متناسب با نیازهای خاص خود می باشد، ایمن کنید. کرکره  برقی آلمینیومی یکی از رایج ترین کرکره های برقی می باشد که پرکاربردترین تیغه در این محصول به کار رفته است. این نوع کرکره از عبور دادن آلمینیوم ذوب شده (آلیاژی و ضایعاتی) از درون قالب تولید می شود و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول بدانید.

 

مشخصات فنی تیغه کرکره برقی آلمینیومی

هر تیغه به اندازه و ابعاد مورد نیاز شما ساخته شده است. کرکره برقی به طور استاندارد با رنگ قهوه ای یا سفید ساخته می شود ، اما می توان آنها را در رنگ های مختلف با هزینه اضافی ارتقا داد.عایق بندی این تیغه کرکره به صورتی است که می توان خانه ها را گرمتر و هزینه های انرژی را کاهش داد.

کرکره برقی آلمینیومی برای واحدهای مسکونی ، صنعتی و تجاری مناسب هستند زیرا علاوه بر اینکه دارای تنوع در مدل و رنگ می باشند، سبک وزن هستند. در حالی که دارایی های شما را ایمن نگه داشته و در برابر سرقت محافظت می کنند ، بسیار کم مصرف هستند. این نوع کرکره برای درب های پارکینگ و برای امنیت و عایق بندی روی پنجره ها یا درب های ورودی آپارتمان استفاده می شود.

چرا کرکره برقی آلمینیومی را انتخاب کنیم؟

 

طراحی شیک

ظاهر و طراحی شیکی به نمای ساختمان شما می دهد

ایمنی

در برابر سرما ، گرما ، سر و صدا ، گردو غبار و حشرات از فضای شما محافظت می کند.همچنین ضدسرقت بوده و غیرقابل نفوذ می باشد.

کیفیت بالا

مواد اولیه مناسب ،عایق بندی ، منجر به امنیت و کیفیت ماندگار می شود. ضد زنگ بوده و در برابر باد و هوا مقاوم می باشد.

مناسب هر فضا

برای اماکنی که نیاز به امنیت بالا دارد مناسب می باشد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

از هدر دادن انرژی از داخل به خارج از فضا در تمام سال جلوگیری می کند.

بدون صدا

از خاصیتهای آلمینیوم سبک ، محکم و با دوام است که این عملکرد باعث بی صدا بودن در هنگام باز و بسته شدن می باشد.

مقاومت بالا

به دلیل اینکه قلابی در هم چفت می شود در برابر بادهای شدید مقاومت و استحکام بالایی دارند.

هوشمند

برای اماکنی که نیاز به امنیت بالا دارد مناسب می باشد.

کاربردهای کرکره برقی آلمینیومی

فریم پنجره

درب پارکینگ

 

اماکن تجاری و اداری

 

مغازه و فروشگاهها

 

کرکره برقی آلمینومی بهترین گزینه در آب و هوای سرد

یکی از سوالات رایج اینست که در مناطقی با آب و هوای سرد کدام نوع کرکره برقی مناسبتر است؟ بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین کرکره برقی در شرایط آب و هوایی سرد، باید از جنس فولادی باشد در صورتی که اشتباه است. زیرا به دلیل وزن بالای آهن این نوع کرکره به مرور زمان سرما باعث می شود کرکره دچار نقض فنی شود و درصورت کاهش دما زیر صفر دچار یخ زدگی و در نهایت تیغه دچار قفل شوندگی می شود. بهترین گزینه برای این شرایط جوی، کرکره برقی آلمینیومی با آلیاژ فابریک و وزن استاندار باشد. در صورتی که از تیغه با کیفیت بالا در این نوع کرکره استفاده شود، تا سالها نیازی به نگهداری وسرویس ندارد.

 

از کرکره آلمینیومی به عنوان محافظ پنجره خانه استفاده کنید!

محفاظت در برابر شرایط آب و هوایی

محافظت از پنجره ها در برابر باران ،برف ، تگرگ ، باد و شن. همچنین شیشه های پنجره از
برخورد اشیا توسط باد آسیب نمی بیند.

حفظ حریم ایمنی

برای هر پنجره ای نیاز به پرده دارید تا از دید سایرین پنهان بماند. این پرده ها نور طبیعی خانه را کاهش داده و باعث اتلاف انرژی به خارج از خانه می شود. به همین دلیل از کرکره برقی برای حفاظت از پنجره ها و حفظ حریم خصوصی استفاده می شود.

دارای عایق حرارتی

استفاده از تیغه آلمینیومی بهترین راه برای داشتن دمای ملایم در خانه شما در روزهای گرم تابستان است به طوری که 5 درجه فضای داخلی شما را خنک تر می کند. در طول زمستان این کرکره می تواند مصرف انرژی گرمایی را کاهش دهد.

ضدسرقت

کرکره آلمینومی افراد مزاحم را دلسرد کرده و مقاومت در برابر سرقت را ایجاد می کند.

دارای عایق صدا

این نوع کرکره نه تنها از پنجره در صورت بارندگی شدید ، تگرگ و طوفان محافظت می کند بلکه انواع صداها را به حداقل می رساند ، صداهای آزار دهنده وارد محیط خانه و فضای امن شما نمی شود.

محافظت در برابر آفتاب

در روزهای گرم این کرکره از تابش مستقیم آفتاب به داخل خانه محافظت می کند در نتیجه فضای خنکی را ایجاد می کند. به طور کلی مبلمان و فرش تحت تاثیر نور آفتاب دچار تغییر رنگ
شده و به تدریج فرسوده می شود. در نتیجه کرکره از این آسیب جلوگیری می کند.
این امر به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند.

قیمت کرکره برقی آلمینیومی

قیمت کرکره برقی به نوع آن و ابعاد آن بستگی دارد. نوع پرسر و صدای آن که معمولا در مراکز صنعتی استفاده می شود از متری 360 هزار تومان شروع می شود و نوع کم صدای آن که معمولا در واحدهای مسکونی استفاده می شود حدودا متری 490 هزار تومان می باشد. رنگ معمول این کرکره سفید می باشد که با توجه به انتخاب مشتری دارای رنگ بندی می باشد که گران تر از رنگ سفید می باشد.

در هنگام نصب کرکره برقی آلمینیومی به نکات ذیل دقت کنید:

• برای حفاظت موتور در برابر برف و باران از کاوری در هنگام نصب استفاده می شود. این کار از خرابی موتور جلوگیری می کند.
• اگر کرکره شما دارای UPS ( برق اضطراری) می باشد توصیه می شود هر 20-30 روز یکبار برق کرکره برقی را به مدت 24 ساعت قطع کنید. این کار باعث تخلیه برق باتری می شود و از خرابی زود هنگام باتری جلوگیری می کند.
• برای تمیز کردن کرکره برقی می توانید از پودر شستشو و آب استفاده کنید فقط حواستان باشد که از یک متر پایین تر از موتور شستشو را انجام دهید.

• اگر طراحی زیباتر می خواهید و نمی خواهید نور طبیعی را از دست بدهید کرکره برقی پلی کربنات سفارش دهید.

نصب و راه اندازی کرکره برقی آلمینیومی

از مزایای کرکره برقی آلمینیومی  اینست که نصب آن به سرعت و دقیق در عرض چند ساعت انجام می شود.پس از مشاوره رایگان ، کارشناسان نصب برای اندازه گیری و بررسی در محل حضور پیدا می کنند. پس از نصب و بررسی نهایی ، سیستم کرکره با عملکرد مناسب به شما تحویل داده می شود.

سوالات متداول

قیمت تیغه کرکره برقی آلمینیومی چقدر است؟

قیمت تیغه کرکره برقی به عایق صدای آن بستگی دارد. نوع معمولی آن متری 320 هزار تومان می باشد و نوع بی صدای آن از متری 900 هزار تومان شروع می شود.

تفاوت کرکره برقی آلمینیومی و کرکره فولادی چیست ؟

از نظر امنیت کرکره آلمینومی هیچ تفاوتی با کرکره فولادی وجود ندارد. کرکره فولادی از یک ورق نازک ساخته شده که ضد برش می باشد. اما به هیچ عنوان نمی توان به صورت فیزیکی درب این نوع کرکره را باز کرد . کرکره آلمینومی نیز از 2 عدد ورق تک میل ساخته شده که در صورتی که قسمت فوقانی تیغه به درستی چفت شود غیرقابل نفوذ می باشد. بنابراین انتخاب این دو نوع کرکره بر اساس سلیقه مشتری می باشد. طراحی نوع فولاددی آن قوس دار می باشد و نوع آلمینیومی آن ساده است. اما بیشتر مردم تیغه آلمینیومی را انتخاب می کنند.زیرا به دلیل سادگی طراحی تیغه آن متنوع می باشد و به دلیل استحکام آن کمتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند.

برای مغازه در بین کرکره برقی گالوانیزه یا آلمینیومی کدام بهتر است؟

هر دو نوع کرکره از نظر امنیت مناسب می باشد و ضد سرقت است. از نظر وزن گالوانیزه سنگین تر از آلمینیومی است. برای جزئیات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.