کرکره برقی شفاف شیشه ای یا پلی کربنات: قیمت و مزایا

آیا می دانستید کرکره برقی شیشه ای نشکن چه مزایایی دارد؟ تیغه پلی کربنات کرکره را باید از کجا تهیه کردد؟ لیست قیمت کرکره برقی پلی کربنات و قیمت پلی کربنات شیشه ای چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

کرکره برقی شیشه ای یا پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که برای کرکره برقی استفاده می شود.

کرکره-برقی-پلی-کربنات
کرکره برقی شیشه ای شفاف

کاربرد کرکره برقی پلی کربنات

اولین چیزی که در مورد کرکره برقی شفاف پلی کربنات به ذهنتان خطور می کند اینست که آیا این کرکره امنیت دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت ضمن اینکه فضای خوشایند و زیبایی دارد از استانداردهای امنیتی برخوردار می باشد.

• .همه مایلند برای درب های صنعتی خود روی محصول با کیفیت سرمایه گذاری کنند که نفوذ ناپذیر ، بادوام بوده و دارای نمای زیبا و شیکی باشد. کرکره های فولادی و آلومینیومی دارای این ویژگی ها بوده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، کرکره های پلی کربنات به عنوان درب های صنعتی مزایای خاص خود را دارند.

این کرکره به دلیل محکم بودن ، ماده محبوبی است که در ساخت درب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ترموپلاستیک است که تمام خصوصیات مورد نیاز برای مناسب سازی صنایع را دارد.

• درب های پلی کربنات به دلیل ویژگی های قوی و بادوام آن روز به روز طرفدداران بیشتری پیدا می کندو به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات

در زیر برخی از مزایای کرکره های پلی کربنات ذکر شده است که آن را برای صنایع مناسب می کند:

استحکام - قدرت

پلی کربنات پلیمری مقاوم در برابر حمله و ضربه است. مشخص شده است که مقاومت کششی این ماده در حدود 950psi است بدین معنی که به طور طبیعی در برابر شکستگی و تغییر شکل مقاومت دارد. علاوه بر این ، این درب های کرکره ای دارای اتصالات آلومینیومی آنودایز شده هستند که بین پنل های کرکره نصب شده اند.

این ویژگی باعث می شود از لحاظ ساختاری متعادل و از هرگونه آسیب دیدگی ایمن باشد. همچنین ، پلی کربنات در برابر حرارت بالا مقاومت دارد که از فرسودگی و استهلاک کرکره ها جلوگیری می کند.

طراحی زیبا و شیک

کرکره پلی کربنات تنها مستحکم و بادوام نیستند، بلکه به زیبایی فضای داخلی می افزایند مخصوصاً اگر از آنها برای درب فروشگاه استفاده شود. این کرکره ها ظاهری شیشه ای دارند که از داخل می توان فضای داخلی را مشاهده کرد.

در صورتی که می خواهید وسایلی مانند جواهرات ، لباس و سایر آثار هنری را در مغازه های خود به نمایش بگذارید ، پس انتخاب این نوع درب بهترین گزینه است زیرا علاوه بر اینکه می توانید وسایل موجود در مغازه های خود را به نمایش بگذارید از امنیت آن نیز مطمئن باشید.

کم مصرف

نورپردازی طبیعی برای کلیه صنایع و فروشگاههای تجاری یک عامل حیاتی است به همین دلیل کرکره شیشه ای مناسب می باشد. زیرا پلی کربنات باعث شکستن نور می شود ، بدین معنی که توانایی تغییر جهت نور را دارد.

بسیاری از افراد از این ویژگی استفاده می کنند تا فضای داخلی را به طور طبیعی روشن کنند. این کار باعث کاهش استفاده از چراغ های برقی می شود و در نهایت باعث کاهش مصرف برق و انرژی می شود.

امنیت

زمانی که کرکره برقی شفاف شیشه ای را به کار میبریم در حقیقت داریم در زمان تعطیلی فروشگاه و مغازه آنچه را که در مغازه داریم در معرض دید قرار می دهیم. در این شرایط نکته ای که بسیار مورد توجه قرار دارد این است که این کار امنیت فروشگاه ما را مورد خطر قرار ندهد. به همین دلیل این کرکره های شفاف شیشه ای از جنس شیشه های ضد سرقت و شیشه های لمینت ساخته می شود. در این شرایط دیگر نگرانی بابت امنیت وجود ندارد و شما می توانید از این حیث مطمئن باشید.

این مسئله مهم ترین مزیتی است که یک کرکره برقی می تواند داشته باشد و در مقایسه با سایر مزیت هایی که این نوع از کرکره ها دارند این مزیت یک اتفاق بی نظیر و فوق العاده می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از افراد حتی اگر هیچ مزیت دیگری وجود نداشته باشد و تنها زیبایی و امنیت را برای ما فراهم کند می توانیم امید وار باشیم که محصولات مورد تائید و مورد نظر مصرف کننده نهایی قرار بگیرد و این امری بسیاری مهم است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

تعمیر و نگهداری آسان

این کرکره ها به راحتی تمیز می شوند و نگهداری آنها آسان است.
تمیز کردن پنل ها آسان و ساده است. تمام آنچه شما برای تمیز کردن نیاز دارید آب گرم ، صابون م و یک پارچه نرم برای تمیز کردن درب است. می توانید از گردگیر یا برس برای گردگیری پنل ها استفاده کنید.

به دلیل داشتن ماده ای با مقاومت کششی در برابر دما ، به راحتی مستعد ساییدگی و شکستگی نیست. بنابراین ، نیازی نیست که درب ها را تعویض کنید. همچنین ، با بررسی منظم ، می توانید به راحتی از آسیب های عمده جلوگیری کنید.

برخی از درب های کرکره ای دارای پلی گاید نایلون هستند که اصطکاک را هنگام بالا و پایین رفتن کاهش می دهد در نهایت از ایجاد صدا هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می کند. به همین دلیل نیازی به استفاده از روغن کاری درب ها نیست.
همچنین ، شکل ظاهری درب صنعتی تا مدت ها دست نخورده باقی مانده و بنابراین نیازی به رنگ آمیزی و لاک زدن درب به طور مداوم نیست.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

 

عملکرد خودکار

درب های اتوماتیک به دلیل راحتی کار محبوبیت زیادی دارند. این نوع کرکره ها تنها با یک دکمه به راحتی باز و بسته می شود. بیشتر اوقات ، هنگام باز و بسته شدن درب ، احتمال تبادل گرما / سرما در اتاق وجود دارد که ممکن است بر روی ماشین آلات نگهداری شده در داخل اماکن صنعتی تأثیر بگذارد.

در این مواقع کرکره های برقی پلی کربنات به کمک شما می آید تا درب ها به سرعت باز و بسته شده و شرایط را در داخل فضا حفظ کند.

نکته: این نوع کرکره ها برای فضاهایی با مساحت 16 متر مربع مناسب است و به دلیل سنگین بودن تیغه ها تنها با موتورهای با کیفیت بالا مانند برندهای آلمانی مناسب است و با موتورهای چینی به مشکل می خورد.

 

نصب کرکره پلی کربنات

از آنجائیکه وزن کرکره های برقی پلی کربنات نسبت به کرکره های دیگر سنگین تر می باشد نصب آنها دشوار می باشد. بنابراین هر فردی نمی تواند نصب آن را انجام دهد زیرا نصب همه کرکره برقی به مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد و شخص خودش نمی تواند آنها را نصب کند.

نمونه نصب حفاظ پنجره پلی کربنات در سعادت آباد

دو عدد حفاظ پنجره با کرکره برقی پلی کربنات برای مطب پزشکی توسط تیم متخصص کامادر واقع در سعادت آباد نصب و اجرا شد . فیلم نصب این کرکره را ببینید:

نصب کرکره پلی کربنات در درب پارکینگ

چه نوع موتوری برای کرکره پلی کربنات استفاده می شود؟

نوع موتور کرکره برقی با توجه به ابعاد و وزن نهایی کرکره انتخاب می شود. از آنجائیکه این نوع کرکره از غضروف ها و لوله هایی از جنس استیل و آلوومینیوم ساخته می شود وزن بالایی دارد . هر متر مربع 6 کیلو وزن دارد. بنابراین از موتور ساید یا توبلار با قدرت نیوتنی بالا استفاده می شود.

رنگ بندی کرکره پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات یا شفاف به رنگهای مختلفی مانند آبی ، مسی ، دودی ، برنزی ، شیشه ای و … ارائه می شوند. گاهی اوقات از رنگ های سفارشی برای این نوع کرکره استفاده می شود.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات

قیمت کرکره برقی پلی کربنات با توجه به ابعاد آن متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. همچنین قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

اندازه شاتر

هرچه طول و عرض شاتر بیشتر باشد ، قیمت آن بالاتر است.

رنگ کرکره

همانطور که گفته شد این کرکره از تنوع رنگی برخوردار است و رنگ های آن قیمت یکسانی ندارند.

برند کرکره

 این نوع کرکره ها برندهای مختلفی دارند ، معمولاً قیمت مارک اروپایی از مارک های دیگر بالاتر است.

ارتفاع و ضخامت تیغه کرکره

تیغه این کرکره دارای ضخامت های مختلفی بین 3 تا 6 میلی متر است. هرچه ضخامت تیغه بیشتر باشد ، مقاومت آن نیز بیشتر است ، بنابراین کرکره با تیغه های ضخیم تر ، گران ترند.

کرکره برقی پلی کربنات عمر طولانی دارد!

.کرکره های پلی کربنات مقاومت در برابر سایش دارند و با گذشت زمان فرسوده نخواهند شد

در حالی که کرکره های استیل در صورت برخورد با جسم سنگین تغییر شکل می دهند و دچار فرورفتگی می شود ، اما کرکره برقی پلی کربنات ما خم می شود ، اما نمی شکند یا خرد نمی شود

.پلی کربنات در آتش مانند پلاستیک نیست و از نظر غیر قابل اشتعال بودن مانند فولاد می باشد.